Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@09:53:45 GMT

کرونا موجب فوت ۲۰ کرمانی طی ۲۴ ساعت گذشته شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۴۳۹۵

کرونا موجب فوت ۲۰ کرمانی طی ۲۴ ساعت گذشته شد

مهدی شفیعی در گفتگو با مهر اظهارداشت: وضعیت استان کرمان بسیار شکننده است و همچنان آمار فوتی‌ها در استان بالاست و به ثبات نرسیده است.

وی گفت: متأسفانه با وجود کاهش افرادی که طی روز گذشته بستری شده‌اند اما ۲۰ نفر در کرمان طی ۲۴ ساعت اخیر فوت کرده‌اند و مجموع جان باختگان کرمانی ناشی از کرونا به ۴ هزار و ۶۱۸ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از مردم خواست با توجه به فراخوان‌های داده شده بلافاصله نسبت به نوبت گیری و تزریق واکسن اقدام کنند و افزود: اکثر افرادی که در کرمان فوت کرده‌اند دو دوز واکسن را دریافت نکرده‌اند.

شفیعی از مردم خواست همچنان فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

کد خبر 5310094

منبع: مهر

کلیدواژه: شیوع کرونا ویروس کرونا آمار کرونا ویروس کرونا هفته دفاع مقدس واکسن کرونا آمار کرونا اربعین 1400 خطبه های نماز جمعه بوشهر کرمانشاه واکسیناسیون کرونا اربعین حسینی گرگان اردبیل دفاع مقدس جنگ تحمیلی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۴۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان

پیکر مرتضی شفیعی (رهبر و بنیانگذار ارکستر ملی موسیقی اصفهان)با حضور مردم هنردوست اصفهان،  تشییع و در قطعه نام‌آوران باغ رضوان به خاک سپرده شد.


مرتضی شفیعی در سن ۴۰ سالگی به دلیل ابتلا به بیماری کبد در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز درگذشت.


این هنرمند اصفهانی سابقه نوازندگی در ارکستر ملی ایران، ارکستر سمفونیک صدا و سیما، همکاری با ارکستر سمفونیک کنسرواتوآر چایکفسکی مسکو را داشت.


مرحوم شفیعی، ارکستر ملی اصفهان را در سال ۸۳ راه‌اندازی کرد و در سال ۹۱ رتبه نخست جایزه جشنواره موسیقی فجر را به دست آورده بود.


شفیعی نوازندگی را نزد استادانی، چون هوییک باغومیان، ابراهیم لطفی، علی‌رحیمیان، ربکا هافمن، روبن گوسمیان و آهنگسازی را نزد لوریس چکنواریان، کامبیز روش‌روان، منوچهر صحرایی، امیر اسلامی و ولادیمر خوستیف آموزش دیده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • کرمانی‌ها و کسب ۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • بیش از ۲۱ هزار پرونده در جنوب کرمان با صلح و سازش مختومه شد
  • حمایت بیش از ۶۰۰۰ معلم کرمانی از ایتام 
  • سازش در ۶۰ هزار پرونده شعب حل اختلاف جنوب کرمان
  • شهادت ۲۴ فلسطینی در رفح/ رونمایی قسام از بمب جدید «القفازه»
  • تامین گوشت گرم در استان یزد
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان