Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت پخش‌کننده آمریکایی اوتسایدر پیکچرز/ Outsider Pictures پخش بین‌المللی فیلم «ابلق» را به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی بر عهده گرفت.

 اوتسایدر پیکچرز، یکی از شرکت‌های مطرح تولید فیلم و پخش بین المللی در لس‌انجلس آمریکاست. این مجموعه همچنین در زمینه‌ اکران فیلم های داستانی در آمریکای شمالی و آمریکای لاتین تخصص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت علاوه بر تمرکز روی فیلم های انگلیسی و اسپانیایی به فیلم‌های مستقل غیر انگلیسی زبان با قدرت داستان‌گویی بالا نیز توجه ویژه‌ای دارد و سعی می‌کند با در نظر گرفتن خاستگاه فیلمسازان مستقل،‌ مخاطبان را با داستان‌هایی اصیل از سراسر جهان آشنا کند.

این شرکت که جزء مجموعه‌های سینمادار آمریکاست؛ سالانه شش تا هشت فیلم را اکران و تنها سه تا چهار فیلم برای پخش و فروش بین‌المللی می‌خرید.

محصولات این کمپانی از زمان راه اندازی در سال ۲۰۰۵ تا کنون در جشنوار های مهمی چون کن،‌ ونیز،‌ برلین،‌ تورنتو، سن‌سباستین،‌ ساندنس و بسیاری از جشنواره های مهم بین‌المللی دیگر حضور داشته است.

فیلم سینمایی ابلق برای نخستین بار در سی‌ونهمین جشنواره‌ فیلم فجر به نمایش درآمد و موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران، بهترین بازیگر نقش مکمل زن با بازی گلاره عباسی، بهترین چهره پردازی و بهترین جلوه های ویژه بصری گردید.

پیشتر نیز آثار نرگس آبیار در عرصه‌ بین المللی مورد توجه واقع شده و پیش بینی می‌شود ابلق نیز حضور موفقی در حوزه برون مرزی داشته باشد.

بهرام رادان، الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، مهران احمدی، گلاره عباسی، گیتی معینی، شادی کرم رودی، امین میری و فاطمه کریمیان از جمله بازیگران فیلم سینمایی ابلق هستند./ایرنا

بیشتر بخوانید

فجر ٩٩: «ابلق»؛ فیلمی با محوریت زنان

تیم کهشکشانی/ درباره بازی‌های درخشان فیلم تازه نرگس آبیار

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بین المللی نرگس آبیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۲۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجامع بین‌المللی برای توقف سرکوب دانشجویان آمریکایی ورود کنند

فرماندار شهرستان تبریز گفت: مجامع بین‌المللی برای توقف سرکوب دانشجویان آمریکایی ورود جدی کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، یونس فاتح ظهر امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در جمع دانشجویان تبریزی با بیان این مطلب اظهار کرد: دولت آمریکا باید فوراً به نقض فاحش اصل آزادی بیان پایان داده و به حقوق مسلم دانشجویان در بیان دیدگاه‌های خود احترام بگذارد.

وی افزود: مجامع بین المللی و نهادهای حقوق بشر باید از تمام ابزارهای خود در جهت جلوگیری از اقدامات دولت آمریکا در نقض حقوق دانشجویان استفاده کند.

فرماندار تبریز ضمن محکوم کردن سرکوب دانشجویان آمریکایی تصریح کرد: این سرکوب دوگانگی استانداردهای هئیت حاکم آمریکا در استفاده ابزاری از شعارهای حقوق بشری در راستای عداوت با دولت‌های آزادی‌خواه را غیرکتمان کرده است.

فاتح همچنین ادامه داد: از تمامی دانشگاه‌های تبریز می‌خواهم امکان بورسیه کردن دانشجویان آمریکایی را به خاطر دفاع از آرمان ملت فلسطین که از تحصیل منع شده‌اند را فراهم کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: ثمن های فعال در حوزه مقاومت باید زمینه و بستر لازم جهت دعوت از دانشجویان آمریکایی را فراهم کنند.

کد خبر 750506

دیگر خبرها

  • جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • نمایشگاه کتاب؛ بهترین فرصت برای ارتباط‌ فرهنگ‌های بومی
  • راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا
  • «هات داکس» جایزه بهترین مستند بین‌المللی را به فیلم هندی داد
  • نخستین پلتفرم هیبریدی الکتریکی در جهان توسط چری ساخته شد
  • انتخاب «در مسیر نسیم» برای حضور در جشنواره‌ فیلم پاناما
  • مجامع بین‌المللی برای توقف سرکوب دانشجویان آمریکایی ورود کنند
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود / ۵ باند فرودگاهی برای جابجایی ۲۶۰ میلیون مسافر