Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - دکتر علی جباری مدیرعامل بیمه رازی در شهریور ماه ، هر سه روز یک بار ضمن بازدید مجازی از برخی شعب این شرکت، عملکرد آن ها را ارزیابی کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، در آخرین ماه فصل تابستان، دست کم عملکرد 11 شعبه شرکت با حضور مدیرعامل تعدادی از معاونین و مدیران ارشد شرکت بررسی شده است.
دکتر علی جباری مدیرعامل بیمه رازی ضمن تقدیر و تشکر از همه استانها تاکید کرد : سه استان گرگان ، اردبیل و بندرعباس در جریان این بازدید و ارزیابی ها در تعدادی از شاخص ها مطلوب بوده اند ولی لازم است که این سه استان و بقیه شعب در تحقق بودجه مصوب تلاش مضاعف داشته باشند و در شش ماهه دوم سال به تمام اهداف از پیش تعیین شده شرکت برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است پیرو بازدید مجازی از شعب ، صورت جلسات مذکور به شعب ابلاغ و ارائه برنامه عملیاتی برای هر یک از مصوبات آن در دستورکار آتی مدیران شعب قرارگرفته است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۵۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد وحشتناک ربات شعله افکن

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 بوستون داینامیکس یک نسخه از روبوداگ را با شعله افکن مایع رونمایی کرده که عملکرد وحشتناکی دارد. عملکرد این ربات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی ارزیابی می‌شود
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • لحظات بیرون انداختن مدیرعامل شرکت بورسی!
  • برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود
  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی
  • عملکرد وحشتناک ربات شعله افکن
  • ارزیابی اثربخشی دوره‌های ترویجی بر افزایش عملکرد تولیدات کشاورزی
  • تکمیل پروژه‌های مصوبات سفر ملاک ارزیابی مدیران است