Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@23:30:54 GMT

محبوبیت ترامپ بیشتر از بایدن شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۴۴۴۷

محبوبیت ترامپ بیشتر از بایدن شد

نتایج تازه ترین نظرسنجی نشان می‌دهد میزان محبوبیت دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا از جو بایدن رئیس جمهور فعلی این کشور بیشتر شده است.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، جدیدترین نظرسنجی منتشر شده حاکی است شهروندان آمریکایی بر این باورند که دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین این کشور بهتر از جو بایدن رئیس جمهور فعلی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: آیا بایدن سیاست«اول‌آمریکا» را رها کرده است؟

بر اساس این گزارش، ۴۸ درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی مشترک "هاروارد-هریس" اعلام کردند که دیدگاه مثبتی نسبت به دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق این کشور و دولتش دارند و این در حالی است که ۴۶ درصد گفته‌اند دیدگاه مثبتی نسبت به جو بایدن و اعضای دولتش دارند.

از سوی دیگر ۴۹ درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی گفته‌اند که دیدگاه نامطلوبی نسبت به بایدن دارند، این رقم برای ترامپ نیز به ۴۷ درصد رسیده است.

به نظر می رسد رشد فزاینده تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ماه های اخیر و عملکرد انتقادآمیز بایدن در خارج کردن نیروهای آمریکایی از افغانستان، تاثیر زیادی بر کاهش شدید محبوبیت وی در بین مردم آمریکا داشته است.

بیش از ۵۱ درصد آمریکایی ها در این نظرسنجی گفته‌اند که ترامپ رئیس جمهور بهتری نسبت به بایدن بوده است.

این نظرسنجی نشان می دهد ۴۸ درصد رای دهندگان آمریکایی عملکرد بایدن در کاخ سفید را تایید می کنند ولی در مقابل ۵۰ درصد با عملکرد وی مخالف هستند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان دونالد ترامپ کاخ سفید آمریکا افغانستان ترامپ رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۴۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام حمایت کارمندان دولت بایدن از خیزش دانشجویان حامی فلسطین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، شماری از کارمندان دولت جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا سرکوب جنبش دانشجویی در حمایت از غزه را محکوم کردند.

بر اساس این گزارش، شماری از کارمندان دولت آمریکا خواستار آتش‌بس در نوار غزه شدند و اعلام کردند: ما در کنار تظاهرکنندگان می ایستیم و مخالت خود را با موضع رئیس جمهور مبنی بر سلب حقوق آنها اعلام می کنیم.

آنها افزودند: ما حملات سرکوبگرانه و نظامی علیه تظاهرات دانشجویی را محکوم می کنیم.

کارکنان دولت بایدن همچنین از او خواستند تا از حقوق قانون اساسی دانشجویان معترض حمایت کند.

این خبر در حالی است که تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین و غزه در دانشگاه‌های و کشورهای اروپایی همچنان ادامه دارد و با سرکوب و خشونت از جانب پلیس و نیروهای امنیتی مواجه می شود.

کد خبر 6095995

دیگر خبرها

  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است
  • بایدن از ابتدای سال ۲۰۲۴ تاکنون ۱۴۸ اشتباه لفظی مرتکب شده است
  • (ویدیو) مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن!
  • ببینید | جملات خبرساز مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجوها را نزنید آقای بایدن!
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • اعلام حمایت کارمندان دولت بایدن از خیزش دانشجویان حامی فلسطین
  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را به عنوان ابزاری برای نفوذ چین می‌بینند
  • بایدن: دانشگاه جای یهودستیزی نیست
  • واکنش بایدن به خیزش دانشجویی
  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را ابزار نفوذ چین می‌دانند