Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@07:02:09 GMT

گردشگری قشم نیازمند برندسازی است

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۳۳۷۰

گردشگری قشم نیازمند برندسازی است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: ظرفیت‌های طبیعی و تاریخی این جزیره زیبا که ژئوپارک آن ثبت جهانی شده و بسیاری دیگر از پتانسیل‌های آن هم به ثبت ملی رسیده، به برند سازی حوزه بین‌الملل نیاز دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، علی درویش‌پور در نشست با فعالان حوزه گردشگری جزیره قشم، اظهار داشت: برای برند سازی ظرفیت‌های قشم باید نگرش خومان به موضوع گردشگری را تغییر دهیم تا نام این جزیره به عنوان یک مقصد اصلی گردشگری در کشور و منطقه شناخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه برای توسعه متوازن و پایدار در منطقه به تغییر گفتمان گردشگری و مشارکت فعال جامعه محلی جهت معرفی برند قشم نیازمندیم، افزود: برگزاری جشنواره‌ها و رویدادهای مختلف و استفاده از ظرفیت میراث فرهنگی و سنت‌های محلی منطقه، نقش مهمی در جذب و حضور گردشگر دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: شیوع کرونا آسیب فراوانی به بخش صنعت گردشگری جزیره وارد کرده که باید با فراهم کردن شرایط مناسب دوران پساکرونا، خدمات مناسبی به گردشگران در آینده نزدیک ارائه شود.

به گفته وی، سازمان منطقه آزاد با ایجاد زیرساخت‌های عمومی و بخش خصوصی هم با تامین زیرساخت‌های تخصصی در حوزه گردشگری می‌توانند شرایط رونق این صنعت با  زمینه فعالیت‌های اقتصادی می‌شود را فراهم کنند.

درویش پور گفت: با استفاده از ظرفیت‌های بین‌المللی و منطقه‌ای مانند برگزاری EXPO دوبی و جام جهانی 2022 قطر همه تلاش خودمان را برای معرفی بهتر ظرفیت های گردشگری قشم و جذب گردشگر به کار ببریم.

وی با اعلام بهسازی وضعیت سیما و منظر شهرها و روستاهای جزیره می‌تواند موجب جذب گردشگر بیشتر شود، تاکید کرد: با تامین زیرساخت‌ها، تبلیغ و معرفی مناسب و مشارکت جامعه محلی، هر روستای جزیره قشم می‌تواند یک مقصد گردشگری باشد.

مشکلات محیط زیستی پل خلیج فارس قشم بهانه‌جویی بودبزرگراه ساحل جنوبی قشم کلنگ خوردخشکسالی در جزیره قشم به وضعیت بحرانی رسید

شایان ذکر است، فعالان حوزه گردشگری قشم هم آمادگی خود را برای کمک به معرفی قشم به عنوان یک برند گردشگری اعلام کردند.

انتهای پیام/7558/ ت

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۳۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند

آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالمجید یزدی رئیس دفتر ویژه قوه قضائیه، ارتباط بین دستگاه قضائی با مردم را مهم دانستند و اظهار کردند: حضور مسئولان و رئیس قوه در میان مردم بسیار مؤثر است و البته مردم باید نتیجه این ملاقات‌ها را هم ببینند.

معظم له افزودند: آبروی نظام با سلامت حوزه قضایی است و اگر حوزه قضایی سالم باشد آبروی نظام محفوظ است.

وی پرداختن به بعضی از مسائل مانند تورم و اجاره بهای مسکن که به صورت مستقیم با قوه قضائیه ارتباط ندارد را مهم دانستند و تصریح کردند: مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند باید کاری کرد که این گرانی مهار شود ولو دستگاه قضایی ارتباط مستقیم با این گرانی ندارد ولی می‌تواند ارتباط غیر مستقیم داشته باشد.

منبع:خبر حوزه

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • نیازمند تحول در نگرش عمومی جامعه در حوزه وقف هستیم
  • گذری کوتاه بر تاریخ و زندگی اسطوره استعمارستیزی جزیره هرمز ایران
  • باید فورا در غزه آتش‌ بس برقرار شود
  •  طی چندماه گذشته، معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو 
  • لزوم برندسازی محصولات برای جلوگیری از خام فروشی در مازندران
  • بازسازی بافت تاریخی شهرکرمان نیازمند طرحی کارشناسی و آینده نگراست
  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc
  • عملیات دیسپاچینگ جزیره قشم را حذف کنید
  • ضرر ۴۰ میلیاردی صنایع قشم به دلیل قطعی برق