Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@22:39:15 GMT

فعالیت ۶۰ گروه جهادی در رسیدگی به محلات کم برخوردار شیراز

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۵۰۷۷

فعالیت ۶۰ گروه جهادی در رسیدگی به محلات کم برخوردار شیراز

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پاسدار عباس بنایی گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری، نیروهای بسیجی در شمال غرب شیراز حضوری مؤثر در راستای مقابله با شیوع همه گیری کرونا داشته و اقدامات مستمری را اجرایی کرده‌اند.

وی افزود: با توجه به شدت گسترش پیک پنجم کرونا، جلسات مشترک قرارگاه محلات با حضور مدیران مراکز سلامت در راستای رفع موانع و اجرای هرچه بهتر طرح قرارگاه شهید سلیمانی در محدوده شمالغرب شیراز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این راستا ۲۱۰ تیم متشکل از خواهران و برادران بسیجی در قالب تیم‌های مراقبتی اقدام به بیماریابی، کنترل تلفنی و حضوری افراد مبتلا و فعالیت‌های مراقبتی و آموزشی برای اعضای خانواده بیماران، همکاری در واکسیناسیون و … را اجرایی کردند.

سرهنگ بنایی گفت: در موضوع حمایتی و به همت ۶۰ گروه جهادی و معاونت سازندگی سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) در پیک پنجم کرونا ۳۸۰۰ بسته معیشتی، ۳۸۰ بسته بهداشتی و ۳۲ هزار پرس غذای گرم تهیه و بین خانواده‌های آسیب دیده از شرایط کرونا در محله‌های کم برخوردار توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز همچنین گفت: ۵۰ تیم نظارتی بسیج به همت واحد بهداشت محیط مراکز سلامت و اصناف، بازدید و بازرسی از صنوف مختلف را اجرایی کرده تذکرات لازم به اصناف متخلف در انجام دستورالعمل‌های بهداشتی، دادند.

کد خبر 5310171

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سپاه فجر فارس ویروس کرونا گروههای جهادی ویروس کرونا هفته دفاع مقدس واکسن کرونا آمار کرونا اربعین 1400 بوشهر خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی واکسیناسیون کرونا کرمانشاه گرگان اردبیل دفاع مقدس جنگ تحمیلی ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۵۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار شهرستان چالدران در مراسم آغاز عملیات اجرایی سه طرح بهداشتی و درمانی در این شهرستان گفت: سه طرح بهداشتی و درمانی نیز که مربوط به مصوبات سفر اول استاندار آذربایجان‌غربی بوده آماده بهره‌برداری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدرضا عبدالله‌نژاد امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در مراسم آغاز عملیات اجرایی سه طرح بهداشتی و درمانی شهرستان چالدران اظهار کرد: این طرح‌ها با هدف توسعه زیرساخت‌ها و ارائه خدمات بهتر به مردم منطقه اجرایی می‌شود.

وی افزود: هر سه پروژه خانه بهداشت روستای مخور، مرکز ویژه جامع سلامت شهر سیه‌چشمه و مرکز فوریت‌های پزشکی سیه‌چشمه از مصوبات سفر دوم استاندار آذربایجان‌غربی هستند.

فرماندار شهرستان چالدران گفت: مجموعاً ۲۷۰ میلیارد ریالی قرارداد منعقد شده برای احداث این پروژه‌ها بوده که از این میزان ۱۳۰ میلیارد ریال تخصیص نقدی انجام گرفته است.

عبدالله‌نژاد تصریح کرد: از جمله پروژه‌هایی که در شهرستان چالدران و در حوزه بهداشت و درمان جهت بهره‌برداری آماده شده دو پروژه از مصوبات سفر اول استاندار به چالدران شامل خانه‌های بهداشت روستاهای سازاغل و مادلو است.

وی ادامه داد: پروژه دیگر در این راستا بهره‌برداری از پایگاه فوریت‌های پزشکی قره‌چی بولاقی بوده که در آینده نزدیک با هزینه‌کرد ۱۰۰ میلیاردریالی مورد افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مجتبی علیزاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چالدران نیز در آئین آغاز عملیات اجرایی طرح‌های بهداشتی و درمانی این شهرستان گفت: در مجموع تعداد ۶ مرکز جامع سلامت و ۴۰ باب خانه بهداشت برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنین شهرستان چالدران در حال خدمات‌رسانی هستند.

کد خبر 750554

دیگر خبرها

  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • امروز سالروز شهادت مظلومانه امام جعفر صادق (ع)است، صلاله ای پاک از رسول الله
  • امام صادق (ع) حافظ آثار رسول الله برای جهان اسلام بوده است
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • فعالیت گروه جهادی منجی در امین شهر
  • بسته تشویقی برای محلات بازآفرینی شهری
  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم
  • بسیج سازندگی پای کار مسکن محرومین
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند