Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود تغییر ساعت رسمی کشور در ساعت ٢٤ روز ۳۰شهریور، پروازهای فرودگاه‌های سراسر کشور بر اساس زمان مندرج در بلیت انجام خواهند شد.

به گزارش  برنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی ، با عنایت به اینکه در ساعت ٢٤ روز ٣٠ شهریور ماه ساعت رسمی کشور یک ساعت به عقب کشیده می شود، پروازهای فرودگاه های سراسر کشور بر اساس زمان مندرج در بلیت و مطابق با ساعت رسمی کشور انجام خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تغییر ساعت به اطلاع همه شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی رسانده شده و بر این اساس مسافران پروازهای داخلی و خارجی ضمن تنظیم ساعت خود با ساعت رسمی کشور، برنامه‌های خود را بر اساس زمان درج شده در بلیت‌های هواپیما انجام دهند و در فرودگاه‌ها حضور یابند. 

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ بر اساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی در مرداد سال ١٣٨٦، ساعت رسمی کشور هرسال در ساعت ٢٤ روز اول فروردین یک ساعت به جلو کشیده می‌شود و در ساعت ٢٤ روز سی ‌ام شهریور به حال سابق برگردانده می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا راه و شهرسازی فرودگاه مسافران قانون مجلس فرودگاه قانون مجلس شورای اسلامی وزارت راه و شهرسازی هواپیما ساعت رسمی کشور ساعت ٢٤ روز بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۳۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، برای اطلاع از تاخیر یا تغییر برنامه پروازی شیراز به سایت فرودگاه به نشانی https://shiraz.airport.ir مراجعه کنید.

پروازهای ورودی داخلی:

پروازهای خروجی داخلی:

پروازهای ورودی خارجی:

پروازهای خروجی خارجی:

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد
  • ظرفیت 10 هزار خودرویی پارکینگ ترمینال سلام
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در چهارم فروردین
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت