Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه استان گرگان از برگزاری ۴۱۴ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌ها همزمان با بازگشایی مدارس، برگزاری پویش همکلاسی مهربان و توزیع بسته‌های نوشت‌افزار و پوشاک بین دانش‌آموزان است. - اخبار استانها -

سرهنگ وحید فخرالدین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان، ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: به مناسبت این هفته برنامه‌های متنوعی در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت برگزار می‌شود و 414 برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در این شهرستان پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: 83 برنامه در سطح حوزه‌های مقاومت و 37 برنامه نیز به صورت شاخص در شهرستان گرگان اجرا می‌شود که در این برنامه‌های پیش بینی رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام شده است.

فرمانده سپاه شهرستان گرگان با اشاره به افتتاحیه برنامه‌های هفته دفاع مقدس این شهرستان در پایگاه ولایت فرمانداری گرگان، بیان داشت:  تجلیل از رزمندگان نیروهای مسلح، بسیج و جهاد در حسینیه ثارالله (ع) گرکان یکی از برنامه‌های شاخص استانی و شهرستانی بود که صبح امروز برگزار شد.

وی گفت: برگزاری رژه موتوری همراه با عطرافشانی گلزار شهدا و افتتاح چندین پروژه محرومیت‌زدایی در این شهرستان جزو برنامه‌های هفته دفاع مقدس  است.

فخرالدین به برپایی موکب‌های اربعین هم اشاره کرد و گفت: با توجه به همزمانی هفته دفاع مقدس و ایام اربعین، موکب‌های خدماتی را برای کمک به معیشت نیازمندان و توزیع بسته‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا فعال کرده‌ایم.

فرمانده سپاه استان کردستان : رزمندگان ما در دفاع مقدس با کمترین امکانات دشمن را شکست دادندویژه برنامه‌های دفاع مقدس در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود360 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در اردبیل برگزار می‌شود

وی افزود: گروه‌های سرود پاتوقی نیز در میادین اصلی شهر به اجرای سرودهایی با موضوع دفاع مقدس و یادشهدا می‌پردازند. برنامه " شهید، آبروی محله " در 12 محله شهر، معرفی سرداران و امیران شهید در فضای مجازی و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی مختلف از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در گرگان است.

فرمانده سپاه گرگان با اشاره به اجرای پویش " همکلاسی مهربان" هم بیان داشت: آغاز سال تحصیلی همزمان با هفته دفاع مقدس است و بنا داریم پویش همکلاسی مهربان را برگزار کنیم تا بتوانیم بسته‌های نوشت‌افزار و پوشاک را بین دانش آموزان کم بضاعت توزیع کنیم.

وی گفت: تجلیل از بانوان رزمنده شهرستان گرگان هم که نقش زیادی در پشت جبهه‌ها و در مناطق جنگی داشتند را در دستور کار داریم. همچنین مسابقه کتابخوانی و مراسماتی در پارک‌ها و بوستان‌ها پیش بینی شده که در هفته دفاع مقدس اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/581/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس فرمانده سپاه برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۲۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی

ایسنا/گیلان مدیر آموزش و پرورش بندرانزلی گفت: به مناسبت هفته مشاغل؛ غرفه صنایع دستی و تولیدات محلی به همت دانش‌آموزان در محوطه آموزش و پرورش این شهرستان در حال برگزاری است.

محمود یوسفی‌فر امروز، شنبه ۸ اردیبهشت ماه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به مناسبت هفته مشاغل که در تقویم رسمی کشور هفته اول اردیبهشت ماه نام گذاری شده و با هدف آشنایی دانش آموزان با کسب و کار همچنین کسب تجربه از حضور در بازار، غرفه صنایع دستی در محوطه آموزش شهرستان بندرانزلی امروز افتتاح و برای بازدید عموم به مدت سه روز دایر است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه شامل ۲۶ غرفه است، افزود: این غرفه‌ها شامل موارد مختلفی از محصولات منطقه و استان از جمله حصیربافی، سفال، عروسک بافی، نان محلی و انواع ترشی است که توسط خود دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم به همراهی خانواده‌هایشان تهیه و در معرض دید عموم قرار گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندرانزلی گفت: انتخاب شغل مناسب، از ابتدایی ترین و ضروروی‌ترین مسائلی است که همواره با زندگی نوع بشر همراه بوده و قسمت مهمی از حیات او را تشکیل می‌دهد. شخصیت و منزلت اجتماعی و فردی انسان، در گرو کار و فعالیت همیشگی است تا دست نیاز پیش دیگران دراز نکند و بتواند عزت نفس خود را حفظ و استعدادهای خود را شکوفا کند.

وی افزود: نظر به منویات مقام معظم رهبری درخصوص حمایت از تولید داخلی و در راستای سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش کشور مبنی بر مهارت آموزی و آموزش همراه با تولید و بسط رشته‌های مهارت محور، در واقع هدف اصلی از برپایی این آئین هدایت تحصیلی و آشنایی جوانان با مشاغل بومی و محلی است.

 یوسفی‌فر با بیان اینکه در همین راستا علاوه بر آموزش‌های تئوری در مدارس به ویژه در دوره های متوسطه اول و دوم، آموزش‌های عملی کسب و کار نیز برای دانش آموزان جهت کسب آمادگی های اولیه ورود به بازار کار مورد توجه قرار دارد، تصریح کرد: در طول سال در مناسبت‌های مختلف به صورت جدی به این مساله پرداخته می‌شود.

وی تصریح کرد: قطعاً این تجربه می‌تواند علاوه بر ایجاد خاطره خوش برای دانش‌آموزان، به عنوان یک تجربه اولیه از ورود به بازار کار با توجه به مهارت‌هایی که دانش آموزان دارند می‌تواند محسوب شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندرانزلی تاکید کرد: استقبال شهروندان از این غرفه‌ها، علاوه بر تشویق دانش آموزان و ایجاد انگیزه برای آن‌ها می‌تواند فرصتی برای بازدید از هنرهای بومی و محلی شهرستان بندر انزلی باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • فعالیت۷۰هزار کارگردرگرگان/کارگران نقش مهمی درتولیدومهارتورم دارند
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • به عنوان یک مطالبه عمومی ایجاد یک سکو دائمی برای عرضه پوشاک عفیفانه ضروری است
  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • نمایشگاهی از معرفی هفته مشاغل در آران وبیدگل
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • لزوم نهادینه کردن علم محیط زیست در کنار سایر علوم برای دانش‌آموزان
  • پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا