Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@10:43:41 GMT

خرید لوله پلیکا در شرایط بازار فعلی

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۴۱۳۷

خرید لوله پلیکا در شرایط بازار فعلی

خرید لوله پلیکا برای سازندگان بسیار مهم است. قیمت لوله پلیکا می تواند در هزینه ساخت بنا تاثیرگذار باشد. انواع لوله پلیکا فاضلابی، ساختمانی و غیره را از مرکز مصالح تهیه کنید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مرکز مصالح، خرید لوله پلیکا یا همان لوله پی وی سی (PVC) برای افرادی که در صنعت ساخت و ساز مشغول هستند کاربردی و مهم می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استفاده از این دست از لوله ها می تواند به تاسیسات ساختمان کمک بسیار زیادی کنند. این لوله ها طول عمر زیادی دارند و حتی می توان از لوله پلیکا فاضلابی برای مصارف مسکونی استفاده کرد. موارد مصرف لوله پلیکا خیلی زیاد است و در بسیاری از جاهای دیگر از این لوله ها استفاده می شود. ویژگی های که این نوع از لوله ها دارند مصارف آن را بسیار گسترده کرده است و همچنین با استفاده از تکنیک ها و ترکیبات جدید نمونه های دیگری از این لوله ها که دارای خصوصیات دیگری هستند تولید شده است.
 برای اینکه خرید لوله پلیکا خود را به خوبی انجام دهید و همچنین بدانید که انواع آن ها مانند لوله پلیکا فاضلابی کدام هستند با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

لوله پلیکا چیست ؟

لوله پلیکا یا همان لوله PVC نوعی از لوله های پلیمری هستند که برای انتقال آب و سایر سیالات مشابه از آنها استفاده می شود. به دلیل تنوع بالایی که این دست از لوله ها از آن برخوردار هستند در بسیاری از پروژه ها از آنها استفاده می شوند. این لوله ها از ترکیبی به اسم پلی وینیل کلراید تشکیل می‌شود. لوله پلیکا  در اثر پلیمریزاسیون یا بسپارش مونومر وینیل کلراید، تولید می‌شود که در این فرآیند تولید، ۵۷ درصد عنصر کلر و ۴۳ درصد هیدروکربن‌ها دخیل هستند.

انواع مختلفی که از لوله پلیکا وجود دارند (مانند لوله پلیکا فاضلابی)، با تغییر در روش تولید و یا با استفاده از تغییر در درصد و ترکیب مواد اولیه به وجود می آیند.
لوله ام پی وی سی نوعی از این لوله ها هستند که سختی و مقاومت آن بسیار بالا است.  لوله های یو پی وی سی لوله های سخت بدون نرم کننده هستند. لوله های او پی وی سی لوله های هستند که در مقابل ترک و خراش مقاوم می باشند. لوله های پی پی وی سی نوع بسیار انعطاف پذیر این دست از لوله های می باشند و لوله سی پی وی یسی برای انتقال مایعات و سیالات داغ استفاده می شود.

لوله پلیکا برای چه پروژه هایی استفاده می شود؟

سیستم آبرسانی شهری
سیستم فاضلاب شهری و ساختمانی
سیستم آبرسانی از چاه های آب
سیستم آبرسانی ساختمان
انتقال کابل‌های برق و مخابراتی
سیستم هواکشی ساختمان
سیستم تخلیه آب باران
سیستم آبیاری تحت فشار (مزرعه)

مزایا و معایب خرید لوله پلیکا چیست ؟

ضریب انبساط طولی پایین موجب می شود تا شما اندازه متغیر در طول لوله نداشته باشید.

مخرب نبودن انبساط‌ های طولی، ضریب جریان بالا، کاربرد وسیع متناسب با هر محیط و جغرافیا، اعم از مناطق خشک و مرطوب و معتدل. شما می توانید در بیشتر شرایط آب و هوایی با اطمینان خاطر خرید لوله پلیکای خود را انجام دهید.

مقاومت بالا در برابر، حرارت، گرما، اسید، باز و ترکیبات و ناخالصی‌های مخرب.

این ویژگی ها موجب می شود تا عمربالای این لوله ها تضمین شود.

محافظت از بو و مزه آب، به خاطر خاصیت،ضد زنگ زدگی و رسوب ناپذیری. بنابراین آب شربی که از این لوله ها رد می شود نه رنگ به خود می گیرد و نه مزه.

امکان نصب آسان با کمترین و ساده‌ترین تجهیزات. این ویژگی باعث می شود که قیمت آن بسیار کم شود و خرید لوله پلیکا مقرون به صرفه باشد.
از اصلی ترین معایب آنها عدم تحمل فشار های بالا می باشد. این لوله ها برای مکان هایی که فشار آنها بسیار بالا است مناسب نیستند.  به همین دلیل از این لوله ها در مواقعی استفاده می شود،  که فشار در حد یک فشار سیال ساختمانی باشد. نکته بعدی این است که در انواعی از این لوله مواد نرم کننده در ساخت آن به کار نرفته است. به دلیل کم شدن انعطاف پذیری این نوع از لوله های پلیکا در مقابل شکنندگی دوام ندارند.

نکاتی در مورد خرید لوله پلیکا

خوب است بدانید که لوله های پلیکا دارای استاندارد اجباری هستند بنابراین هنگامی خرید لوله پلیکا حتماً دقت داشته باشید که بر روی محصولات استاندارد حک شده باشد و استاندارد مربوط به همان محصول باشد. همچنین باید بدانید که با توجه به مصارف مختلف باید از استاندارد های متفاوتی استفاده کنید. برای مثال لوله پلیکا فاضلابی که تهیه می کنید در  باید دارای استاندارد ۹۱۱۹ باشد که حتما روی لوله حک شده و لوله هایی که برای ناودان ها و هواکش ها استفاده می کنید ۱۲۱۴۲ باشد.

خرید لوله پلیکا و لوله پلیکا فاضلابی خود را از کجا انجام دهیم؟

یکی از مراکزی که شما می‌توانید تمامی نیاز های خود را در زمینه تامین مصالح و محصولات صنعت ساختمان اعم از خرید لوله پلیکا و انواع لوله و اتصالات انواع محصولات آهنی و فولادی، سنگ و سرامیک و غیره  را برای شما ارائه دهد مرکز مصالح می‌باشد. این شرکت با داشتن تجربه چندین ساله و اعتبار بالا می‌تواند تمامی نیازهای شما را برای انجام پروژه های ساختمانی تأمین کند. مرکز مصالح در منطقه شادآباد تهران واقع شده است و آماده ارائه محصولات، خدمات و مشاوره در جهت پیشبرد پروژه های ساختمانی شما می‌باشد.
آدرس : تهران ، شادآباد ، بهاران ۲ ، بلوک ۱۳ ، پلاک ۵۱ 
شماره تماس: ۰۲۱۶۶۱۴۳۸۸۱  -  ۰۲۱۶۶۱۴۶۹۷۴  –  ۰۹۱۲۴۶۰۳۱۹۶ مهدی آقایی (مدیریت)
آدرس وب سایت: www.markazei.com
ایمیل : info@markazi.com

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خرید لوله پلیکا لوله پلیکا مرکز مصالح خرید لوله پلیکا استفاده می شود لوله ها مرکز مصالح لوله ها پروژه ها پی وی سی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۴۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: پشنهاد فعلی مصر بهترین پیشنهاد داده شده به ما در ماه‌های اخیر است

یک منبع در جنبش حماس با تاکید بر اینکه پشنهاد فعلی مصر، بهترین پیشنهاد ارائه شده به این جنبش طی ماه‌های گذشته است، گفت که امکان دستیابی به توافقی در این زمینه طی روزهای آتی وجود دارد.

به گزارش ایسنا، یکی از مسؤولان جنبش حماس امروز سه‌شنبه پیشنهاد فعلی مصر را بهترین پیشنهاد ارائه شده به این جنبش طی ماه‌های گذشته دانست و ضمن اشاره به وجود اختلاف‌نظری درباره تعداد اسرایی که قرار است آزاد شوند، اظهار کرد: پیشنهاد مصر درباره قرارداد تبادل اسرا با اسرائیل و آتش‌بس در غزه مورد قبول دو طرف است.

به گزارش شبکه خبری «روسیا الیوم»، این منبع در حماس گفت: امکان دستیابی به توافقی طی روزهای آتی وجود دارد.

از سوی دیگر، رسانه‌های عبری در شبکه‌های اجتماعی نوشتند: «به نظر می‌رسد السنوار  برای تایید چراغ سبز داده است.»

امروز «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم نشستی داشت.

همچنین قرار است کابینه جنگ رژیم صهیونیستی عصر امروز نشستی برای بررسی قرارداد تبادل اسرا و موضوع عملیات احتمالی رفح داشته باشد.

یک منبع آگاه از روند مذاکرات میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی به خبرگزاری «AWP» گفت: قرارداد میان دو طرف قریب‌الوقوع است و اگر برخی مشکلاتی که مانع از اجرای قرارداد شده، سریعا برطرف شوند، امکان امضای ان ظرف چند روز آینده وجود دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هدف گذاری شیلات گیلان بر روی توسعه آبزی پروری با تکنولوژی‌های برتر
  • معاون رئیسی: از مجلس فعلی راضی هستیم اما... /در بودجه اختلافاتی بین دو قوه وجود داشت
  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام
  • لوله‌سازی اهواز در مسیر توسعه صادرات
  • زنجیره یکپارچه تامین و تولید مرغ در گلستان تشکیل می‌شود
  • حماس: پیشنهاد فعلی مصر بهترین پیشنهاد داده‌شده به ما در ماه‌های اخیر است
  • حماس: پشنهاد فعلی مصر بهترین پیشنهاد داده شده به ما در ماه‌های اخیر است
  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد