Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگسرای سرو در اولین روز از هفته دفاع مقدس ویژه برنامه «چهل چراغ» را برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای سرو، همزمان با ۳۱ شهریورماه و در آستانه هفته دفاع مقدس، فرهنگسرای سرو ویژه برنامه «چهل چراغ» را برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌کند. این برنامه با همکاری دژبان ارتش جمهوری اسلامی و در اولین روز از هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم، لاله افتخاری سخنرانی کرده و به نقش زنان در ۸ سال دفاع مقدس می‌پردازد. هم‌چنین سرتیب دوم امیر حسینی به بیان ارزش‌های والای دفاع مقدس می‌پردازد. امیر جعفری نیز در این جلسه خاطرات از دفاع مقدس را روایتگری می‌کند.
در بخش از این مراسم، از خانواده شهید علی قیطولی تجلیل می‌شود. علی قیطولی در سال ۱۳۷۹ در درگیری با منافقین در منطقه ایلام آبدانان به شهادت رسید.
سرود دانش‌آموزی توسط گروه پیرنگ، آیین غبارروبی از مزار شهدای گمنام و ... از دیگر بخش‌های این برنامه است
این مراسم روز چهارشنبه ۳۱ شهریورماه همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس، ساعت ۷صبح،  در ستاد فرماندهی دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران واقع در خیابان فاطمی، خیابان جمالزاده شمالی برگزار می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس هفته دفاع مقدس فرهنگسرای سرو اولین روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۷۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ همزمان با گرامیداشت هفته کار و کارگر مردم و مسئولان خرمشهر با حضور در گلزار شهدا با قرائت فاتحه بر مزار شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، با ادای احترام به روح بلند و ملکوتی شهدا بار دیگر با آرمان‌های والای آنان تجدید میثاق کردند.
در این مراسم یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع و حماسه به ویژه شهدای کارگر گرامی داشته شد.
هفته کار و کارگر امسال با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» از پنجم اردیبهشت آغاز و تا یازدهم اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه