Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث سه شنبه ۳۰ شهریورماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف خودرو سرقتی در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از کشف یک دستگاه خودرو کوییک سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی فرمانده انتظامی مرودشت اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک دستگاه خودرو کوییک در سطح شهرستان به سرقت رفته است، شناسائی سارق یا سارقان و کشف خودرو مسروقه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران کلانتری ۱۲ بعثت هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، یک دستگاه خودرو کوییک که از جاده خارج و به دلایلی نامعلوم واژگون و بلاصاحب رها شده بود را مشاهده کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با بیان اینکه با استعلام صورت گرفته مشخص شد خودرو واژگون شده همان خودرو مسروقه است، گفت: خودرو به پارکینگ انتقال و اقدامات قانونی برای شناسائی مالک و تحویل خودرو مکشوفه به او در حال انجام است.

کشف احشام قاچاق در خنج

فرمانده انتظامی شهرستان خنج از کشف ۳۱ رأس احشام قاچاق خبر داد.

سرهنگ محمد بردبار فرمانده انتظامی شهرستان خنج اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان خنج هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد این خودرو حامل ۳۱ رأس احشام قاچاق است که در این خصوص خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خنج افزود: ارزش احشام قاچاق کشف شده بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه، یک میلیارد ریال برآورد شده است.

هشدار فرمانده انتظامی شهرستان جهرم در خصوص فضای مجازی

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم گفت: فضای مجازی امروز جزو لاینفک زندگی است که یک دنیا فرصت و بی نهایت تهدید به همراه خود دارد.

سرهنگ خسرو رزمجویی فرمانده انتظامی شهرستان جهرم اظهار کرد: دنیای فضای مجازی بسیار گسترده است که باید در ابتدا این فضا را بشکافیم و فرصت‌های آن را شناسایی و از آن بهره بگیریم.

او افزود: همه افرادی که به اینترنت متصل می‌شوند و علاقه به استفاده از این فضا را دارند باید از اعتماد بیش از حد به سایر مخاطبان خودداری کرده و از اتصال رایانه‌هایی که عکس‌های شخصی و خانوادگی در آن وجود دارد به اینترنت جلوگیری کنند.

سرهنگ رزمجویی تصریح کرد: بهترین راه جهت حفظ خانواده‌ها از آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی ارتقای سطح آگاهی خود و خانواده در استفاده صحیح از ابزار‌های نوین و کنترل و نظارت بر فرزندان هنگام استفاده از این فضا است و ممانعت از استفاده به هیچ وجه پاسخگو و مانع از آسیب‌ها در این فضا نخواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم فریب و کلاهبرداری از کاربران، افسردگی، نشر مطالب دروغ را از دیگر پیامد‌های منفی استفاده از شبکه‌های اجتماعی نامعتبر برشمرد و اضافه کرد: کاربران نباید عکس‌ها و فیلم‌های خصوصی خود را در اختیار دیگران و حتی نزدیکان و اقوام خود قرار دهند.

او تاکیدکرد: نباید بر روی هر لینکی که از طرف فردی ناآشنا ارسال می‌شود کلیک کرد چرا که با این اقدام لینک بدافزار عکس و دیگر اطلاعات موجود شخصی سرقت و اطلاعات خصوصی دستمایه اخاذی قرار می‌گیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم به والدین هشدار داد: با توجه به شروع فصل مدارس و استفاده ناگزیر از شبکه مجازی آموزش برای تحصیل فرزندان باید والدین مراقبت و نظارت بیشتری در نحوه استفاده فرزندان از این شبکه‌ها را داشته باشند.

کشف کالای قاچاق ۲ میلیارد ریالی در کوه چنار

فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان کوه چنار محموله کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ لطف الله محمدی فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان کوه چنار هنگام گشت زنی در محور‌های مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه سواری پژو پارس مظنون و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو مقادیر زیادی کالا شامل مبدل فیبر نوری، لوازم بهداشتی، دستکش، لباس و سایر اقلام قاچاق و بدون مدارک قانونی کشف و در این خصوص یک متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده اند، اضافه کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

راز ۱۹ فقره سرقت در خرامه فاش شد

فرمانده انتظامی شهرستان خرامه از دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی، مزارع و باغ‌ها و کشف ۱۹ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ زمان الله کریمی فرمانده انتظامی شهرستان خرامه اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی، پیگیری موضوع در دستورکار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده، یک سارق حرفه‌ای و سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دستگیر کردند.

سرهنگ کریمی تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده، متهم به ۱۹ فقره سرقت اماکن خصوصی، مزارع و باغ‌ها اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرامه از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

کشف تریاک در انبار کاه

فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۸۴ کیلوگرم تریاک در انبار کاه در اطراف این شهرستان خبرداد.

سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی لارستان اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان لارستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی یک منزل که مواد مخدر در آن دپو شده بود را در اطراف این شهرستان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به آن مکان اعزام شدند.

او افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از آن منزل ۸۴ کیلوگرم تریاک، یک قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز و ۱۱ فشنگ مربوطه که به طرز ماهرانه‌ای در انبار کاه مخفی شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با بیان اینکه در زمان حضور مأموران انتظامی در آن منزل هیچکس حضور نداشت، گفت: تلاش در جهت شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان این پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر حوادث و انتظامی فضای مجازی فرمانده انتظامی شهرستان جهرم انتظامی شهرستان کوه چنار انتظامی شهرستان خنج ماموران انتظامی مأموران انتظامی انبار کاه احشام قاچاق فضای مجازی فقره سرقت یک دستگاه کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۷۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی لامرد هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به سه دستگاه وانت آریسان حامل کالا مشکوک و پس از دستور ایست رانندگان اقدام به فرار کردند.
یوسف ملک زاده افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ، ماموران انتظامی  هر سه خودرو را متوقف کردند.
وی بیان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقهف ۲ نفر از رانندگان متواری شدند و یک نفر دستگیر شد و ماموران در بازرسی از این خودرو‌ها ۱۱ هزار و ۲۰۸ بسته تنباکو خارجی قاچاق را کشف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان  فارس گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۲۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.
شهرستان لامرد در جنوب فارس و در فاصله ۳۶۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین