Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «دختری با لباس ارغوانی» به نویسندگی و کارگردانی خداداد جلالی از چندی پیش وارد مرحله پیش تولید شده و با انتخاب کامل بازیگران و عوامل پشت دوربین اواسط مهر ماه مقابل دوربین خواهد رفت.

تاکنون از میان بازیگران حضور محمدرضا فروتن و سمانه نصری در این پروژه قطعی شده است و اسامی سایر بازیگران نیز بزودی رسانه‌ای می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروتن و نصری پیش از این در ساخته دیگر خداداد جلالی با عنوان «زنی با ارابه چوبی» ایفاگر دو نقش اصلی فیلم بودند. فیلمی که هنوز به نمایش عمومی درنیامده و در نوبت اکران قرار دارد.

خداداد جلالی درباره مضمون و حال و هوای داستان فیلم جدید خود گفت: «دختری با لباس ارغوانی» سومین فیلم از سه‌گانه‌ای سینمایی با مضمون عاشقانه است. «بچه‌ای با جوراب قرمز» و «زنی با ارابه چوبی» دو فیلم دیگر این عاشقانه به ترتیب روایتگر عشق فرزند به مادر و عشق یک زوج جوان بود و حالا در قسمت سوم فیلم تعریف دیگری از مفهوم عشق را روایت خواهیم کرد.

وی درباره خلاصه داستان فیلم جدید خود گفت: بخش عمده فیلم در یک اتوبوس در حال حرکت فیلمبرداری می‌شود. اتوبوسی که به سوی مقصدی نامعلوم در حال حرکت است و در بین راه مسافرانی را با خود همراه می‌کند. هر یک از مسافران در زمانی نامعلوم داستانی مشترک دارند و در حین سفر با روایتی مواجه می‌شویم که گویا برای تمام شخصیت‌ها آشناست.

دیگر عوامل اصلی این پروژه سینمایی عبارت هستند از: تهیه‌کننده: محمد نشاط، مدیر تولید: مجید منفرد، مدیر پروژه: مهران قدکچیان، مدیر فیلمبرداری: شاهین طوفان، صدابردار: عباس رستگاری‌پور، طراح مویسقی متن: داریوش تقی‌پور، طراح حرکات موزون: زهرا شعبان‌نژاد، امور مالی: حمیدرضا نوری، طراح صحنه و لباس: اسماعیل مقصودی، مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: حسین پوراسماعیلی، دستیار یک کارگردان و برنامه‌ریز: جاودان زرین، دستیار دوم کارگردان: سمیه سنقری، دستیار برنامه‌ریز: یگانه منفرد، مدیر تدارکات: مهدی شاهمرادی، مجری طرح: موسسه هزاره هنر هفتم.

**عکس خبر مربوط به پروژه «زنی با ارابه چوبی» است.

۵۸۵۸

کد خبر 1556917

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمدرضا فروتن بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۳۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود

دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت با اشاره به رابطه مستقیم تولید با ارزش پول ملی، مهار تورم، اشتغال و درآمد مردم گفت: بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، سیداحمد عبودتیان، امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در نشست با فرمانداران و دستیاران مردمی‌سازی فرمانداران استان کرمان که با موضوع تبیین شعار سال ۱۴۰۳ برگزار شد، اظهار کرد: تولید فصل مشترک تمام صاحب‌نظران حوزه اقتصاد و مهمترین محور در چرخه اقتصادی است.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر انقلاب اسلامی به مسئله تولید افزود: تولید با تمام رده‌های سنی در ارتباط است، همچنین تولید با ارزش پول ملی، مهار تورم، اشتغال و درآمد مردم رابطه مستقیمی دارد و بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود.

دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت با بیان اینکه کشور با عقب‌ماندگی ۱۰ ساله و رکود مواجه است و جهش با حضور مردم محقق می‌شود، تأکید کرد: با سرمایه‌های خُرد امکان مردمی‌سازی وجود دارد و در صورت خسارت نیز آسیب‌ها کمتر است، باید الگوهای موفق را نشان دهیم تا مردم بدانند چه اقدامات ارزشمندی می‌توانند انجام دهند.

کد خبر 748736

دیگر خبرها

  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود
  • تولید قوی در گرو استفاده از ظرفیت مردم 
  • سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند
  • واکنش متفاوت دستیار رئیسی به رفتارهای تند پلیسی با بی‌حجابی | فیلم
  • (عکس) هزینه ۱۲۵ میلیون تومانی گلزار برای دیدن لبرون جیمز | گلزار در جایگاه VIP و پشت‌سر پادشاه NBA
  • جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا + عکس
  • (عکس) جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا
  • عکس| محمدرضا گلزار تماشاگر بازی لیکرز در بسکتبال NBA
  • رضا نصری: احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو از طرف دادگاه کیفری بین المللی / برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!