Web Analytics Made Easy - Statcounter

"21 سپتامبر در تقویم ملل متحد به عنوان نمادی بین المللی در راهگشایی و راهنمایی بشریت به سوی قله رفیع صلح درجهان می باشد، که هر ساله با مراسمات مختلف بر مدار الفاظ و واژگان گرامی داشته و تکریم می گردد به این امید که روزی بشریت خسته از ظلم و جور اهریمنان به آرزوی تاریخی اش نائل گردد."

به گزارش ایسنا، انجمن دفاع از قربانیان تروریسم در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی صلح ادامه می دهد: جهان آشوب ناک از اراده یکجانبه سلطه گران، در تصاحب همه مواهب جهان هر روز فجایع دردناکی را به بشریت تحمیل می کند که سنگینی مصائب آن زندگی بشری را نابود و بنیانهای همبستگی اجتماعی و صلح را ویران نموده و انبوهی از ویرانی، اجساد متلاشی و رنجی ماندگار را بر جای گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروزه دین ستیزان و نفرت پراکنان، سلطه جویی و غارت را با شعارهای مقدسی همچون صلح، عدالت، دموکراسی و آزادی از جامعه طلب دارند اما جهان خسته از این همه دروغ و فریب پاسخی بیش ندارد که اگر در این شعارهایتان صادقید، اساس ویرانی جهان که کارخانه های تولید جنگ افزار و بمب های چند تنی می باشد را خاموش کرده و سیاست های استکباری را متوقف کنید. و در یک کلام اینکه ما را به خیر تو امید نیست شر مرسان.

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم ضمن گرامیداشت این روز اعلام می دارد تحقق صلح پایدار امری بنیادین و ضروری در زندگی بشر امروز است که بایستی با همکاری نخبگان بر اساس احترام متقابل و منفعت جمعی از نو بازسازی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روز جهانی صلح انجمن دفاع از قربانیان تروریسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۶۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح گرافیکی باشگاه بایرن مونیخ به مناسبت روز جهانی «جنگ ستارگان» / عکس

جنگ ستارگان در سراسر جهان طرفداران پرشماری دارد.

طرفداری | باشگاه بایرن مونیخ به مناسبت روز جهانی جنگ ستارگان یک طرح گرافیکی منتشر کرد.

هر ساله 4 می (15 اردیبهشت) به عنوان روز جهانی جنگ ستارگان (استار وارز) شناخته می‌شود. جنگ ستارگان یکی از موفق‌ترین مجموعه‌های تاریخ سینماست که از بدو ورودش به سینما در سال 1977، نظر خیلی از مخاطبان و منتقدان را به شدت به خود جلب کرد. تا کنون 9 فیلم اصلی در قالب 3 سه‌گانه از جنگ ستارگان منتشر شده و در مجموع 8/5 میلیارد دلار فروش جهانی داشته‌است. باشگاه بایرن مونیخ با انتشار یک طرح گرافیکی جالب به روز جهانی جنگ ستارگان واکنش نشان داد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • قربانیان سیل در کنیا به ۲۲۸ نفر افزایش یافت
  • قربانیان سیل در کنیا به ۲۲۸ نفر افزایش یافت+ فیلم
  • اسرائیل از مقاومت فلسطینیان خسته شده است/جنبش دانشجویی شکل گرفته،برخلاف تصور صهیونیسم جهانی است
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • هراس کره جنوبی از حملات تروریستی کره شمالی | وزارت خارجه بیانیه داد | افزایش سطح هشدار در ۵سفارتخانه
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • طرح گرافیکی باشگاه بایرن مونیخ به مناسبت روز جهانی «جنگ ستارگان» / عکس
  • پشتیبانی از صهیونیست ها از معیارهای دوگانه سیاست غرب است
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیکی با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌ های اینترنتی
  • اعلام نظر انجمن تجارت الکترونیکی درمورد دریافت مالیات بر ارزش افزوده تاکسی‌ های اینترنتی