Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@11:07:49 GMT

آزمایش کرونا در فرودگاه‌های مختلف جهان

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۴۵۲۳

در شرایط کنونی، مسافران باید قبل از سفر کاری یا تفریحی آزمایش کرونا انجام دهند و هتل‌های سراسر جهان نیز برای تشویق اقامت، گزینه‌های راحت و حتی آزمایش ارائه می‌دهند.   به نقل از بیزینس تراولر، فرودگاه‌ها با راه‌اندازی مراکز آزمایش کووید- ۱۹ قصد دارند تا سفر (ارائه امکانات برای همه، خدمات خودرویی و آزمایش‌های سریع در ورودی و خروجی سالن‌ها) را تسهیل کنند البته باید بدانید که همه آزمایش‌های کووید- ۱۹ مجوز ورود به هر کشوری در جهان نیستند و هر کشور شرایط مختلفی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرودگاه بین‌المللی توکیو، ژاپن کلینیک دانشگاه توهو در فرودگاه، آزمایش‌های پی سی آر (PCR) را برای مسافران خارج از کشور ارائه می‌دهد و مسافران برای رزرو نوبت باید از قبل تماس بگیرند. هزینه این آزمایش حدود ۳۱۷ پوند و نتایج آن در عرض ۲۴ ساعت در دسترس است. فرودگاه بین‌المللی ابوظبی، ایالات‌متحده عربی این فرودگاه با شرکت Pure Health (تامین‌کننده تجهیزات پزشکی) و Tamouh Healthcare همکاری می‌کند تا آزمایش PCR را در محل انجام دهد و از این طریق آزمایش‌های سریع را برای مسافران ارائه کند. این آزمایش برای مسافران ورودی رایگان است و نتایج آن در ۹۰ دقیقه آماده خواهد شد. فرودگاه بین‌المللی چاتراپاتی شیواجی، هند فرودگاه بمبئی آزمایش PCR را برای همه مسافران ورودی بین‌المللی ارائه می‌دهد و تا آماده شدن جواب آزمایش، غذا و نوشیدنی رایگان از یک منوی ویژه در سالن به مسافران ارائه می‌شود. هزینه این آزمایش ۴۰ پوند و نتایج آن در هشت ساعت در دسترس است. فرودگاه بین‌المللی هنگ‌کنگ این فرودگاه برای ارائه آزمایش سریع PCR با شرکت بیوتکنولوژی Prenetics همکاری می‌کند و به مسافران خدمات ارائه می‌دهد و افراد باید حداقل چهار ساعت قبل از پرواز در فرودگاه باشند و از دو هفته قبل می‌توان نوبت رزرو کرد. هزینه آزمایش ۴۹۹ دلار هنگ‌کنگ و نتایج آن طی دو ساعت در دسترس است. فرودگاه بین‌المللی استانبول، ترکیه این فرودگاه با همکاری گروه پزشکی Safak، Biotest و TRG International Health Services، آزمایش‌های PCR، آنتی‌بادی و آنتی‌ژن را ارائه می‌دهد. مسافران باید برای انجام آزمایش PCR به مرکز آزمایش بروند و بر روی دستگاه، روی دکمه «می‌خواهم آزمایش شوم» کلیک کرده و شماره دریافت و بعد از طریق دستگاه نوبت جواب‌دهی دریافت کنند. هزینه آزمایش PCR  حدود ۲۲ پوند و نتایج آن در سه ساعت در دسترس است. هزینه آزمایش آنتی‌بادی حدود ۲۶پوند و نتایج آن ۳۵ تا ۴۵ دقیقه‌ای آماده و هزینه آزمایش آنتی‌ژن حدود ۱۵ پوند و نتیجه آن ۲۰ دقیقه بعد ارائه می‌شود. فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن، استانبول این فرودگاه با همکاری Smartlab آزمایش‌های PCR، آنتی‌بادی و آنتی‌ژن را ارائه می‌دهد. شهروندان ترک می‌توانند نتایج را در سایت مشاهده کنند و اتباع خارجی نیز جواب را به‌صورت چاپی دریافت خواهند کرد. با توجه به زمان پرواز و بدون نوبت قبلی برای آزمایش می‌توانید حضور داشته باشید. هزینه آزمایش PCR حدود ۲۲ پوند است و نتایج آن دو ساعت و نیم بعد از آزمایش آماده خواهد شد. آزمایش آنتی‌ژن و آنتی‌بادی حدود ۱۵ پوند هزینه دارد و نتایج آن در ۲۰ دقیقه آماده خواهد شد. فرودگاه چانگی، سنگاپور این فرودگاه با گروه پزشکی رافلز آزمایش PCR را برای افراد ورودی و دارندگان گذرنامه هوایی ارائه می‌دهد. انجام آزمایش اجباری است و باید قبل از ورود از طریق سایت رزرو شود و افراد تا زمان دریافت نتایج در قرنطینه هستند. هزینه این آزمایش ۱۹۶ دلار استرالیا و نتایج آن در ۴۸ ساعت در دسترس است. فرودگاه بین‌المللی شرمتیوویک، روسیه فرودگاه مسکو با همکاری آزمایشگاه ArchiMed آزمایش مسافران خروجی و ورودی را انجام می‌دهد. آزمایش با استفاده از روش PCR از طریق کیت‌های قابل‌حمل انجام می‌شود. مسافران باید ثبت‌نام کرده و هزینه آزمایش خود را به‌صورت آنلاین پرداخت کنند همچنین امکان آزمایش سریع در همان مراکز وجود دارد. هزینه آزمایش به زمان دریافت نتیجه وابسته است؛ هزینه این آزمایش حدود ۲۷ پوند برای دریافت نتیجه در یک ساعت، ۲۵ پوند در هشت ساعت و ۱۸ پوند در ۲۴ ساعت است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فرودگاه بین المللی ساعت در دسترس هزینه این آزمایش هزینه آزمایش نتایج آن ارائه می دهد آنتی بادی آزمایش PCR آنتی ژن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۴۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد

