Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار احمد ذوالقدر بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه افتتاح یازدهمین مرکز واکسیناسیون شهریار ضمن قدردانی از تمامی مسئولان که در راه اندازی و افزایش مراکز واکسن نقش دارند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همواره تسطیح کردن راه برای تزریق واکسن به تمامی مردم از اهداف سپاه است.

وی با اشاره به اینکه سپاه نه تنها واکسیناسیون تمامی مردم ایران را در برنامه خود دارد بلکه برای کشور ما افتخار بزرگ است برخلاف بعضی کشورهای به حساب متمدن که ماسک و اکسیژن را در فرودگاه دزدیدند امروز اتباع خارجی مجاز در کشور واکسن دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزود: توصیه داریم هیچکس از قافله دریافت واکسن کرونا عقب نماند و همه کسانی که واجد شرایط هستند واکسن تزریق کنند.

ذوالقدر به حمایت مادی و معیشتی سپاه در ایام کرونا نیز اشاره کرد و عنوان داشت: در مرحله ۵ طرح شهید سلیمانی اعلام کردیم تمام کسانی که شغلشان را از دست دادند یا آسیب دیدند سپاه موظف به ارائه بسته حمایتی است و تمام کسانی که نیاز به کمک داشته باشند سپاه در خدمت آنها است حتی بیمارانی که توان خرید دارو نداشته باشند ما با کمال افتخار داروی او را تهیه و نیازهای منزل وی را تأمین خواهیم کرد تا از این مرحله کرونا گذر کنیم.

فرمانده سپاه سید الشهدا (ع) استان تهران گفت: سرعت تأمین و تهیه واکسن بیشتر شده و امروز، هم مراجعات بالاست و هم سالن‌های ارائه خدمات واکسن افزایش یافته است، بنابراین ما در استان تهران نه برای خواهران و نه برادران هیچ تجمع و صف انتظار مشاهده نکرده ایم.

وی به نقش سپاه در حمایت از دانش آموزان نیز پرداخت و بیان داشت: همزمان با فرار رسیدن ایام بازگشایی مدارس سپاه جهت حمایت از دانش آموزان ۱۵ هزار بسته معیشتی بسته دانش آموزی لوازم التحریر و کیف مدرسه را در حرم امام خمینی (ره) برای دانش آموزان بی بضاعت ارائه کرد و قریب ۱۵۰ تن محموله کمک مؤمنانه به وسیله خیرین به دست نیازمندان خواهد رسید از دانش‌آموزان عزیز نیز تقاضا داریم که حتماً واکسن خود را تزریق کنند.

ذوالقدر گفت: خدمات رسانی و تسهیل جهت تزریق واکسن کرونا یکی از برنامه‌های سپاه است که سپاه ناحیه شهریار نیز موظف است جهت حمایت از بیمارانی که توان حضور در مراکز واکسیناسیون ندارند آمبولانس اختصاص دهد.

کد خبر 5310316

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه سیدالشهدا تهران واکسیناسیون ویروس کرونا هفته دفاع مقدس واکسن کرونا اربعین 1400 آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی واکسیناسیون کرونا کرمانشاه گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی ایلام اردبیل دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۶۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش طرح نماد را با جدیت بیشتری دنبال کند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی بخشی، ظهر سه شنبه در جلسه تشریح پروژه نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان)، نقش معلم را در شکل‌گیری هویت دانش‌آموزان نقشی بی‌بدیل دانست و گفت: تکلیفی که در راستای آموزش و تربیت دانش آموزانی که سکان مدیریتی کشور را در مشاغل و مسندهای مختلف به عهده خواهند گرفت برای همه واضح است.

وی، رسالت و مسئولیت مدیران و معلمان دستگاه تعلیم و تربیت را سنگین و مهم دانست و افزود: دانش‌آموزان سرمایه بزرگ اجتماعی هستند که متأسفانه مدتی دشمن نفوذ کرده و به دنبال آسیب رساندن به دانش‌آموزان ما است و قطعاً تدبیر، مدیریت و چاره اندیشی مسئولان در خنثی سازی و شکست این برنامه‌ها بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

بخشی، پروژه نماد را تکمیل کننده قانون حمایت از اطفال و نوجوانان برشمرد و تصریح کرد: کودکان و نوجوانانی که در معرض بزه دیدگی یا ورود آسیب به سلامت جسمی و روحی هستند در طرح نماد مورد پایش و غربالگری قرار خواهند گرفت و پیگیری و تعقیب ترک فعل‌های دستگاه‌ها نسبت به قانون حمایت از اطفال و نوجوانان و اجرای طرح نماد در دستور کار دادستانی است و اگر تخلفی از اجرای این قانون و یا ترک فعلی گزارش شود، اقدامات قانونی را انجام خواهیم داد.

کد خبر 6099504

دیگر خبرها

  • تجمع مردمی حمایت از اجرای طرح نور در مرکز خراسان شمالی
  • آموزش و پرورش طرح نماد را با جدیت بیشتری دنبال کند
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • بسیج دبیرستان‌های فرانسه در حمایت از فلسطین
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد