Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@16:20:24 GMT

خانه نوجوان اردستان به بهره‌برداری رسید

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۶۹۷۸

خانه نوجوان اردستان به بهره‌برداری رسید

به گزارش ایرنا، خانه نوجوان اردستان در کنار فرمانداری این شهرستان به مساحت حدود ۱۰۰ متر مربع واقع شده و دارای تجهیزاتی از جمله رایانه، کتابخانه و لوازم مورد نیاز فعالیت‌های هنری است. 

رییس اداره بهزیستی اردستان در حاشیه بهره‌برداری از خانه نوجوان این شهرستان به خبرنگار ایرنا گفت: نوجوانان علاقه‌مند می‌توانند با مراجعه به خانه نوجوان این خطه، از برنامه‌های آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدعلی مطلب‌زاده با اشاره به تشکیل سه گروه مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران (مانا) در اردستان ادامه داد: این گروه‌ها از نوجوانان ۱۳ تا ۱۸ تشکیل شده و هم اکنون ۴۵ نفر در آنها عضویت دارند.

وی از آغاز فعالیت کارگاه‌های آموزشی گروه مانا در اردستان خبر داد و گفت: این گروه به دنبال تشویق نوجوانان برای مشارکت اجتماعی و شناسایی آسیب‌های هر منطقه و یافتن راهکار برای حل معضل و مشکل‌هاست.

رییس اداره بهزیستی اردستان افزود: ۲ گروه از دختران و یک گروه از پسران در گروه‌های مانا عضویت دارند و با برگزاری کارگاه‌های علمی و فرهنگی نسبت به رفع آسیب‌های شناسایی شده اقدام می کنند و امروز نخستین کارگاه آنها در حال برگزاری است.

وی به حوزه امور اجتماعی بهزیستی اردستان اشاره و اضافه کرد: ۳۰۴ خانوار در حوزه اجتماعی با جمعیتی افزون بر ۶۴۰ نفر زیر پوشش اداره بهزیستی این شهرستان هستند.

به گفته وی، علاوه بر این افراد، یک‌هزار و ۵۸ نفر معلول شناسایی شده دارای پرونده شامل معلولان جسمی، حرکتی، ذهنی، بینایی، شنوایی، صرع و اعصاب و روان ساکن اردستان هستند و ماهیانه ۴۲۰ نفر معلول به نسبت معلولیت بین ۳۵۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان کمک هزینه و مستمری دریافت می‌کنند.

مطلب‌زاده درباره فعالیت اورژانس اجتماعی بهزیستی اردستان اظهار داشت: این واحد در یک سال گذشته افزون بر ۳۵۰ تماس تلفنی داشته که‌ ۴۳ مورد به تشکیل پرونده منجر شده و در زمینه همسرآزاری، کودک‌آزاری و خودکشی گزارش شده و ۷۵ مورد خدمات سیار و ۲۱۵ مورد مشاوره ارایه کرده است.

اردستان با افزون بر ۴۲ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرق اصفهان واقع شده و ۳۰۴ خانوار در حوزه امور اجتماعی با جمعیتی افزون بر ۶۴۰ نفر زیر پوشش اداره بهزیستی این شهرستان هستند.

برچسب‌ها کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان گذران اوقات فراغت اردستان سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان گذران اوقات فراغت اردستان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان گذران اوقات فراغت اردستان سازمان بهزیستی کشور بهزیستی اردستان اداره بهزیستی خانه نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۶۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور

سیده زهرا (آلما) حسینی وزنه بردار مازندرانی، ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان دختر کشور شد.

این وزنه بردار چمستانی در دسته ۵۹ کیلوگرم نوجوانان با ثبت رکورد مجموع ۱۵۵ کیلوگرم با ارزش‌ترین رکورد روز اول را ثبت کرد.

حسینی در حرکت یک ضرب ۷۰ کیلوگرم و در حرکت دو ضرب هم ۸۵ کیلوگرم را بالای سر برد، تا در یک ضرب، دو ضرب و مجموع مدال طلا بگیرد.

میزان اختلاف رکورد مجموع سیده زهرا (آلما) حسینی با نفر دوم هستی صدیقی از اصفهان ۲۵ کیلوگرم بود.

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان دختر کشور از دیروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان آغاز شد.

در بخش نوجوانان ۵۳ وزنه‌بردار و در بخش جوانان نیز ۷۳ ورزشکار از ۲۸ استان کشور در این مسابقات رقابت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور، سهم دختران استان همدان
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور برای دختران همدان
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر