Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی با بیان این‌که فدراسیون‌ها باید وابستگی‌شان را به دولت به حداقل برسانند، گفت:  این مهم باید در آینده در فدراسیون‌ها بیفتاد تا بتوانیم موفق باشیم.

محمد علیپور در مجمع انتخاب رییس هیات انجمن‌های ورزشی خوزستان که امروز (سه شنبه) در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: خوزستان با داشتن ورزشکاران بسیار مستعد، به نام و بزرگ در طول تاریخ ورزش ایران، توانسته عناوین خوبی را برای کشور کسب کند و شاید در فدراسیون انجمن‌های ورزشی نیز بتواند بهتر از این باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته اکنون در پنج شش رشته انجمن‌های ورزشی خیلی خوب هستند و می‌توانند تعداد رشته‌های فعال خود را بیشتر کنند که رییس جدید هیات خوزستان قول این مهم را داده است.

وی بیان کرد: پتانسیل خوبی در این استان برای فعالیت در رشته‌های مختلف انجمن‌های ورزشی وجود دارد و با انتخاباتی که امروز برگزار شد، امیدوارم فعالیت‌های هیات نیز بیشتر شود. فدراسیون هم بهتر به خوزستان نگاه می‌کند و تلاش می‌کنیم در توسعه رشته‌های ورزشی در این استان، بیشتر کمک کنیم تا در آینده شاهد قهرمانان بزرگی باشیم و از این استان مدال‌های خوبی را در میادین بین‌المللی کسب کنیم.

رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی گفت: فدراسیون انجمن‌های ورزشی یکی از بزرگترین فدراسیون‌های ورزشی در کشور است که نزدیک به ۲ هزار کمیته و انجمن دارد. چهار رشته در المپیک و ۱۲ رشته در بازی‌های آسیایی داریم. کارها خوب پیش می‌رود اما متاسفانه مشکلاتی وجود دارد و نبود تجهیزات و امکانات، بزرگترین مشکل ما است. هیچ یک از لوازم ورزشی رشته‌های تحت پوشش فدراسیون انجمن‌های ورزشی در کشور تولید نمی‌شوند. البته چند بار با تولیدکنندگان جلسه گذاشتم که به نتایج خوبی هم رسیدیم که امیدوارم این مشکل حل شد. به هر حال برای توسعه رشته‌های ورزشی‌مان در استان‌ها و شهرستان‌ها به امکانات نیاز داریم و با حل این مشکل، در آینده وضعیت بهتری پیدا خواهیم کرد.

وی افزود: از جهات عمومی رضایت کامل ندارم اما نسبت به امکانات در اختیار، خوب کار کرده‌ایم. پیش از شیوع کرونا، سالانه حداقل ۳۰ اعزام داشتیم و به طور متوسط ۲۰ مدال طلا در میادین مختلف ورزشی کسب می‌کردیم که امیدوارم پس از کرونا نیز این حرکت شتاب بیشتری بگیرد و در بخش مدال‌آوری رشد داشته باشیم.

علپور در پایان نیز درباره حمایت مالی از سوی وزارت ورزش، گفت: ۳۵ سال است که در حوزه ورزش کار می‌کنم. سال ۱۳۷۸ که رییس فدراسیون بودم، ناله می‌کردیم که پول نیس، اکنون هم به همین صورت است. پس هیچ موقع در ورزش نمی‌توان گفت که پول به اندازه رسیده است زیرا ورزش گنجایشی دارد که هر چقدر به آن پول تزریق شود، بازهم این گنجایش را دارد که در آن هزینه شود. البته ما راضی هستیم و در همین چند ساله نیز دولت کمک‌های مالی خوبی داشته است. کم بوده است اما رشته‌های ورزشی ما رو به جلو حرکت می‌کردند و البته ما سعی کردیم بیشتر به سمت اسپانسرها برویم. باید وابستگی‌مان را به دولت به حداقل برسانیم و این مهم باید در آینده در فدراسیون‌ها بیفتاد تا بتوانیم موفق باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی فدراسیون انجمن های ورزشی فدراسیون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۶۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، روز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت‌۱۴۰۳، علی بابایی کارنامی، نماینده مردم شهرستان‌های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی پس از خوش‌آمدگویی به مهمانان آئین تودیع و معارفه استاندار مازندران با اشاره به انتخاب یوسف نوری، استاندار مازندران، بدون مشورت‌های لازم با مجمع نمایندگان استان، افزود: جلساتی در حین و پس از انتصاب با استاندار مازندران از سوی مجمع نمایندگان استان، انجام شد و با شناختی که از ایشان و خدمات ارزنده‌ای که در دولت سیزدهم داشتند دغدغه‌های نمایندگان با ایشان مطرح شد.

وی تصریح کرد: طبیعتاً وظیفه مدیریت استان با دولت است و نظارت بر این روند بر عهده نمایندگان مردم است.

بابایی با تقدیر از زحمات و تلاش‌های فراوان استاندار سابق در مقابله با مشکلات به طریق برنامه‌های ریشه‌ای و استراتژیک افزود: موضوعاتی مانند پسماند زباله، اقتصاد دریاپایه، حفاظت از جنگل، مدیریت تنش آبی، رفع مشکلات کشاورزی، مرکبات، مسکن، کاربری زمین، ساخت و ساز غیرمجاز، بیکاری و غیره از اولویت‌های مهم استان است که امیدواریم با برنامه‌های استاندار مازندران، به انها رسیدگی شود و در ابتدا برنامه‌های ناتمام استاندار سابق به اتمام برسد.

وی با درخواست از وزیر کشور، گفت: مشکلات استان را به هیئت دولت برسانید چون استان مازندران به دلیل شرایط اقلیمی و جغرافیایی خود، میزبان ۲۰ میلیون جمعیت شناور است و این امر نیازمند اختصاص بودجه‌های ملی است.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل شرایط ویژه استان، لازم است که استاندار مازندران دارای اختیارات تام باشد تا بتواند تأثیرگذار باشد و بتواند موضوعات فرا استانی را پیگیری و حل کند؛ اینگونه نمی‌شود که درآمد استانی باشد ولی ارائه خدمات، کشوری باشد.

وی با تاکید بر لزوم مدیریت تنش آبی موجود در استان، گفت: با وجود تلاش‌های فراوان استاندار سابق، همچنان کشاورزان مازندرانی مشکلاتی دارند، به عنوان مثال حداقل ۳ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان به دلیل تنش آبی به زیر کشت نرفت؛ حال آن‌که واردات بی‌رویه برنج هم به مشکلات آنان می‌افزاید.

بابایی ضمن اشاره‌ به تصویب منطقه آزاد مازندران، اضافه کرد: منطقه آزاد مازندران، تصویب شد اما نتیجه آن باید به سفره مردم بیاید و مردم، عایدی آن را حس کنند و لازم است که دولت در این زمینه کمک کند.

خبرنگار: مجتبی نجاتی

انتهای پیام/

کد خبر: 1228250 برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی کشاورزی

دیگر خبرها

  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است