Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان فراخوان نخستین دوره جشنواره سراسری نمایش رادیویی کرمان منتشر شد.

به گزارش ایسنا، از برنامه‌های جنبی  نخستین دوره جشنواره  نم

رادیویی کرمان بزرگداشت "یدالله آقا عباسی" است. در فراخوان این جشنواره آمده است: نمایش رادیویی با پیشینه‌ای بیش از هفتاد سال یکی از فراگیرترین و موثرترین گونه‌های هنر تئاتر است که طی این سال‌ها همواره در کنار جشنواره‌ها و رویدادهای مختلف، مخاطب خود را پیدا کرده است، اما در این شرایط که محدودیت حضور بر صحنه برای هنرمندان تئاتر وجود دارد، می‌توان این شکل از تئاتر را در قالب یک جشنواره مستقل و مجازی که امکان حضور طیف وسیعی از هنرمندان و علاقه‌مندان عرصه تئاتر را فراهم می‌آورد، تعریف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره نمایش رادیویی «مکتب کرمان»، نخستین جشنواره ویژه نمایش رادیویی در ایران (در بخش خصوصی) و به لحاظ اجرایی و مالی رویدادی خصوصی است.

این جشنواره با هدف بهره‌مندی از توانایی هنرمندان و ایجاد زمینه برای بروز ایده‌های بدیع و خلاق در عرصه هنرهای نمایشی در قالب نمایش رادیویی، در دو بخش رقابتی و غیررقابتی و به صورت سراسری برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از جزئیات فراخوان به سایت مجتمع مس سرچشمه یا آدرس https://sarcheshmeh.nicico.com/radio مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری جشنواره كرمان نمايش راديويي تئاتر نمایش رادیویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۵۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، این جشنواره با حضور ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور، از ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در شهر بافق استان یزد برگزار می‌شود و نمایش ۴۴۴ به کارگردانی نرجس آخوندپور در این جشنواره حضور خواهد داشت.   گروه تئاتر شهیدانه، از جمله گروه‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر مساجد مشهد است که با نمایش ۴۴۴ و به نمایندگی از پایگاه مقاومت بسیج شهید گذری مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه توس مشهد در این جشنواره حضور یافت.

دیگر خبرها

  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • نمایش و نقد فیلم‌تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» در سینماتک خانه هنرمندان