Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: ازبکستان تیمی قوی و سختکوش است و ما نباید به اشتباه آن‌ها را دست کم بگیریم.

«سیدمحمد ناظم‌الشریعه»  در خصوص تیم ملی فوتسال در جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که مردم از نتایج خوشحال هستند و ما هم خوشحالیم که توانستیم با ۶ امتیاز به دور بعدی صعود کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیدار با آرژانتین به یکی دو بازیکنی که مصدوم بودند استراحت دادیم و برای دیدار روز جمعه با ازبکستان مشکلی نداریم.

وی در خصوص وضعیت مصدومیت «حسین طیبی» تصریح کرد: طیبی امروز یک عکس دیگر از محل مصدومیتش می‌گیرد و وضعیت او مشخص خواهد شد.

ناظم‌الشریعه در مورد تیم ازبکستان که حریف ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتسال است، گفت: این تیم بسیار خوب و سخت‌کوش است. در جام جهانی بهترین تیم‌ها حضور دارند و نباید تیمی دست کم گرفته شود. این تیمی که در ازبکستان با آن بازی کردیم با تیمی که در تایلند با آن روبرو شدیم زمین تا آسمان با هم تفاوت دارند. اصلا نباید اشتباه کنیم و این تیم را ضعیف بدانیم. خواهش می‌کنم که در برنامه‌های تلویزیونی نیز به این موضوع توجه شود.

وی افزود: ازبکستان بعد از تورنمنت تایلند با اسپانیا بازی کرد و در این سه سال ۱۸ بازی با بهترین تیم‌های دنیا داشته و به نظر من آن‌ها شرایط بسیار خوبی دارند. متاسفانه برخی به دنبال این هستند که ازبکستان را تیمی ضعیف نشان دهند. تمام تمرکز ما در حال حاضر روی این دیدار است و مطمئن هستیم که آن‌ها دست و پا بسته نیستند. البته ما با ازبکستان زیاد بازی کردیم و شناخت بیشتری از این تیم نسبت به دیگر حریفان داریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد تیم قزاقستان نیز اظهار داشت: این تیم شعبه ۲ برزیل است و تیم بسیار قدرتمند در جام جهانی نشان داده است.

ناظم‌الشریعه در خصوص شخصیت بازیکنان تیم ملی فوتسال در این مسابقات گفت: بازیکنان ما ثابت کردند که در این سال‌ها با غیرت و شرافت خود بازی می‌کنند. من ۷ سال با این بچه‌ها کار کردم و می‌دانم که بزرگترین انگیزه و تلاش آن‌ها برای تیم ملی و مردم است.

وی در پایان بیان کرد: امیدوارم که با حمایت از تیم ملی بتوانیم رو به جلو برویم چرا که اگر می‌خواهیم تیم بهتری داشته باشیم، باید حمایت بیشتری از تیم ملی داشته باشیم و بار اضافه روی دوش تیم نگذاریم.

تیم ملی فوتسال کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی باید ساعت ۱۸ روز جمعه به مصاف ازبکستان برود.

برنامه دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۱ فوتسال نیز به شرح زیر است:

چهارشنبه ۳۱ شهریور

بازی ۳۷: اتحادیه فوتسال روسیه - ویتنام / ساعت ۱۸:۰۰

بازی ۳۸: ونزوئلا - مراکش / ساعت ۲۰:۳۰

پنجشنبه اول مهر

بازی ۳۹: برزیل - ژاپن / ساعت ۲۰:۳۰

بازی ۴۰: آرژانتین - پاراگوئه / ساعت ۱۸:۰۰

بازی ۴۱: قزاقستان - تایلند / ساعت ۱۸:۰۰

جمعه ۲ مهر

بازی ۴۲: ایران - ازبکستان/ ساعت ۱۸:۰۰

بازی ۴۳: پرتغال - صربستان / ساعت ۲۰:۳۰

بازی ۴۴: اسپانیا - جمهوری چک / ساعت ۲۰:۳۰

تیم ملی فوتسال ایران در صورت پیروزی در این مرحله باید در مرحله یک چهارم نهایی با برنده دیدار قزاقستان و تایلند دیدار کند.

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال ناظم الشریعه ساعت ۱۸ ۰۰ ساعت ۲۰ ۳۰ جام جهانی مرحله یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۶۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین فینالیست ایرانی در آسیا بعد از فغانی!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار پایانی رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا جمعه ۱۴ اردیبهشت بین تیم‌های ژاپن و ازبکستان برگزار شد.

در این بازی موعود بنیادی فر، داور بین المللی فوتبال ایران به همراه سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی قضاوت این بازی مهم را برعهده داشتند.

مهم ترین تصمیم بنیادی‌فر اعلام پنالتی به سود ازبکستان در ثانیه‌های پایانی بود که ژاپن با مهار این فرصت، با پیروزی یک بر صفر جام قهرمانی زیر ۲۳ساله‌های آسیا را بالای سر برد.

این مهمترین قضاوت یک داور ایرانی در عرصه بین المللی پس از مهاجرت علیرضا فغانی به حساب می‌آید و روز مهمی را برای داوری ایران و موعود بنیادی‌فر رقم زد.

دیگر خبرها

  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • اولین فینالیست ایرانی در آسیا بعد از فغانی!
  • تحلیل علی ایمانی (مربی فوتسال) از تاکتیکهای جدید  مربیان مطرح با استفاده از دروازه بان
  • فوتسال نیاز به بازی با تیم‌های بزرگ دارد/ نگران جام جهانی هستیم
  • ژاوی: فرمین لوپز کشفی بزرگ برای بارسلونا بود؛ می‌خواهیم انتقام تقابل قبلی با ژیرونا را بگیریم
  • ما جز با رعیتِ خود دیگر با کسی جنگ نداریم!
  • معرفی تیم‌های جام جهانی فوتسال/ تیم ملی ایران درمیان غول های دنیا
  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • ژابی آلونسو: تشنه قهرمانی در اروپاییم!