Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که تیم ملی والیبال ناشنوایان کشورمان برای رقابت در مسابقات جهانی عصر امروز ایران را به مقصد ایتالیا ترک می کند که دو ورزشکار شایسته آذربایجان غربی در این ماراتن حضور دارند.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، بنا به اعلام رئیس هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی از ۶ ورزشکار دعوت شده اردوی اول که دو نفر آنها بدلایل شخصی و بیماری امکان ادامه حضور را نداشته و ٢ ورزشکار دیگر هم در کمال شایستگی از اردوی چهارم و نهایی ببعد امکان حضورشان میسر نشد دو ورزشکار دیگر استانی توانستند در لیست نهایی انتخابی تیم ملی ناشنوایان کشورمان قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالسلام معروفی ضمن تقدیر از زحمات مجموعه فدراسیون، مربیان و همچنین عوامل هیات در استان بخصوص مربی زحمتکش اعلام کرد : جعفر علیزاده از شهرستان سلماس و امیر افخمی سرای دو والیبالیست ناشنوا و کم شنوای آذربایجان غربی هستند که در جمع ١٢ نفر اعزامی تیم ملی به ایتالیا حضور دارند.

وی خواستار حل مشکلات اقتصادی و معیشتی، حمایت جدی تر و رفع تبعیض بین ورزشکاران و قهرمانان ناشنوا با شنوا در سطح کشور و آذربایجان‌غربی شد.  

گفتنی است ؛ در سال جاری تاکنون  ١١ ورزشکار شایسته و بنام هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی شامل ۶ ورزشکار در رشته والیبال ، ٣ ورزشکار در رشته کشتی و ٢ ورزشکار هم در رشته تکواندو به اردوهای تیم ملی ناشنوایان کشورمان دعوت شده اند.

گفتنی است،  ۱۲ والیبالیست دعوت شده از سوی کادرفنی تیم ملی والیبال ناشنوایان کشورمان عبارتند از : امیر حسین زارع (آذربایجان شرقی)، امیر افخمی و جعفر علیزاده (آذربایجان غربی)، سید احمد حسینی , وحید طالبی (خراسان رضوی)، ابراهیم کیخا ، محمود علیمردانی  ، رحمت کلته ، کوه نشین و حسام الدین خیراندیش (گلستان)، محمدرضا مقدادی (گیلان) ، مجتبی کاظمی (مازندران) و کادر فنی نیز : محمد ترکاشوند (سرمربی) ، سید نعمت مقیمی و داود آهنگری(مربیان) ، جواد فیروزمند (آنالیزور و مربی) و غلامرضا پارسا (بدنساز) می باشند.

 مسابقات قهرمانی جهان والیبال ۲۰۲۱ ناشنوایان ، مهرماه سال جاری در ایتالیا برگزار می گردد.

لازم به ذکر مربیگری تیم والیبال ناشنوایان آذربایجان غربی را " مجید محمدزاده قره باغ" از مربیان خوشنام و توانمند استانی بر عهده دارند که این تیم در سال ٩٨ موفق به کسب مقام سوم ایران شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی هیات ورزش های ناشنوایان والیبال ناشنوایان فدراسیون ورزش های ناشنوایان هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی مسابقات والیبال قهرمانی ناشنوایان جهان ناشنوایان کشورمان آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۲۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی واترپلو زیر ۱۸ سال ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان رده سنی به میزبانی کشور آرژانتین آماده می‌شود که «محمدمهدی جعفری» ورزشکار خوزستانی در این اردو حضور دارد.

اردوی یادشده زیر نظر «علی پیروزخواه» به عنوان سرمربی و «امیر محمد ماندنی» به عنوان مربی پیگیری می‌شود.

ملی‌پوشان جوان واترپلو ایران در اسفند ماه سال ۱۴۰۲ در فیلیپین علاوه بر کسب نشان نقره رقابت‌های قهرمانی رده‌های سنی آسیا نیز جواز حضور در مسابقات قهرمانی زیر ۱۸ سال حهان آرژانتین را کسب کردند.

کد خبر 6095608

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه
  • حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد
  • قهرمانی میاندوآب درمسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد
  • آغازمسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • فوق‌ستاره ژاپنی جایگزین گران‌ترین والیبالیست جهان
  • اشتباه وحشتناک به قیمت حذف والیبالیست هلندی از لیگ‌ملت‌ها