Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@09:25:24 GMT

گیلان قهرمان مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام مردان شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۸۰۱۷

گیلان قهرمان مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام مردان شد

در پایان مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام مردان، گیلان قهرمان شد و تهران و مازندران در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط‌ عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام مردان پاسداشت مدافعان سلامت با حضور 19 تیم از امروز در دریاچه آزادی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قایقرانان استان‌های اردبیل، بوشهر، خراسان رضوی، زنجان، مرکزی، مازندران، کردستان، گیلان، تهران، کرمانشاه، لرستان، هرمزگان، همدان، آذربایجان شرقی، اصفهان، گلستان، فارس و آذربایجان غربی در این رقابت شرکت کردند.

مسابقات در مسافت‌های 1000، 500 و 200 متر در مواد کایاک و کانوی یکنفره و دونفره برگزار شد و در پایان نفرات و تیم‌های برتر مشخص شدند.
در پایان رقابت‌ها گیلان با 145 امتیاز قهرمان شد، تیم تهران با 121 امتیاز نایب قهرمان شد و مازندران با 97 امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

آغاز همکاری فدراسیون قایقرانی و آکادمی ورزش بلگراد با امضای تفاهم‌نامه

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قایقرانی قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۸۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجمین قهرمانی متوالی بارسلونا در لیگ زنان اسپانیا؛ شکست ناپذیران جور تیم مردان را می‌کشند

تیم زنان بارسلونا باز هم جام قهرمانی لیگ را بالای سر برد.

طرفداری | تیم زنان بارسلونا در فاصله 4 هفته تا پایان فصل، قهرمان لیگ زنان اسپانیا شد.

تیم زنان بارسلونا در هفته 26 فصل 24-2023 لیگ زنان اسپانیا به مصاف گرانادا رفت و با نتیجه 4-1 پیروز شد. بدین ترتیب تیم زنان بارسلونا در فاصله 4 هفته به پایان فصل، با 25 پیروزی، یک تساوی و بدون شکست با 76 امتیاز قهرمان فصل 24-2023 لیگ زنان اسپانیا شد. آن ها در 26 بازی 118 گل زده و تنها 9 گل دریافت کرده اند. گفتنی است تنها شکست فصل تیم زنان بارسلونا مقابل چلسی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان زنان اروپا بوده و آن ها در رقابت های داخلی در فصل جاری شکستی را تجربه نکرده اند. این نهمین قهرمانی تیم زنان بارسلونا در لیگ زنان و پنجمین قهرمانی متوالی آن هاست.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • تیم ملی پاراکانو عازم مسابقات قهرمانی جهان شد
  • پنجمین قهرمانی متوالی بارسلونا در لیگ زنان اسپانیا؛ شکست ناپذیران جور تیم مردان را می‌کشند
  • شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 
  • مردان بایرن نگاه کنند: اینطوری قهرمان می‌شوند
  • قهرمانی اندیشه زرین اردبیل در لیگ یک گلبال کشور
  • قهرمانی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی در کشور
  • تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی قهرمان کشور شد
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی