Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین  به نقل از برنا؛ در حال حاضر بسیاری از کاربران سیستم عامل iO‌S پیامرسان واتساپ قادر هستند از قابلیت پشتیبانی از چند دستگاه، همزمان این پیامرسان روی چهار دستگاه استفاده کنند. در این قابلیت دیگر نیاز نیست که حتما نسخه موبایلی این برنامه به اینترنت متصل باشد تا روی دیگر دستگاه‌ها سرویس بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون این قابلیت در دسترس تعداد زیادی از کاربران iO‌S در جهان قرار گرفته است.

استفاده همزمان چهار دستگاه از واتساپ

اکنون کاربران این برنامه نسخه دسکتاپ واتساپ به صورت همزمان با نسخه موبایلی استفاده کنند، باید نسخه موبایلی به اینترنت متصل باشد. در حال حاضر واتساپ این محدودیت اتصال اینترنت در نسخه موبایل را برای کاربران iOS برداشته است. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد که حداکثر چهار دستگاه را بدون احتساب دستگاه اصلی به یکدیگر متصل کنند. کاربران در این ویژگی بدون نیاز به اتصال به دستگاه اصلی، می‌توانند از حساب واتساپ شان روی دستگاه‌های مختلف استفاده کنند.

آخرین نسخه‌ای که در اپ استور عرضه شده، نسخه ۲.۲۱.۱۸۰.۱۴ است که کاربران پس از دانلود و نصب برنامه اعلان پشتیبانی از چند دستگاه را در بخش Linked Devices دریافت می‌کنند. پس از اینکه کاربران با این درخواست موافقت کنند، از اتصال فعلی خودشان خارج می‌شود و باید دوباره کد QR روی صفحه را روی تمامی دستگاه‌های متصل اسکن کنند.

کاربران چند ثانیه پس از اتصال به دستگاه جدید می‌توانند پیام‌های خودشان را همگام سازی کنند. البته زمان مکالمات براساس حجم تاریخچه پیام‌های کاربران متفاوت است. پس از اتمام عملیات همگام سازی پیام ها، می‌توان از حساب واتساپ روی دیگر دستگاه‌ها نیز استفاده کرد، حتی اگر گوشی خاموش باشد. این قابلیت از حداکثر چهار دستگاه به صورت همزمان پشتیبانی می‌کند که هیچ کدام از آن‌ها به جز دستگاه اصلی نمی‌تواند موبایل باشد. البته پشتیبانی از آیپدها و تبلت‌های اندرویدی هنوز به برنامه واتساپ اضافه نشده است.

گفتنی است که زمان پیوستن به نسخه بتای این قابلیت، واتساپ هشداری را مبنی بر این که برخی از ویژگی‌های برنامه مثل تماس با افرادی که از نسخه قدیمی استفاده می‌کنند، احتمالا کار نخواهد کرد، می‌فرستد. البته هنوز مشخص نیست این به روز رسانی برای چه کاربرانی فعال شده است.

کد خبر 627808 برچسب‌ها تکنولوژی (فناوری) ارتباطات

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تکنولوژی فناوری ارتباطات چهار دستگاه دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۷۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دونفره قدیمی عمو پورنگ و امیرمحمد سوژه کاربران شد

آفتاب‌‌نیوز :

انتشار تصویری حدودا بیست ساله از داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) و امیرمحمد، زوج موفق اجرای برنامه کودک مورد توجه کاربران قرار گرفته است. داریوش فرضیایی متولد ۱۳۵۲ است و حالا نزدیک به ۵۲ سال دارد و انگار نشانه‌ای از گذر زمان در چهره او پیدا نیست.

در ادامه برخی از واکنش‌ها را مرور می‌کنیم:

فامو: سرگذشت عجیب بنجامین باتن ۲ رو می‌تونن از روی عمو پورنگ بسازن.

موسیو: عکس قدیمی ژاوی و پِدری

یوحنا: پیوند موفقیت‌آمیز عمو پورنگ و ژاوی

مانی: امیر محمد اینجا ۲۵ سالشه و عمو پورنگ ۱۰ سال

محمدرضا: اینجا تولد ۱۰سالگی پورنگ بود

ونوس: عمو پورنگ برعکس مردم داره به طرف بچه‌تر شدن حرکت می‌کنه.

فلاح: عمو پورنگ قدیم پنجاه سالش بوده.

ریحانه: یعنی اون وقتا که بچه بودیم عمو پورنگ می‌دیدیم، عمو پورنگ این شکلی بود؟ چرا از وقتی یادمه اونی بوده که الانش هست؟!

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • اکوسیستم جدید «چری» صنعت خودرو را متحول می‌کند؟
  • طراحی جدید یوتیوب پس از انتقاد‌های شدید از دسترس خارج شد
  • دونفره قدیمی عمو پورنگ و امیرمحمد سوژه کاربران شد
  • بروزرسانی بزرگ واتس آپ در راه است
  • تردز حالا ۱۵۰ میلیون کاربر ماهانه دارد
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • نوآوری‌های ادامه‌دار با کمک هوش مصنوعی / ساخت دوربین و سمعک پردازشگر صدا و تصویر
  • کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی
  • نحوه مدیریت و رویکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان متحول شده است