Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@22:15:06 GMT

عرضه اولیه شکام کشف قیمت شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۸۱۷۸

به گزارش بورس تابناک، شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز با نماد معاملاتی شکام بعنوان پانزدهمین شرکت  در بازار سهام عرضه شد. این شرکت ۹۰ میلیون از سهام خودش را در بورس عرضه کرد.

دامنه قیمت در ثبت سفارش «شکام» از ۱۶هزار و ۶۱۰ ریال تا ۲۰هزار و ۳۰۰ ریال بود که طی رقابت بین مشارکت‌کنندگان در عرضه اولیه شکام، این سهم در نرخ ۲۰ هزار و ۳۰۰ ریال روی تابلو بازار دوم فرابورس ایستاد

براساس گزارش ارزش‌گذاری، قیمت ارزش‌گذاری‌شده ۲۸هزار و ۴۷۲ ریال و قیمت مبنا ۱۸هزار و ۴۵۵ ریال به ازای هر سهم اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشارکت‌کنندگان شامل صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله و صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک ثبت‌شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار بودند که در فرآیند کشف قیمت شرکت صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز با یکدیگر رقابت کردند.

در مشخصات عمومی این عرضه اولیه آمده است تعداد کل سهام شرکت ۹۰۰ میلیون برگه و متعهدین عرضه تعدادی از سهامداران حقیقی هستند.

همچنین شرکت کارگزاری صبا تامین به عنوان مشاور عرضه و شرکت سرمایه‌گذاری هامون صبا به عنوان متعهد خرید در این عرضه اولیه نقش‌آفرینی کردند، ضمن آنکه بازارگردانی سهم نیز برعهده صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی کیان است.

 

منبع: نبض بورس

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 اعمال ماه صفر محمدباقر ذوالقدر سازمان همکاری شانگهای ابومحمد عسگرخانی هفته دفاع مقدس عرضه اولیه شکام نماد معاملاتی اربعین 1400 اعمال ماه صفر محمدباقر ذوالقدر سازمان همکاری شانگهای ابومحمد عسگرخانی هفته دفاع مقدس سرمایه گذاری عرضه اولیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۸۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به زیربخش‌های کشاورزی

به گزار ش خبرگزاری جام جم آنلاین ؛ حشمت عزیزان افزود: مزارع گندم در جنوب استان بین ۲۰ تا ۳۰ درصد خسارت دید که میزان اولیه برآورد این خسارت‌ها یک هزار میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: به ۲ هزار کیلومتر جاده بین مزارع و ایل‌راه‌های عشایری نیز خسارت ۲۰ تا ۱۰۰ درصدی وارد شد که برآورد اولیه خسارت‌های این بخش نیز یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است.

عزیزان گفت: ۵۰ راس دام سبک عشایر نیز در شهرستان ملکشاهی به علت سیلاب تلف شد.

وی ادامه داد:  ببشترین خسارت‌های سیلاب در زیربخش‌های کشاورزی مربوط به شهرستان‌های آبدانان و دهلران بود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان ایلام گفت: بررسی دقیق میزان خسازت‌های وارده به کشاورزان در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • خسارت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به زیربخش‌های کشاورزی
  • چرا بورس درجا می‌زند؟!
  • افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی
  • طغیانی:لغو معافیت مالیاتی به ضرر صندوق سرمایه‌گذاری ثابت است
  • بورس انرژی دسترسی نیروگاه ها به منابع مالی را سریع تر می کند
  • سود ۱۳۵۰ درصدی صندوق سهامی سرو!
  • آیا بورس به تنهایی می‌تواند باعث رونق تولید شود؟ 
  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است