Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@00:00:24 GMT

خروج مهمان ناخوانده با سوراخ کردن سقف خانه!

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۴۴۶۹

خروج مهمان ناخوانده با سوراخ کردن سقف خانه!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کشور استرالیا از جمله کشور‌هایی است که گونه‌های جانوری زیادی در آن یافت می‌شود. یکی از جانورانی که در استرالیا زندگی می‌کند مار پیتون است. مار‌هایی غیرسمی که حتی قادرند چهارپایانی مانند آهو یا گاو را نیز شکار کنند. این مار‌ها اگرچه غیرسمی هستند، اما قادرند طعمه خود را بصورت کامل بلعیده و بخورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک زوج استرالیایی به تازگی شاهد خروج یک مهمان ناخوانده از نوع همین مار از خانه شان بودند. این مار پیتون پس از ورود به داخل خانه با سوراخ کردن سقف سعی داشت تا از آن خارج شود. این اتفاق در منطقه‌ای در ایالت کوئینزلند استرالیا رخ داد.

بیشتر بخوانید

حضور مهمانان ناخوانده صاحبخانه را شوکه کرد!

«لاک هانتلی» مارگیر محلی بلافاصله در محل حادثه حاضر و موفق به شکار این مار پیتون شد. او با انتشار تصاویری از این مار پیتون در صفحه فیسبوک خود نوشت: "آن‌ها (این زوج) با شنیدن سر و صدا‌های عجیب و بررسی بسیار، مار پیتونی را مشاهده کردند که از سقف خانه خارج می‌شد. این مار کارپت پیتون ۲.۵ متری با شکستن سقف قصد داشت از داخل خانه خارج شود که گرفتار شد.»

بنا به گفته آقای هانتلی این زوج بسیار ترسیده بودند و می‌خواستند مطمئن شوند که هیچ مار دیگری در خانه آن‌ها پنهان نشده باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مار سمی مار غیرسمی مار پیتون مار پیتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۴۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته کمکی ۶۵ میلیون دلاری استرالیا برای اوکراین

به دنبال دیدار نخست‌وزیر اوکراین و وزیر دفاع استرالیا، دولت این کشور از بسته کمکی جدیدی به ارزش ۶۵ میلیون دلار برای کی‌یف خبر داد.

به گزارش ایسنا، ظاهرا پس از کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین، سایر کشورها نیز در حال افزایش کمک‌ها به این کشور جنگ‌زده اروپایی هستند.

طبق آنچه دولت استرالیا اعلام کرده است، کمک‌های جدید این کشور، میزان کل کمک‌های نظامی به اوکراین را به رقم ۵۷۵ میلیون دلار می‌رساند.

روزنامه آنلاین «کی‌یف ایندیپندنت» به نقل از «دنیس شمیگال» نخست‌وزیر اوکراین نوشت: «نیمی از تازه‌ترین بسته به سیستم دفاع هوایی قابل حمل توسط انسان اختصاص خواهد یافت.»

نخست‌وزیر اوکراین افزود: «بیش از ۱۹.۶ میلیون دلار به ائتلاف بین‌المللی پهپادها برای اوکراین اختصاص خواهد یافت که هدف آن تقویت زرادخانه هواپیماهای بدون سرنشین اوکراین است.»

«ریچارد مارلز» وزیر دفاع استرالیا که با نخست‌وزیر اوکراین در لویو دیدار کرد، گفت: «من از اعلام کمک‌های نظامی جدید که شامل فناوری پهپادهای پیشرو در جهان، با حمایت صنعت دفاعی محلی استرالیا است، خرسند هستم.»

وی افزود: «استرالیا همچنین مهمات بسیار دقیق هوا به زمین و سامانه‌های دفاع هوایی کوتاه‌برد را ارائه می‌کند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • البرزنشین مهمان خانه های مردم در شبکه البرز
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • بسته کمکی ۶۵ میلیون دلاری استرالیا برای اوکراین
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان استرالیا 
  • میزبانی سه تیم در جام حذفی در هاله‌ای از ابهام!
  • وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا
  • فیلم/ تظاهرات هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • (ویدئو) تلاش برای نجات ده‌ها نهنگ به گل نشسته در غرب استرالیا