کامیار جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به مناسبت گرامیداشت روز روانشناس و مشاور، اظهار کرد: ارائه خدمات مشاوره‌ای تأثیر بسزایی در کاهش ناهنجاری‌های موجود و افزایش سطح آگاهی مددجویان در عرصه‌های مختلف دارد.

وی با اشاره ارائه خدمات مشاوره گسترده و رایگان به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه، افزود: فرآیند مشاوره به‌صورت فردی و گروهی در زمینه‌های زوج درمانی، خانواده درمانی، مشاوره قبل و بعد از ازدواج، مشاوره طلاق، مشاوره تحصیلی و کنکوری، مشاوره شغلی، کودک و نوجوان، تشخیص و درمان اختلالات روانشناختی در سطح استان انجام می‌شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه ادامه داد: این فعالیت توسط ۲۴ نفر مشاور و روانشناس در مقاطع ارشد و دکتری صورت می‌گیرد.

به گفته جمشیدی، این خدمات مشاوره‌ای بر اساس نیازسنجی و شناسایی موارد مختلف برای خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد این استان در سطح کیفی مطلوب و قابل قبولی انجام شده و تلاش می‌شود که در سطح گسترده‌تری پیرامون رفع مشکلات و معضلات اجتماعی مددجویان ارائه شود.

وی خاطر نشان کرد: طی سال گذشته ۲۴ هزار خدمت مشاوره‌ای به مددجویان این نهاد مقدس در استان کرمانشاه ارائه شده است که همه این فعالیت‌ها به صورت رایگان و با حضور کارشناسان مجرب و با تجربه بوده است.

جمشیدی تاکید کرد: بر اساس بازخورد دریافتی اداره فرهنگی کمیته امداد، این مشاوره‌ها تأثیر بسزایی در کاهش ناهنجاری‌های موجود و افزایش سطح آگاهی این مددجویان در عرصه‌های مختلف داشته است و امیدواریم شاهد نتایج بهتری در سنوات آینده باشیم.

کد خبر 6091474

دیگر خبرها

  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • پیشگویی ترسناک نوستراداموس زنده جهان؛ منتظر تاریکی مطلق باشیـد!
  • نحوه نظارت بر صحت نتایج آزمایش‌ها در آزمایشگاه‌های پزشکی
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان را ببینید
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز