Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حکمی از سوی وزیر جهاد کشاورزی، «علیرضا مهاجر» به عنوان سرپرست معاونت امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی منصوب شد.

به گزارش برنا از وزارت جهاد کشاورزی، در بخشی از حکم «سیدجواد ساداتی نژاد» آمده است: پیگیری مجدانه وظایف و امور محوله به‌ویژه تلاش برای توسعه حوزه کلیدی زراعت کشور با رویکرد حفظ و ارتقای تاب‌آوری ملی در این بخش، بهبود کسب و کار و معیشت کشاورزان تلاش‌گر و در نهایت ارتقای امنیت و سلامت غذایی مردم کشورمان در این بخش، مورد انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجر سرپرست معاونت امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی، پیش از این به عنوان مشاور وزیر و مجری طرح دانه های روغنی وزارت جهاد کشاورزی فعالیت می کرده است.

همچنین پیش از این «جواد وفابخش» در سمت معاونت امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی در دولت دوازدهم فعالیت داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کسب و کار سلامت وزارت جهاد کشاورزی جهاد کشاورزی دولت جهاد کشاورزی دولت سلامت کسب و کار وزارت جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۳۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت‌پرده انتخاب حجازی به‌عنوان سرپرست استقلال

به گزارش "ورزش سه"، پس از برکناری علی خطیر و روی کار آمدن فرشید سمیعی در پست سرپرست مدیرعاملی استقلال، او نخستین انتصاب خود را به تعیین سرپرست جدید تیم اختصاص داد، جایی که آتیلا حجازی به‌عنوان جانشین خواجه‌گیری در این تیم انتخاب شد.

حجازی که رابطه خوب و صمیمانه‌ای با جواد نکونام و فرشید سمیعی دارد، پیش از این نیز نامش به‌عنوان کاندیدای حضور در پست سرپرستی باشگاه مطرح شده بود ولی در نهایت و در دوره مدیریتی علی خطیر این اتفاق رخ نداد تا خواجه‌گیری به‌عنوان جانشین علی سامره منصوب شود.

اما پس از تغییرات مدیریتی در استقلال، سمیعی نیز به واسطه رابطه خوبی که با حجازی و نکونام دارد، پیشنهاد داد تا طلسم حضور پسر اسطوره آبی‌ها در پست سرپرستی شکسته شود که این اتفاق در مدت زمان کوتاهی رخ داد و با وجود آنکه حجازی در ترکیه مشغول زندگی است، عازم تهران شد تا به‌عنوان سومین سرپرست آبی‌ها در این فصل انتخاب شود.

در واقع باید گفت که برخلاف دوره مدیریت پیشین، این‌بار هماهنگی و روابط میان سمیعی و نکونام در وضعیت مطلوبی قرار دارد و سرپرست مدیرعاملی استقلال نیز یکی از دوستان نزدیک به خودش و سرمربی را به‌عنوان سرپرست جدید تیم منصوب کرد.

دیگر خبرها

  • پشت‌پرده انتخاب حجازی به‌عنوان سرپرست استقلال
  • پیش‌بینی تولید ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تن محصول بهاره در خراسان رضوی 
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • تداوم تخریب تغییرکاربری‌های غیرمجاز در شهرستان سامان
  • برداشت کلزا از مناطق گرمسیری برای اولین بار
  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد
  • امنیت غذایی پایدار و رونق صادرات محور؛ نقشه راه تولیدات کشاورزی است
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران