Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@09:45:52 GMT

آخرین تلاش مس شهربابک برای میزبانی

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۷۸۵۵

آخرین تلاش مس شهربابک برای میزبانی

تیم تازه صعود کرده مس شهربابک آخرین تلاش‎‌های خود را برای دستیابی به امتیاز میزبانی در فصل آینده لیگ آزادگان دنبال می‌کند و این در حالیست که همچنان در بحث هتل با مشکل بزرگی مواجه است.

به گزارش "ورزش سه"، عباس قشمی، مدیرعامل باشگاه مس شهربابک درباره آخرین وضعیت میزبانی این تیم در فصل آینده لیگ آزادگان گفت: متاسفانه در شهربابک در طی سالیان گذشته در حوزه زیرساخت های خدمات شهری از جمله هتل و بیمارستان اقدام خاصی صورت نگرفته و فوتبال با توجه به بعد رسانه ای و همه گیری که دارد باعث شده فقدان این زیرساخت ها نمایان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی ادامه داد: مسوولان شهر هم این تصور را دارند که با تغییر کاربری ساختمان های مسکونی می توان مشکل هتل را حل کرد. البته ظرف یک ماه گذشته نگاه مساعدی برای ساخت هتل از طرف مجموعه مس و سرمایه گذاران خصوصی در شهربابک نشان داده شده که البته تا به عرصه عمل نرسد، اتفاق خاصی رخ نداده است. در دو روز گذشته جلسات مختلفی با حضور نماینده و فرماندار شهربابک و نیز مسوولان شهرستان و مس در خصوص میزبانی داشتیم. به احتمال زیاد با تغییر کاربری در برخی از ساختمان اداری طی سه الی چهار ماه آینده، مساله هتل به صورت مقطعی حل خواهد شد و در این مسیر نیازمند سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان شهربابک هستیم. شهرستان شهربابک با داشتن روستای صخره‌ای میمند و همچنین دیگر نقاط گردشگری و پتانسیل صنعتی و معدنی در حوزه مس و فیروزه، نیازمند حداقل دو هتل طی 2 الی 5 سال آینده است. خوشبختانه ورزش و به ویژه فوتبال بعد از صعود غرورآفرین مس شهربابک به محلی برای فریاد درخواست برای این مشکلات زیرساختی شده است. 

 

مدیرعامل باشگاه مس شهربابک با اشاره به صعود این تیم گفت: بعد از مدت‌ها این شادی و شعف عمومی و اجتماعی را در بین مردم شهربابکی بعد از صعود دیدیم. این وظیفه تک تک ما را سنگین خواهد کرد تا به بهترین شکل انتظارات آنها را برآورده کنیم. از هیچ کوششی برای اینکه میزبانی را برعهده بگیریم و از حمایت هواداران بهره ببریم، کوتاهی نخاهیم کرد و امیدوارم این عزم در بین مسوولان و بخش خصوصی هم وجود داشته باشد تا بتوانیم فصلی موفق را دنبال کنیم.

دسته یک دسته دو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک دسته دو مس شهربابک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۷۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند

به گزارش جام جم آنلاین، در این اردو ۲۱ بازیکن زیر نظر سرمربی چینی- آمریکایی تیم ملی خانم جون کنت ول آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت های آسیایی تایلند انجام خواهند داد. 

در راستای آمادگی بیشتر تیم ملی پیش از اعزام ، فدراسیون هاکی درحال بررسی برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هاکی بانوان کشور عمان به درخواست و میزبانی عمان است.

 مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا به میزبانی تایلند از ۲۳ لغایت ۲۷ اردیبهشت و مسابقات هاکی سالنی آقایان آسیا به میزبانی قزاقستان از ۱ لغایت ۵ خرداد برگزار خواهد شد که انتخابی جام جهانی نیز هست و تیم های ملی بانوان و آقایان کشورمان حضور قدرتمند در این رقابت ها خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • تا ۲۴ ساعت آینده میزان خسارت‌ها برآورد می‌شود
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • تلاش ۸ تیم برای صعود به جام‌جهانی فوتسال / ایران مهیای غلبه‌ بر قرقیزستان
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران
  • رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش
  • سفیر ایران: خاندوزی هفته آینده به عربستان می رود