Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اسلامی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در حاشیه شصت و پنجمین کنفرانس عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و «الکسی لیخاچیوف» رئیس شرکت دولتی روس اتم به‌طور جداگانه دیدار و گفتگو کرد.

اسلامی درباره دیدار با مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی، گفت: ملاقات با مدیر کل آژانس در امتداد و پیرو بازدید او و مذاکرات و گفتگوهای تهران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: هیچ انحرافی در برنامه هسته‌ای نداریم و باید با رفتار حرفه ای و فنی و به دور از نفوذهای سیاسی، روابط ایران و آژانس مبتنی بر قوانین و مقررات تسهیل و تسریع شود.

معاون رئیس‌جمهور در ادامه دیدارهای خود در وین با هیئت روسی به ریاست الکسی لیخاچیوف، رئیس شرکت دولتی روس اتم دیدار کرد و گفت: دیدار با رئیس شرکت دولتی روس اتم خوب، سازنده و دوستانه بود.

اسلامی با بیان اینکه تولید برق هسته‌ای برای جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم و حائز اهمیت است،اظهار داشت: در سفری که در آینده به مسکو خواهیم داشت در خصوص نحوه تعامل و سرعت بخشیدن در پیشرفت واحدهای جدید نیروگاه بوشهر صحبت خواهیم کرد و هماهنگی لازم انجام می شود.

کد خبر 5309998

منبع: مهر

کلیدواژه: رئیس جمهور نیروگاه بوشهر سازمان انرژی اتمی برنامه هسته ای برق هسته ای رافائل گروسی آژانس بین المللی انرژی اتمی سازمان انرژی اتمی ایران مسکو وین اجلاس شانگهای 2021 سیدابراهیم رئیسی دولت سیزدهم حسین امیرعبداللهیان افغانستان تاجیکستان مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران وزارت امور خارجه ایران ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران سازمان همکاری شانگهای دفاع مقدس ایالات متحده امریکا ایران انرژی اتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۳۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم | آخرین وضعیت ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود | چند بازرس مجازند در ایران باشند؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت: بازرسی‌های آژانس مستمرا در چارچوب پادمان از سایت‌های هسته‌ای ایران در حال انجام است. ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم.

وی افزود: همواره در خصوص مسائل پادمانی با آژانس در حال گفتگو و تعامل هستیم. از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که امیدواریم به زودی حل شود.

اسلامی تاکید کرد: از نظر ما بیانیه اسفند ۱۴۰۱ همچنان پابرجاست. گروسی دیدارهایی در ایران دیدارهایی خواهد داشت و با بنده هم مذاکراتی انجام خواهد شد

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: مطمئنیم این گفتگو کمک می کند ابهامات بیشتر و بیشتر برطرف شودو بتوانیم در چارچوب پادمان و ان پی تی روابط مان را با آژانس تقویت بکنیم.
اسلامی تاکید کرد: بیش از ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز هستند برای بازرسی در ایران حضور داشته باشند.

کد خبر 848651 منبع: فارس برچسب‌ها رافائل گروسی هسته‌ای - آژانس بین‌المللی انرژی اتمی محمد اسلامی - رئیس سازمان انرژی اتمی خبر ویژه

دیگر خبرها

  • استفاده از حقوق مسلم هر عضو آژانس طبیعی است
  • اسلامی: گروسی به ایران می‌آید
  • از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که ... | ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • اسلامی: ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند/ گروسی به ایران می‌آید
  • ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم | آخرین وضعیت ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود | چند بازرس مجازند در ایران باشند؟
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • اسلامی: بیش از ۱۳۰ بازرس آژانس مجازند در ایران حضور داشته باشند
  • ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند
  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می کند
  • گسترش همکاری‌های سازمان ثبت و سازمان انرژی هسته‌ای