Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@18:50:19 GMT

ترکیب تیم دیویس کاپ تنیس ایران اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۶۷۱۴

ترکیب تیم دیویس کاپ تنیس ایران اعلام شد

از سوی سرمربی تیم ملی مردان کشورمان، ترکیب تیم دیویس کاپ اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس ؛ در حالی رقابت های گروه ۴ آسیا و اقیانوسیه از ۲۶ مهر ماه تا یکم آبان‌ به میزبانی بحرین برگزار می شود که سرمربی تیم ملی لیست بازیکنان اعزامی به این مسابقات را اعلام کرد.

بر این اساس حمیدرضا نداف ، امیرحسین بادی، حسام یزدی و سینا مقیمی به عنوان نفرات اعزامی به دیویس کاپ معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبر طاهری سرمربی تیم ملی دیویس کاپ در گفتگو با سایت فدراسیون با اعلام نحوه انتخاب نفرات اظهار کرد: کادر فنی تیم‌ ملی تنیس کشورمان از فروردین ماه سال جاری با برگزاری مسابقات انتخابی در مجموعه شهید شیرودی کار خود را برای انتخاب نفرات برتر آغاز کرد.

در نخستین مرحله انتخابی تیم ملی ۷۳ تنیسور حضور داشتند که از این تعداد ۲۲ بازیکن جهت حضور در نخستین مرحله اردوی آماده سازی که به مدت ۲ هفته در تهران برگزار شد شرکت کردند و در نهایت اردوی مرحله دوم۱۶ تنیسور دعوت شدند.

طاهری افزود: تیم ملی تنیس کشورمان در آخرین مرحله اردوی آماده سازی خود در جزیره کیش از یکم مهر ماه تمرینات خود را با حضور انوشا شاهقلی ، حسام یزدی، علی یزدانی ، سامیار الیاسی، سینا مقیمی و‌مهرشاد قفقازی و امیر حسین بادی برپا می کند.

وی گفت: در پایان و پس از ارزیابی بازیکنان در اردوهای آماده سازی حضور در مسابقات ۱۰۰۰ امتیازی تهران و البرز و لیگ تنیس فرصتی برای ارزیابی نهایی را برای کادر فنی ایجاد کرد .

وی خاطر نشان کرد: همچنین حمید رضا نداف نیز پس از ارزیابی در مسابقات تور جهانی مردان به عنوان یکی از نفرات حاضر در دیویس کاپ انتخاب شد.

یاد آور می شود: این مسابقات از ۲۶ مهر ماه تا یکم آبان با حضور کشورهای بحرین ، کامبوج ، گوام ، ایران ، گوام ، عراق ، قرقیزستان ، مغولستان ، عمان ، عربستان ، سنگاپور ، تاجیکستان ، ترکمنستان ، یمن و امارات برگزار و از بین تیم های برتر ۳ تیم به گروه ۳ آسیا و‌اقیانوسیه صعود می کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 اعمال ماه صفر محمدباقر ذوالقدر سازمان همکاری شانگهای ابومحمد عسگرخانی هفته دفاع مقدس دیویس کاپ تیم ملی تنیس تنیس ایران اربعین 1400 اعمال ماه صفر محمدباقر ذوالقدر سازمان همکاری شانگهای ابومحمد عسگرخانی هفته دفاع مقدس دیویس کاپ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۶۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک

به گزارش ورزش سه  احتمالا در دیدار چهارشنبه شب پرسپولیس - سپاهان نسبت به بازی رفت  پنج بازیکنی که به صورت مشترک در هر دو تیم حضور داشتند غایب خواهند بود.

در بازی رفت دو تیم گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر ، سروش رفیعی  و میلاد سرلک از بین بازیکنانی که سابقه پوشیدن پیراهن سپاهان را دارند در ارنج اصلی حضور داشتند ومسعود ریگی هم با سابقه حضور در سپاهان از دقیقه 89 وارد میدان شد.

در سوی مقابل احسان پهلوان ، رامین رضاییان ، رضا اسدی  و فرشاد احمدزاده هم با سابقه حضور در پرسپولیس مقابل تیم سابق شان در ترکیب اصلی سپاهان قرار گرفتند.در آن بازی شهریار مغانلو هم با سابقه بازی برای پرسپولیس از دقیقه 46 و شروع نیمه دوم به میدان رفت اما عیسی آل کثیر دیگر بازیکنی که سابقه پرسپولیسی داشت کاملا نیمکت نشین شد.

در آن دیدار رضا اسدی تنها گل سه امتیازی سپاهان را با یک ضربه ایستگاهی تماشایی به ثمر رساند اما شاید در بازی برگشت به علت مصدومیت حضور نداشته باشد.دیگر پرسپولیسی تیم سپاهان که احتمالا در بازی چهارشنبه شب غایب باشد فرشاد احمدزاده است که شاید جای او را اعرابی پر کند.

از بین پرسپولیسی‌های سپاهان احسان پهلوان نیم فصل از این تیم جدا شد و به فولاد پیوست.عیسی آل کثیر هم که به پرسپولیس برگشت و حالا قرار است مقابل تیم نیم فصل اول خود بازی کند.

در ترکیب پرسپولیس هم دانیال اسماعیلی فر محروم است و این بازی را از دست داده و میلاد سرلک هم برای گذراندن دوران سربازی خود راهی ملوان شده است .بدین ترتیب از جمع بازیکنانی که سابقه حضور در سپاهان را دارند گولسیانی ، سروش رفیعی ، ریگی و آل کثیر در ترکیب اصلی پرسپولیس حاضر خواهند بود.

دیگر خبرها

  • وقتی رافائل نادال وسط مسابقه تنیس خود، پیگیر نتیجه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید می‌شود! / فیلم
  • جام حذفی ایران؛ از درخشش کرمانی‌ها تا شکست‌ناپذیری مس رفسنجان
  • پیروزی تنیس باز مازندرانی در گام نخست مسابقات عربستان
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک