Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، الیاس فتاحی معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام در نشست شورای پدافند غیر عامل با تبریک هفته دفاع مقدس ، گفت: بدلیل اینکه طی روز‌های آینده شاهد ورود زائران اربعین حسینی از مرز مهران هستیم علاوه بر رعایت ملاحضات پدافندی، دستگاه‌های عضو شورای پدافند باید بیشترین آمادگی را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: به مناسبت هفته پدافند غیر عامل، ستادی در استانداری تشکیل شده و این ستاد پیگیر اجرای تمامی دستورالعمل‌ها و برنامه‌های پدافند غیر عامل در استان است.

معاون استاندار ایلام بیان کرد: با توجه به پیش رو بودن هفته پدافند غیر عامل، دستورالعمل هفته نکوداشت این ایام ابلاغ شده و همه دستگاه‌های عضو شورا باید از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده و با ارائه پیشنهادات این حوزه را تقویت کنند.

فتاحی ادامه داد: همه دستگاه‌های عضو شورای پدافند غیرعامل استان برای تقویت این حوزه چالش‌ها و تهدیدات پیش رو را شناسایی و پیشنهادات خود را نیز ارائه دهند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام مطرح کرد: ابلاغ دستورالعمل قرارگاه مرزبانی زیستی به دستگاه‌های عضو شورای پدافند با توجه ۴۳۰ مرز مشترک ایلام با کشور عراق و شناسایی تهدیدات حوزه بیولوژیک، سایبری و زیستی در دستور کار قرار گیرد.

او با یادآوری ابلاغ طرح جامع پدافند غیرعامل ایلام در استان گفت: برای تهیه این طرح به عنوان یک سند بالادستی افزون بر ۲ میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال هزینه شده است.

فتاحی اظهار کرد: طرح جامع پدافند غیرعامل با هدف اجرای اصول و ضوابط پدافند غیرعامل و همچنین صیانت از سرمایه‌های مادی در استان تهیه و ابلاغ شده است.

معاون استاندار ابلام مطرح کرد: در ماده ۲۰ قانون بودجه ۱۴۰۰ طرح جامع پدافند غیر عامل استان که به تازگی ابلاغ و به همه دستگاه‌ها اجازه داده شده تا ۲ درصد اعتبارات خود را به حوزه پدافند غیر عامل اختصاص دهند.

برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل استان ایلام از دوشنبه هشت مهر آغاز و تا جمعه ۱۴ مهر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تردد زوار پدافند غیرعامل پدافند غیر عامل پدافند غیرعامل دستگاه های عضو شورای پدافند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۵۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۸۵ زائر حج عمره از ایلام به سرزمین وحی

به گزارش جام جم آنلاین ؛  سجاد رحمانی اظهار کرد: نخستین کاروان ۸۵ نفره حج عمره استان ایلام امروز عازم سرزمین وحی شد.

وی با بیان اینکه روادید تمامی زوار ایلامی حج عمره مفرده صادر شده است، افزود: پس از گذشت ۹ سال وقفه در اعزام زائران خانه خدا به مراسم عمره مفرده امروز اولین کاروان حجاج استان ایلام عازم سرزمین وحی شدند.

مدیر حج و زیارت استان ایلام ابراز کرد: این کاروان بامداد فردا از طریق فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی (ره) به سرزمین وحی سفر می‌کند.

رحمانی خاطرنشان کرد: مدت سفر زائران عمره ۱۰ روز است که پنج روز در مدینه و پنج روز هم در مکه مکرمه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: زائران ایلامی خانه خدا ۱۷ اردیبهشت ماه به کشور بازخواهند گشت.

دیگر خبرها

  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • مشکلات ۴۱۲ نقطه حادثه خیز پرتصادف مرتفع شد/ پیش‌بینی ۴ میلیون زائر برای اربعین امسال
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • اعزام ۸۵ زائر حج عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات