Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@15:08:26 GMT

تصویربرداری «مواجهه» به پایان رسید

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۵۳۷۸

تصویربرداری «مواجهه» به پایان رسید

با اتمام تصویربرداری فیلم پلیسی «مواجهه» به تهیه کنندگی سعید الهی و کارگردانی رضا دادویی، تدوین این فیلم آغاز شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی این پروژه، شامگاه دوشنبه ۲۹ شهریور، با ضبط آخرین سکانس‌های فیلم «مواجهه» در منطقه شش تهران با حضور بازیگرانی چون رحیم نوروزی، علیرضا جلالی تبار و الهه حسینی تصویربرداری این فیلم به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فیلم که نیما حسندوست تدوین آن را انجام خواهد داد، حمید ابراهیمی، هومن رستگار، میثم درویشان پور، سام دانشور، الهه افشاری، وحید فریدآذر نیز به عنوان دیگر بازیگران اصلی فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

این اثر تلویزیونی-سینمایی، مواجهه انسان‌ها با یکدیگر در موقعیت‌های مختلف را در قالب روایتی از برخورد یک مأمور پلیس راهنمایی و رانندگی با یک پرونده کلاهبرداری و قتل به تصویر کشیده است.

سایر عوامل فیلم «مواجهه» عبارتند از نویسندگان: رضا دادویی، وحید رهجوی، مدیر تولید: امیر مرسلی، مدیر تصویربرداری: مرتضی غفوری، صدابردار: علیرضا پاک نهاد، صداگذار: عرفان یزدی، مدیر چهره پردازی: علی اژدری، طراحی صحنه و لباس: امیر پناهی فر، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: حامد مقدسی، آهنگساز: آیدین حسن زاده، عکاس: امیر خرازی، منشی صحنه: رؤیا بابابیگی، جلوه‌های ویژه: رضا ترکمان، بدلکاری: امیرحسین خنجری، کارشناسان انتظامی: سرهنگ روح الله روزبه و سرهنگ یاسین خلیل نژاد، مدیر تولید: شهاب الدین حسین پور، مشاور رسانه‌ای: مصطفی بیات، تهیه کننده: سعید الهی، محصول مؤسسه فرهنگی هنری ناجی هنر.

کد خبر 523780

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فیلم فیلم سینمایی سینما فیلم مواجهه اتمام فيلمبرداري شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۵۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش برای مواجهه با سیلاب در استان های شمالی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین ظفری، در تشریح وضعیت مناطقی که شب گذشته دچار سیلاب شدند، افزود: بارش‌های زیادی را در مناطق غربی و جنوبی کشور داشتیم. شهر دزفول در استان خوزستان بارش‌های زیادی در حدود ۱۲۷ میلی‌متر داشته است و همچنین بخش‌هایی از بندر امام دچار آب‌گرفتگی شد.

وی ادامه داد: راه‌های اصلی باز است ولی در مناطقی از استان‌های ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری به راه‌های عشایری خسارت جدی وارد شده است. در برخی از مناطق تلفات دامی گزارش شده، اما خوشبختانه گزارشی از خسارت جانی به ما نرسیده است. البته ما همچنان در حال ارزیابی هستیم.

ظفری از وصل شدن برق شهر معمولان خبر داد و گفت: در حاشیه شهر اسلام برخی از خانه‌ها دچار آب‌گرفتگی‌شده بودند که اهالی به جای امن منتقل شده‌اند.

وی ادامه داد: علاوه بر استان ایلام، در مناطقی از خراسان جنوبی و چهار محال و بختیاری هم افرادی که در محاصره سیلاب بودند، با کمک نیروهای امدادی به نقاط امن منتقل شدن و مشکل خاصی وجود ندارد.

معاون مدیریت بحران کشور در ادامه گفت: صبح امروز با توجه بارش‌های شب گذشته از برخی مناطق حاشیه تهران بازدید داشتیم. همه نیروهای امدادی از جمله هلال احمر، راهداری و پلیس در آمادگی کامل هستند. در استان‌های شمالی کشور، شمال غربی و شمال شرقی کشور هم برای امروز آماده‌باش کامل اعلام کردیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه سرکشی‌ها انجام شده و ستادهای بحران تشکیل شده است، گفت: دیشب در چهارمحال بختیاری ستاد بحران با حضور استاندار تشکیل شده و تصمیمات خوبی گرفته شده است که بتوانیم این دو روز را با ایمنی کامل فضا رو مدیریت کنیم.

کد خبر 6096201

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • لزوم بازتعریف نقش دولت در همگرایی نخبگان
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • پایان تصویربرداری فیلم «ویلای موروثی»/ روایتی از زندگی یک باغبان
  • مدیر ورزشی بایرن مونیخ: ماندن توخل غیرممکن است
  • تلاش می‌کنیم ایستگاه دارک تا قدس در خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • آماده‌باش برای مواجهه با سیلاب در استان های شمالی کشور