Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مریم بیدخام روز سه شنبه در نشست تخصصی با تشکل‌های مردم نهاد حوزه اشتغال و کارآفرینی که در بازارچه هنر بانوان قزوین برگزار شد،افزود: اشتعال پایدار از مهمترین نیازهای جامعه است و توجه به آن موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق کمتر توسعه‌ یافته می شود.

وی با بیان اینکه ارائه تسهیلات برای کارآفرینی در جامعه ضروری است، اظهار داشت: هنرمندان و صنعتگران می‌توانند با دریافت تسهیلاتی اندک اشتغال گسترده‌ای را در جامعه ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیدخام به فعالیت هنرمندان و دارندگان مشاغل خانگی در فضای مجازی پرداخت افزود: شبکه‌های اجتماعی و بازاریابی برای فروش تولیدات مشاغل خرد و خانگی از این طریق می‌تواند گام مهمی در رونق این نوع کسب و کار باشد.

این مسوول با بیان اینکه توسعه و حمایت از مشاغل خرد و خانگی از نیازهای اصلی امروز جامعه است، اظهار کرد: خودباوری و تلاش در جهت استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود استان در حوزه‌های مختلف، صنعتگری، صنایع دستی، مشاغل خرد و خانگی می‌تواند منجر به ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان را فراهم آورد.

وی تصریح کرد: بازارچه بانوان هنرمند قزوین ظرفیت خوبی برای حمایت از کسب و کارهای خرد و کوچک فراهم آورده و صاحبان مشاغل خرد و خانگی می‌توانند از ظرفیت این مجموعه برای فروش محصولات خود استفاده کنند.

بیدخام با بیان اینکه صنایع دستی امروزه به عنوان یک صنعت موجب افزایش گردش مالی شده  است، تصریح کرد: بسیاری از هنرمندان و صنعتگران با مشاوره و آموزش برند سازی محصولات خود می‌توانند موفقیت‌های بیشتری را در زمینه کسب و کار خود فراهم آورند.

وی با دعوت از شهروندان برای بازدید از این مجموعه که آثار زیبا و هنر دست صنعت گران بانوان هنرمند استان در آن به نمایش گذاشته شده است، از دستگاهها و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی خواست که با خرید از تولیدات این مجموعه، به رونق هر چه بیشتر کسب و کار این بانوان توانمند استان کمک کنند.

برچسب‌ها توسعه اقتصادی اشتغال زایی کارآفرینی استان قزوین استانداری قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه اقتصادی اشتغال زایی کارآفرینی توسعه اقتصادی اشتغال زایی کارآفرینی استان قزوین استانداری قزوین مشاغل خرد و خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۲۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۵ هزار نفر در خوزستان آموزش‌های مهارتی را در محیط کار واقعی فرا گرفتند

شهرام ملایی هزاروندی گفت: آموزش‌های مهارتی در قالب ۹۲۸ هزار و ۲۵۹ نفرساعت در واحدهای پذیرنده پادگان، بنگاه‌های اقتصادی و زندان ارایه شده که این آموزش‌ها در محیط کار واقعی برای ۲ هزارو ۷۰۷ نفردر پادگان، ۲ هزار و ۵۱۶ نفر در بنگاه‌های اقتصادی و ۲۶۶ نفر در زندان اجرا شد.

او با اشاره به اینکه آموزش‌های محیط کار واقعی بیشتر در حوزه صنعت است، افزود: آشنایی مهارت جو با محیط کسب و کار، آماده‌سازی و ایجاد خودباوری در مهارت‌آموز برای ورود به عرصه اشتغال و کارآفرینی، حفظ و پایداری مشاغل سنتی و بومی به ویژه در صنایع دستی و همچنین استفاده از ظرفیت آموزشی و عملی بنگاه‌های اقتصادی از جمله اهداف این طرح است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان با بیان اینکه توسعه مراکز آموزش در محیط کارواقعی با همکاری اصناف کشور یکی از برنامه‌های مهم سازمان در راستای ایجاد اشتغال پایدار است گفت: در این دوره‌ها دانش، مهارت و شایستگی لازم از استادکار به مهارت آموز، هم زمان با فرآیند تولید محصول و ارائه خدمات منتقل می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای از ابتدای دولت سیزدهم در راستای اجرایی کردن بند ۲ سیاست‌های کلی اشتغال و بند پنج سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، طرح "مهارت‌آموزی در محیط کارواقعی " را با رویکرد ایجاد بسترهای لازم برای اشتغال مولد و پایدار در اولویت خود قرار داده است.

۵۵ مرکز دولتی و یک‌هزار و ۵۵۰ آموزشگاه آزاد فنی وحرفه‌ای با مجوز رسمی از اداره کل آموزش فنی وحرفه ای در خوزستان فعال است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • «رامهرمز» ظرفیت مناسبی برای تولیدات پایین دستی پتروشیمی دارد
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • بیش از ۵ هزار نفر در خوزستان آموزش‌های مهارتی را در محیط کار واقعی فرا گرفتند
  • هدف‌گذاری ایجاد یک میلیون و ۴۴ هزار شغل در سال جاری
  • ۶ روش برای مردمی‌سازی تولید