Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله شهبازی بعد از ظهر سه. شنبه در مراسم آغاز بکار مرکز پایش تصویری اورژانس البرز، گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همچنین ۲۶ شهریور ماه روز ملی اورژانس افزود: کارکنان ایثارگر اورژانس به جد به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند و شیوع کرونا بر این مسئولیت خطیر افزود.

وی ادامه داد: اورژانس هوایی استان نیز بسیار فعال است و بیماران را در کمترین زمان ممکن به مراکز درمانی انتقال می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهبازی گفت: این خدمات و تلاش‌ها جای تقدیر و تشکر فراوان دارد و باید قدردان این زحمات باشیم.

وی افزود: مرکز پایش تصویری اورژانس البرز نیز امروز گشایش یافت تا خدمات و مأموریت‌های واحدهای مختلف اورژانس به طور دقیق پایش و نظارت شود.

کد خبر 5310151

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار البرز اورژانس البرز ویروس کرونا هفته دفاع مقدس واکسن کرونا آمار کرونا اربعین 1400 خطبه های نماز جمعه بوشهر کرمانشاه واکسیناسیون کرونا اربعین حسینی گرگان اردبیل دفاع مقدس جنگ تحمیلی ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۴۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال و بختیاری

رئیس مرکز اورژانس چهارمحال‌وبختیاری با بیان این که در ماه فروردین‌ ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان برقرار شد، گفت: در این مدت متاسفانه دو هزار مورد مزاحمت تلفنی با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان چهارمحال و بختیاری(دیسپچ) به ثبت رسیده است.

محمود شمسی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری با بیان این‌که در ماه فروردین در مجموع ۱۷ هزار تماس با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس چهارمحال و بختیاری برقرار شد، اظهار کرد: همچنین طی این مدت کارشناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس یک هزار و ۴۱۸ نفر را از خدمات مشاوره تلفنی بهره‌مند کردند.

وی افزود: در این ایام سه هزار و ۲۹۳ مأموریت توسط اورژانس استان جهت امدادرسانی انجام شد.

رئیس مرکز اورژانس چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: در این مدت متأسفانه دو هزار مورد مزاحمت تلفنی با مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان چهارمحال و بختیاری (دیسپچ) به ثبت رسیده است.

کد خبر 747467

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال و بختیاری
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • فعالیت برخط سامانه اجاره بها در مشهد
  • جغرافیای جرایم پرتکرار در اهواز مشخص شده است
  • افزایش پایش تصویری مناطق جرم‌خیز اهواز
  • دادگاه های برخط گامی برای شفاف سازی است
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان