Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@19:28:42 GMT

«نیما عالمیان» هم حذف شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۶۱۶۸

«نیما عالمیان» هم حذف شد

به گزارش ایرنا؛ نماینده ایران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰  توکیو که به نظر می‌رسد همچنان شرایط خوبی ندارد در حالی مغلوب نماینده کره شد که این حریف به لحاظ رتبه جهانی ۷۷۰ پله پایین تر از او قرار دارد. نیما در آخرین رده بندی جهانی در رتبه ۱۲۵ قرار دارد.

پیش از این «امین احمدیان» و «محمد علی رویین تن» همانند نیما با پذیرش شکست برابر رقبای خود در نخستین بازی از گردونه این رقابت‌ها کنار گذاشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر دیدارهای برگزار شده «امیرحسین هدایی»، «احمد الولقی» ورزشکار قطری را مغلوب کرد و همچنان در جدول بازی‌هاست.

این درحالی است که رقابت‌های  «نوشاد عالمیان» با توجه به رتبه جهانی این ورزشکار، از جدول اصلی که به  ۶۴ ورزشکار برتر اختصاص دارد، آغاز می شود. از این رو او باید همچنان در انتظار صعود ورزشکاران از مرحله مقدماتی باقی بماند تا بازی‌های خود را به انجام برساند.

تیم های ملی تنیس روی میز ایران به منظور شرکت در رقابت‌های تور بین المللی قطر و قهرمانی آسیا جمعه گذشته تهران را به مقصد دوحه ترک کردند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تنیس روی میز تنیس روی میز فدراسیون تنیس روی میز نیما عالمیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۶۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی

در دومین روز رقابت‌های جوانان و امید بوکس آسیاریال چهار نماینده کشورمان مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز دوم رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا امروز(یکشنبه - 9 اردیبهشت ماه) در قزاقستان پیگیری شد و چهار ملی‌پوش تیم امید کشورمان موفق به شکست حریفان خود شدند.  

استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است

در رقابت‌های امروز، آرشام حسنی در وزن 48کیلوگرم از سد بوکسوری از کره‌جنوبی گذشت تا حریف نماینده هند در دور بعد شود.در وزن 57 کیلوگرم، نیما بیاتی در مصاف با نماینده فیلیپین به برتری دست یافت و حریف نماینده مغولستان در دور بعد شد.

امیرحسین پیشرو نیز در وزن 63.5 کیلوگرم مقابل نماینده سریلانکا به برتری دست یافت تا در دور بعد به مصاف نماینده ازبکستان برود. عیسی فردین نیز در وزن 71 کیلوگرم نماینده عراق را برد تا حریف بوکسوری از قزاقستان شود. 

روز گذشته نیز رضا فضلی در وزن 57 کیلوگرم رده سنی جوانان مقابل بوکسوری از امارات به پیروزی رسیده بود.

 در ادامه مسابقات، فردا(دوشنبه- 10 اردیبهشت ماه) رقابت‌های رده سنی جوانان پیگیری خواهد شد و در وزن 48 کیلوگرم هدی شعبان با حریفی از فیلیپین مسابقه خواهد داد و مهدی سلطانی نیز در وزن 54 کیلوگرم به مصاف نماینده مغولستان خواهد رفت.  

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • احمدعباسی: بزرگ‌ترین رؤیایم بازی در فینال جام جهانی فوتسال است
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • ثبت رکورد جهانی هنر‌های رزمی با تلاش ورزشکار هوراندی
  • ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی با تلاش ورزشکار هوراندی
  • ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی توسط ورزشکار هوراندی
  • ۲ ورزشکار و یک مربی قبل از ژوزه مورایس در ایران مسلمان شدند