Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@07:59:58 GMT

چهار بازیکن جدید به تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پیوستند

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۳۲۷۱

چهار بازیکن جدید به تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پیوستند

مدیر روابط عمومی باشگاه ملوان بندرانزلی روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حمید کاظمی از بادران تهران، مهران احمدی از خیبر خرم آباد، علیرضا خوش کفا از تیم استقلال ملاثانی و امیرحسین یحیی زاده از تیم نساجی مازندران طی توافق با مسئولان باشگاه ملوان، به این تیم پیوستند.

میثم شاهین افزود: حمید کاظمی بازیکن فصل گذشته بادران تهران ، با عقد قراردادی ۲ ساله به تیم ملوان پیوست که این مهاجم با تجربه سابقه ۲ بار آقای گلی لیگ دسته یک به همراه تیم های نساجی قائمشهر و هوادار تهران را در کارنامه دارد و فصل گذشته نیز با به ثمر رساندن ۱۳ گل ، عنوان دومین گلزن برتر لیگ دسته یک را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین مهران احمدی بازیکن فصل گذشته خیبر خرم آباد با عقد قراردادی ۲ ساله به جمع ملوانان پیوست که این بازیکن ۲۴ ساله در پست هافبک هجومی بازی می کند و طبق قرارداد امضا شده، وی تا تابستان ۱۴۰۲ در جمع قوهای سپید خواهد بود .

مدیر روابط عمومی باشگاه ملوان بندرانزلی بیان کرد: علیرضا خوش کفا بازیکن فصل گذشته استقلال ملاثانی نیز، با عقد قراردادی ۲ ساله به ملوان پیوست که این مدافع میانی ۲۵ ساله جنوبی ، سابقه حضور در فولاد خوزستان را نیز در کارنامه خود دارد.

شاهین خاطرنشان کرد: همچنین امیرحسین یحیی زاده بازیکن فصل گذشته نساجی مازندران با توافق با مسئولان باشگاه ملوان با این تیم قرارداری ۲ ساله امضا کرد که این هافبک ۲۴ ساله نیز ، پیش از این سابقه حضور در تیم های رایکای بابل ، نفت تهران و پارس جم جنوبی را  دارد.

وی یادآور شد: پیش از این نیز، سعید کریمی مدافع میانی و ۲۴ ساله تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان، محمد رستمی از بادران تهران و پژمان ثباتی مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا به تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پیوسته بودند.

مدیر روابط عمومی باشگاه ملوان بندرانزلی اظهار کرد: همچنین فرید بلوک باشی، سجاد بازگیر، محمدرضا نقدی پور، رضا حیدری، آرمین انبساطی، میعاد یزدانی، حافظ یعقوبی و محمد مهری بازیکنان فصل گذشته تیم فوتبال ملوان بندرانزلی قرارداد خود را با این تیم تمدید کردند.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی یکی از سه نماینده فصل گذشته گیلان در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور بود که سرانجام این تیم با کسب ۴۶ امتیاز در مکان یازدهم جدول رده بندی ۱۸ تیمی این مسابقات قرار گرفت. 

برچسب‌ها فوتبال فدراسیون های ورزشی ملوان بندر انزلی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون های ورزشی ملوان بندر انزلی فوتبال فدراسیون های ورزشی ملوان بندر انزلی گیلان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی بازیکن فصل گذشته باشگاه ملوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۳۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!

در حالی که پس از دیدار تیم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان همگان از درخشش دروازه‌بان جوان پرسپولیس سخن می‌گفتند حالا این دروازه‌بان با یک ناکامی بزرگ مواجه شد.

سرویس ورزش مشرق - امیررضا رفیعی دروازه‌بان جوان تیم پرسپولیس که در فصل جاری لیگ برتر این فرصت را پیدا کرد تا در چهار مسابقه برای تیم پرسپولیس درون دروازه بایستد، موفق شد در لیگ برتر و در چهار دیدار مقابل ذوب آهن، گل گهر سیرجان، ملوان و در نهایت صنعت نفت آبادان با چهار بازی کلین‌شیت و بسته نگه داشتن دروازه پرسپولیس به رکورد ۴ کلین‌شیت فصل جاری سید حسین حسینی برسد.

این دروازه‌بان جوان که به گفته اکثر کارشناسان پرسپولیسی، جانشین شایسته‌ای در روزهای مصدومیت علیرضا بیرانوند بود و سهم عمده ای در بردهای سرخپوشان داشت، در مصاف جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک و در یک مسابقه به اندازه هر هر چهار مسابقه قبلی که گل نخورده بود گل خورد.

رفیعی همچنین در ضربات پنالتی و در شرایطی که تجربه چنین فضایی را نداشت باز هم مغلوب پنالتی زنان تیم آلومینیوم اراک شد تا ظرف مدت زمان کوتاهی بالا و پایین فوتبال حرفه‌ای در سطح لیگ برتر را تجربه کند.

با توجه به اخبار رسیده از اردوی تیم پرسپولیس درباره شرایط اخیر علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ مچ دستش گفته می‌شود این دروازه‌بان برای بازی بعدی مقابل سپاهان اصفهان که قرار است روز چهارشنبه هفته جاری دوازدهم اردیبهشت برگزار شود شرایط حضور درون دروازه را پیدا کرده و به جمع سرخپوشان برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • سهم چهار درصدی موتورسواران از تصادفات استان زنجان
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد "پاک" است
  • اوسمار: دریافت ۴ گل در فوتبال اصلا خوب نیست/ تمرکزم روی لیگ است نه تمدید قرارداد
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • جام حذفی فوتبال/ تراکتور، ملوان و گل گهر به مرحله یک چهارم صعود کردند
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • چهار بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است