Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور خانواده را بنیان و پایه اصلی جامعه خواند و گفت: بانوان نقش اصلی در استحکام خانواده در کشور دارند و تلاش وزارت کشور بر ارتقاء جایگاه نقش بانوان در کشور است.

به گزارش ایسنا، دکتر احمد وحیدی در آئین معرفی دکتر اختری مدیر کل جدید امور زنان و خانواده وزارت کشور با بیان اینکه خانواده بنیان و پایه جامعه است، گفت: از همه همکاران در دفتر بانوان به خاطر زحماتی که طی سال ها متقبل شده اند؛ تشکر می کنم و امیدوارم با حضور خانم دکتر اختری ان شاءالله روند مناسب تر و مطلوب تری در حوزه امور مربوط به بانوان در کشور شکل بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور با بیان اینکه کارهای زیادی در این بخش وجود دارد که نیازمند تدبیر مناسب و تلاش همه جانبه است، افزود: دکتر اختری انسان بسیار پرتلاش، شناخته شده و با ظرفیتی است و امید داریم در دوران حضور ایشان در این بخش تحول جدی شکل بگیرد.

وحیدی در ادامه به مسئولیت خطیر وزارت کشور در حوزه بانوان و خانواده اشاره کرد و گفت: سلامت جامعه و کشور وابسته به نقش آفرینی مؤثر بانوان است و ان شاءالله با حضور خانم اختری این روند شکل مطلوب تری به خود بگیرد.


وزیر کشور همچنین با تاکید بر این موضوع که نیازمند نگاه عمیق و گسترده به بانوان در کشورهستیم، ادامه داد: خانواده به عنوان مهم ترین واحد جامعه در شرایط کنونی بیش از هر زمان دیگر مورد حمله دشمنان ملت قرار گرفته است.

وحیدی با اشاره به این موضوع که خانواده در کشورهای غربی دچار گسست های فراوان شده است؛، اظهار کرد: در کشور عزیز ایران، خانواده از استحکام بالایی برخوردار است و البته باید با کار جهادی و عالمانه، توطئه های دشمنان در این زمینه را ناکام بگذاریم.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، وزیر کشور در پایان گفت: تلاش و راهبرد وزارت کشور به عنوان دستگاه حاکمیتی و فرابخشی، ارتقای نقش و جایگاه بانوان در کشور است و در این بستر با هماهنگی دستگاههای متولی و مسئول در حوزه بانوان بایستی همه ظرفیت های بانوان در راستای سیاست های اصلی کشور هدایت شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت كشور بانوان در کشور وزارت کشور وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۶۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت تهدیدکنندگان دی‌ماریا: تروریست‌های مواد مخدر

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته تهدید شدن خانواده آنخل ‏دی‌ماریا در آرژانتین به سرخط خبرهای این کشور راه یافته است. ‏امروز پای وزیر امنیت این کشور به ماجرای دی‌ماریا باز شد و او ‏تهدیدها علیه ستاره فوتبال این کشور را تروریستی توصیف کرد. ‏

ماجرا از زمانی آغاز شد که آنخل دی‌ماریا اعلام کرد به تیم روزاریو ‏سنترال نخواهد پیوست. بعد از آن بود که رسانه‌های آرژانتین اعلام ‏کردند خانواده این ستاره تهدیدهایی جدی دریافت کرده و به قتل ‏تهدید شده‌اند. ‏

وزیر امنیت آرژانتین امروز در این باره توضیحاتی داد و گفت:" من چند ‏بار با پدر دی‌ماریا صحبت کردم. آنها خیلی ترسیده‌اند و من درک‌شان ‏می‌کنم. کسانی که این تهدیدها را می‌کنند از قصد افراد مشهور را ‏انتخاب می‌کنند. این تهدیدها به نظر من تروریستی است. تروریسمی ‏از طرف باندهای مواد مخدر". ‏

این وزیر آرژانتینی در ادامه صحبتهایش گفت:"امیدوارم تلاشهای ‏دولت برای سرکوب این گروه‌های تبه‌کار به نرمال شدن فضای کشور ‏منجر شود. ما در چهار ماه اخیر موفق شدیم نرخ قتل را پنجاه درصد ‏کاهش بدهیم. اوضاع در روزاریو در حال بازگشت به شرایط عادی ‏است و من امیدوارم دی‌ماریا به شهرش برگردد".

دیگر خبرها

  • تلاش معاونت امور زنان و خانواده در ارتقاء سطح اجتماعی بانوان
  • نیروی هوایی ارتش امروز از هر زمان دیگری آماده‌تر است
  • عملیات پیچیده حمله به H۳ هنوز در جهان تدریس می‌شود
  • نقش ماماها در حفظ و ارتقای سلامت خانواده / فعالیت بیش از ۲۰ هزار ماما در کشور
  • واحدی: همه در نیروی هوایی پای کار عملیات وعده صادق بودند
  • گواهینامه موتورسواری برای بانوان صادر می‌شود؟/ تجهیز البسه فراجا به دوربین به روایت وزیر کشور
  • آخرین جزئیات گواهینامه موتورسیکلت بانوان از زبان وزیر کشور
  • گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان فعلا در دستورکار نیست
  • هویت تهدیدکنندگان دی‌ماریا: تروریست‌های مواد مخدر
  • وزیر اسبق زلنسکی در فهرست تحت تعقیب روسیه قرار گرفت