Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،هوشنگ اولی زاده مسئول روابط عمومی شرکت گاز کردستان اظهارداشت: نیروگاه حرارتی تولید برق سنندج ۳۰ تا ۳۵ درصد از گازطبیعی استان را مصرف می‌کند که حجم این میزان مصرف روزانه ۳.۵ تا ۴ میلیون متر مکعب است.

اولی زاده تاکید کرد: اولویت تامین سوخت در پاییز و زمستان امسال با مشترکان خانگی است و از مشترکان خواست تا ضمن صرفه جویی و مدیریت مصرف از اصلاح و بهینه سازی سیستم‌های حرارتی در اماکن دولتی و بخش خانگی و خصوصی غافل نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  در ادامه از تشکیل یک اکیپ عملیاتی با عنوان "تیم کاهش انرژی" جهت رصد میزان مصرف و بازدید از سیستم‌های حرارتی و گرمایشی ادارات خبر داد  و افزود: این اکیپ همزمان با آغاز پیک مصرف در فصل سرما فعالیت خود را شروع می‌کند و اماکن دولتی و اداراتی که بیش از حد مجاز مصرف گاز طبیعی داشته باشند توسط این تیم اخطار جدی دریافت می‌کنند و در صورت استمرار گاز آن‌ها قطع می‌شود.

مسئول روابط عمومی شرکت گاز کردستان بیان کرد: درخواست ما از بخش خانگی و دولتی این است که با رعایت کردن دستورالعمل‌های استفاده از انرژی و رسیدگی به سیستم‌های حرارتی و گرمایشی این شرکت را همچون سنوات گذشته یاری فرمایند تا هیچ مشترکی از این نعمت الهی در پیک سرما محروم نماند.

روزانه  ۹۴۶ مگاوات برق در نیروگاه حرارتی سیکل ترکیبی سنندج تولید می‌شود که این حجم معادل تقریبی دو برابر میزان تقاضا در استان است.

نیروگاه حرارتی تولید برق سنندج در هفت کیلومتری سنندج واقع شده  نیروگاه سیکل ترکیبی است که با ظرفیت هزار مگاواتی دارای چهار واحد گازی و دو واحد بخار در هفت کیلومتری این شهر واقع شده است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروگاه سیکل ترکیبی مصرف گاز نیروگاه حرارتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۳۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد

یوسف اینانلو سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: امسال ۲۰۷ دیزل ژنراتور در استان شناسایی شده است و صاحبان مولد‌های خودتامین برق در بخش‌های صنعتی، کشاورزی و اداری و تجاری این استان برای عبور از اوج بار مصرف مشارکت خواهند داشت.

 به گفته وی، از سال گذشته کلیه مولد‌ها به کنتور هوشمند مجهز شده اند.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان یکی از اقدامات جهت عبور بدون خاموشی از دوران اوج مصرف تابستان را آماده به کاری و وارد مدار شدن مولد‌های سازمان‌ها و مراکز دولتی عنوان کرد و گفت: ادارات، نهاد‌ها و ارگان‌ها باید در روز‌های کاری هفته و در ساعات اوج مصرف برق، مولد‌های خود تامین (دیزل ژنراتور) را وارد مدار کنند و ارتباط را با شبکه عمومی توزیع برق، قطع کنند.

اینانلو تاکید کرد:دستگاه‌های اجرایی و دولتی باید در وقت اداری ۳۰ درصد و خارج از وقت اداری ۶۰ درصد کاهش مصرف داشته باشند و تحقق این موضوع با جدیت و به صورت مستمر مورد بررسی و پایش قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۱۶۵۰ روستای کردستان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند
  • برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی سیاه قلم در سنندج
  • خودنمایی سیاه قلمهای بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • پست برق ۱۶۰ مگاولتی قم آماده بهره‌برداری است
  • خودنمایی ‌سیاه قلم‌های بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد
  • دستور کاهش مصرف آب در ادارات دولتی
  • این دو ماده غذایی انگل روده را نابود می‌کنند
  • مریوان رکورددار بارش باران در کردستان