Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار اصفهان گفت: مسئله ترویج و تبییین آرمان‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس با هم‌افزایی همه نهادها و دستگاه‌ها و همکاری پیشکسوتان دفاع مقدس با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صورت می‌گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در اصفهان، عباس رضایی در آیین تکریم و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان اصفهان با تایید و ضرورت تجلیل از رشادت‌های بزرگ مردان جهاد و مقاومت اظهار داشت: ما در کشور الگوهایی داریم که با وجود آنان حجت بر ما تمام است و مراتب ارادت و تشکر و محبت و قدردانی خود را از کسانی که  برای سرافرازی و آزادی این  مرزو بوم تلاش کردند،اعلام می‌داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تاریخ هر ملت و کشوری قدردانی و سپاسگزاری از بزرگان تاریخ‌ساز آن مرز و بوم از مسائل مهمی است که در فرهنگ هر کشوری وجود دارد. مردم کشورها از هر فردی که در مبارزات ملی و آزادی کشورشان نقش داشتند تجلیل می‌کنند.

 استاندار اصفهان بیان کرد: مراسم تجلیل از پیشکسوتان حداقل باعث می‌شود تا آرمان‌ها و ارزش‌هایی که برای دفاع از حریم مقدس اسلام و هویت انسان و اسلام  برخواستند،سینه به سینه به نسل جوان منتقل شود. دفاع مقدس تنها دفاع از این مرز و بوم نبود، بلکه دفاع از حریت و آزادگی و انسانیت بود که باید به آیندگان منتقل شود.

وی  بیان کرد: اگر انتقال ارزش‌ها و آرمان‌ها و اندیشه‌ها در چهارچوب خاصی صورت نپذیرد، ممکن است باعث بروز مشکلات و ابهاماتی شود و به صورت ساختارمندانه موضوع به نسل جوان تفهیم نشود.از این رو در نظام مقدس جمهوری اسلامی، علاوه بر رسالت بزرگی که نیروهای مسلح چه ارتش و چه سپاه و نیروی انتظامی دارند، در کنار آن وظیفه مهم  ترویج موضوعات دفاع مقدس را برعهده دارند. که اگر به یک واحد و یا گروه خاصی در ترویج موضوعات دفاع مقدس بسنده کنیم، قطعا امکان‌پذیر نخواهد بود.

فرمانده سپاه استان اصفهان: تصویر شهدا را در کنار آثار تاریخی و قدیمی در معرض دید قرار دهیمرشت| حضور مدیرکل بنیاد حفظ ارزش‌های دفاع مقدس در تسنیم گیلان + تصاویرمدیرکل جدید بنیاد حفظ ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد+تصاویر

رضایی گفت:  این رسالت خطیر هماهنگی، هم دلی و هم افزایی همه  دستگاه های اجرایی دست‌اندرکار و حضور پیشکسوتان دفاع مقدس را می‌طلبد تا به تبیین موضوعات ایثار و شهادت برای نسل جوان  کمک کند.

وی با تاکید بر هماهنگی و هم‌سویی تمامی دستگاه‌ها با هدف تبیین آرمان‌های دفاع مقدس به آیندگان تصریح کرد: در دفاع مقدس آحاد مردم از قشرهای مختلف در سراسر کشور و با همدلی برای اجرای فرمان امام خمینی (ره) هم پیمان شدند و در نهایت منجر به پیروزی در دفاع مقدس و ماندگار شدن در تاریخ کشور و حک شدن یاد و خاطرات در دل ها شد. پس برای اینکه مسئله ترویج و تبییین به نسل جوان و ماندگاری انجام شود، هماهنگی همه نهادها و دستگاه‌ها را می‌طلبد. حضور پیشکسوتان و بازگویی خاطرات کمک شایانی به این موضوع  می‌کند.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: موزه دفاع مقدس را تنها مختص به یک سازمان و ساختمان ندانید، البته تسری و استمرار آن به سایر نقاط استان از مسئولیت‌های بزرگی است که باید در توسعه آن بکوشیم اما اگر فکر کنیم بنیاد حفظ آثار به تنهایی از انجام رسالت‌های مهم برمی‌آیند، این گونه نخواهد بود.امیدواریم  بنیاد حفظ آثار نیز توفیق یابد تا در انجام رسالت‌های مهم خود مانند گذشته موفق باشد و همه‌ نهادها مانند گذشته هم‌نوایی و همراهی که با سردار شیروانیان داشته‌اند را ادامه دهند و برای همراهی با سردار رضایی بیش از پیش بکوشند.

انتهای پیام/163/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار اصفهان نسل جوان دستگاه ها آرمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۳۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی

 

سرهنگ مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و سالروز شهادت استاد مطهری از مربیان عقیدتی سیاسی، هادیان سیاسی، مدیران برتر عقیدتی نظارت ومدیران شعب عقیدتی سیاسی تجلیل شد.

آیت الله عباسی منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم به تبیین نقش عقیدتی سیاسی در نشر ارزش‌های اسلامی و گسترش مفاهیم و اصول انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: در گام دوم انقلاب مربیان عقیدتی سیاسی برای تبیین دست آورد‌های پرشمار انقلاب بخصوص برای نسل جوان رسالت سنگینی برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند
  • قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود