Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@18:03:07 GMT

مورد عجیب مهاجم جدید تراکتور

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۳۲۸۴

مورد عجیب مهاجم جدید تراکتور

مهاجم جدید تراکتور مدت‌هاست که برای هیچ تیمی در لیگ برتر و لیگ دسته یک به میدان نرفته است.

به گزارش ایسنا، باشگاه تراکتور دیروز (دوشنبه) از جذب سجاد حیدری، مهاجم ۳۰ ساله کرمانی خبر دادند. این بازیکن در حالی با قرارداد دو ساله به جمع شاگردان فیروز کریمی پیوست که از حدود دو هفته پیش با مدیران تراکتور به توافق رسیده بود اما به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه نتوانسته بود قراردادش را امضا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مورد عجیب مهاجم جدید تراکتور اما موضوع دیگری است؛ او از تیر ۹۹ (اواخر لیگ نوزدهم) که در عضویت شاهین بوشهر بود، در هیچ بازی‌ رسمی‌ای در لیگ برتر و لیگ دسته یک به میدان نرفته است. بخشی از دوری طولانی مدت حیدری از مستطیل سبز (بیش از یک فصل) به دلیل مصدومیت او از ناحیه رباط صلیبی بود اما پس از بهبودی هم بدون تیم ماند تا این که دیروز (دوشنبه) برای لیگ بیست و یکم به تراکتور پیوست.

حیدری با این که در لیگ آزادگان عملکرد نسبتا خوبی برای مس کرمان و رفسنجان داشت و حتی بازی‌های قابل قبولی هم برای شاهین بوشهر در لیگ نوزدهم به نمایش گذاشت اما نمی‌توان آینده روشنی برای این خرید در نظر گرفت. چرا که یک بازیکن ۳۰ ساله که تجربه زیادی در لیگ برتر ندارد و یک فصل هم از فوتبال دور بوده، نه قرار است آینده تراکتور را بسازد و نه وزن تجربه این تیم را سنگین‌تر کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سجاد حیدری تيم فوتبال تراكتور استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۳۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت استقلال از جانشین حسینی در پوستر بازی با تراکتور + عکس

سیدحسین حسینی از سوی کمیته انضباطی محروم است و بازی با تراکتور را از دست داده است.

طرفداری | باشگاه استقلال با انتشار پوستری به استقبال بازی حساس امروز تیمش مقابل تراکتور رفته است.

سیدحسین حسینی به دلیل اتفاقات بعد از بازی با آلومینیوم در اراک از سوی کمیته انضباطی با محرومیت و جریمه نقدی رو به رو شد و بازی حساس هفته بیست و پنجم تیمش برابر تراکتور را از دست داد.

به جای سیدحسین حسینی، امروز محمدرضا خالدآبادی که شایعات جدایی اش در انتهای فصل از استقلال به گوش می رسد، درون دروازه آبی ها مقابل تراکتور قرار می گیرد. باشگاه استقلال با انتشار پوستری با استفاده از عکس محمدرضا خالدآبادی، به جانشین کاپیتان تیمش در آستانه بازی با تراکتور روحیه داد.

خالد آبادی سال گذشته در سن ۲۱ سالگی در تیم هوادار ۲۰ مسابقه در درون دروازه ایستاد و در ۱۶ مسابقه در لیگ و ۴ مسابقه در حذفی آمار خوب ۸ کلین شیت در تیم هوادار را برجای گذاشته بود.

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • کارشناس داوری: پنالتی و اخراج علیه استقلال اعلام نشد
  • حمایت استقلال از جانشین حسینی در پوستر بازی با تراکتور + عکس
  • انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟
  • ماهر در ساکت کردن منتقدان؛ کای هاورتس به رکورد الکسیس سانچز رسید
  • فوت مرموز دختری بعد از مهمانی رفتن با نامزدش
  • خبری عجیب برای الهلالی‌ها درمورد آقای گل
  • عجیب اما واقعی؛ الهلال قصد فروش میتروویچ را دارد!
  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)
  • مهاجم آرسنال ستاره هالیوودی را غافلگیر کرد (عکس)