Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از مشارکت 100 میلیون تومانی یکی از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین برای تأمین 5 دستگاه اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه حامیان و نیکوکاران نقش مهمی در موفقیت این نهاد برای خدمت رسانی مطلوب تر به جامعه هدف تحت حمایت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

،گفت: کمک های خیّران برای توانمندی و کاهش دغدغه های آنها، تأثیر بسزایی دارد.

وی افزود: یکی از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین که از سال 1396 با حمایت مادی و معنوی از 5 هزار و 500 یتیم و فرزند محسنین با این اداره کل همکاری دارد، طی ارتباط با این نهاد 100 میلیون تومان برای تأمین دستگاه اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن برای بیماران کرونایی تحت حمایت به حساب این نهاد واریز کرد.

پرپنچی ،بیان کرد: در همین جهت 5 دستگاه اکسیژن ساز و یک عدد کپسول اکسیژن برای کمک به بهبود مددجویان دارای بیماری کرونا تهیه شد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه مددجویان تحت حمایت می توانند از طریق هماهنگی ادارات اجرایی با اداره بهداشت،درمان و امور بیمه استان تهران نسبت به دریافت امانی این دستگاه ها اقدام نمایند، ادامه داد: با بهبودی هر یک از بیماران این دستگاه ها به سایر بیماران تحت حمایت تحویل خواهد شد.

وی یادآور شد: تاکنون مددجویان تحت حمایت ادارات مناطق 21 و 22 تهران، اسلامشهر،بهارستان،شهریار و شاهدشهر، صباشهر و فردوسیه از این دستگاه ها بهره مند شده اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کپسول اکسیژن بیماران کرونایی کمیته امداد استان تهران دستگاه اکسیژن ساز مقیم اسپانیا دستگاه اکسیژن ساز کپسول اکسیژن استان تهران تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۳۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است

 نبی بامریان اظهار کرد: هزار و ۱۰۹ نفر از مراجعان بیمارستان امام خمینی(ره) خاش، در ۸ماه گذشته از خدمات مرکز ام آر آی این بیمارستان بهره‌مند شده‌اند.

وی بیان کرد: این دستگاه، پیشرفته ترین دستگاه تولید شده در دنیا است که با راه اندازی آن علاوه بر ارتقاء سطح کیفی خدمات تشخیصی، از اعزام بیماران به سایر نقاط استان جلوگیری شده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) خاش افزود: از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه ام آر آی، مجهز بودن به هوش مصنوعی و همچنین امکان ارائه خدمات به بیماران تا وزن ۲۵۰ کیلوگرم است.

وی گفت: ارزش تقریبی این دستگاه ام آر آی در حال حاضر بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان و در خدمت مردم خاش است.

بامریان ادامه داد؛ به‌ منظور کاهش مراجعات حضوری و ایجاد سهولت در دریافت نوبت، سامانه نوبت‌دهی از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی https://nobat.zaums.ac.ir/ نیز برای بیمارستان امام خمینی (ره) خاش فعال است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • ماجرای قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران چیست؟
  • ماجرای گاز «خنده» قلیان‌ها چیست؟/ جزییات طرح وزارت بهداشت درباره قلیان «اکسیژن»
  • ماجرای قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران | این دستگاه تاییدیه نهایی ندارد | وجود گاز خنده در این قلیان‌ها صحت دارد؟
  • ماجرای گاز «خنده» در قلیان اکسیژن صحت دارد؟/ قلیان اکسیژن اعتیاد آور نیست؟
  • جزییات طرح وزارت بهداشت درباره قلیان «اکسیژن» / ماجرای گاز «خنده» قلیان‌ها