Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل نظارت برخدمات زیر بنایی و بازرگانی سازمان حمایت بر رعایت قیمت‌های مصوب و اطلاع رسانی سریع و به موقع نرخ های مصوب بلیط هواپیمایی در ایام اربعین حسینی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، مهرداد ایزدی گفت: کلیه شرکت های هواپیمایی و آژانس های مسافرتی ضمن  رعایت نرخ‌های مصوب در زمینه اطلاع رسانی به مصرف کنندگان نیز باید فعال باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اعلام نرخ بلیط هواپیما توسط سازمان هواپیمایی کشوری از تهران و سایر فرودگاههای کشور به مقصد نجف اشرف و بغداد و بلعکس در ایام اربعین حسینی از تاریخ  ۲۸ شهریور تا ۱۰ مهر ۱۴۰۰ ضرورت دارد کلیه شرکت های هواپیمایی و آژانس های مسافرتی ضمن رعایت نرخ‌های مصوب نسبت به اطلاع رسانی به مصرف کنندگان اقدام کنند.

مدیر کل نظارت بر خدمات زیر بنایی و بازرگانی سازمان حمایت در پایان خاطرنشان کرد که شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف می توانند مراتب را جهت پیگیری به سامانه ۱۲۴.ir گزارش کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اربعين حسيني بلیط هواپیما سازمان حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۲۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد

                                                                            به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ دکتر سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با حضور بر مزار شهید گمنام استانداری، ضمن قرائت فاتحه به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.   رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در این برنامه همچنین با اهدای گل به خانواده شهید محمد‌شفیع فیضی‌زاده، به این شهید والامقام تازه تفحص‌شده جنگ تحمیلی ادای احترام کرد.   حضور در نشست شورای اداری استان با موضوع "تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت" و نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و فعالین مجازی از برنامه‌های سفر دکتر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام است.

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی هواشناسی در استان زنجان صادر شد
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • گزارش برنامه توسعه سازمان ملل و کمیته «اسکوا» از اوضاع غزه
  • رزرو بلیط هواپیما و مقایسه قیمت با سفرمارکت
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟
  • اضافه شدن ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور
  • ۲۲ هزار صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه شد
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری