Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@20:28:43 GMT

افتتاح یازدهمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهریار

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۸۴۳۵

افتتاح یازدهمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهریار

به گزارش فارس از شهریار، مرکز واکسیناسیون تجمیعی روستای رضی آباد بالا از توابع بخش مرکزی امروز با حضور سردار ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، فرماندار شهریار، بخشدار مرکزی و سایر مسؤولان افتتاح و آغاز به کار کرد.

این مرکز با استقرار در سالن ورزشی سردار شهید سلیمانی رضی آباد بالا و ۶کانتر تزریق آماده خدمت رسانی و تزریق واکسن به مردم بخش مرکزی شهریار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا غلامی بخشدار مرکزی شهریار در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: امروز اولین مرکز تجمیعی واکسیناسیون در حوزه روستایی بخش مرکزی شهریار در روستای رضی‌آباد بالا افتتاح شد.

وی با اشاره به اعلام آمادگی جهت راه‌اندازی مراکز تجمیعی در ۲ روستای رزکان و اسکمان، افزود: تزریق واکسیناسیون در خانه‌های بهداشت روستایی نیز آغاز شده و در صورت اعلام نیز مراکز تجمیعی دیگری نیز راه‌اندازی می‌شود.

بخشدار مرکزی شهریار بیان کرد: جمعیت حوزه روستایی بخش مرکزی شهرستان شهریار حدود ۳۰ هزار نفر می‌باشد که تا الان جامعه هدف واکسیناسیون ما حدود ۲۲ هزار نفر است.

انتهای پیام/ش

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرستان شهریار مرکز واکسیناسیون مرکزی شهریار بخش مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۸۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یازدهمین جشنواره شکوفه‌های بهاری در رامسر برگزار می‌شود

نادر سحرخیز رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر گفت: یازدهمین جشنواره شکوفه‌های "بهارنارنج" با هدف معرفی و جذب گردشگران در ۲۹ اردیبهشت ماه در پردیس موزه‌ای بنیاد رامسر برگزار می‌شود.

او افزود: هدف از برگزاری این جشنواره، شناساندن بیشتر فواید شکوفه‌های بهار نارنج، شادی‌آفرینی برای مردم بومی و شناخت پتانسیل‌های محلی است.

سحرخیز فراهم سازی شرایط مناسب برای تولید و استفاده از تجربه‌های موفق چشنواره‌های از این دست در نقاط مختلف استان و کشور را از دیگر اهداف این جشنواره برشمرد و گفت: نمایشگاه لوازم قدیمی کشاورزی، صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی، تولیدات عمومی دفع آفات، نمایشگاه کتاب نویسندگان رامسر، طراحی و گرافیک دانشجویان و دانش‌آموزان، نمایشگاه عکس، اجرای موسیقی سنتی، سرنانوازی، دهل و نقاره، عرضه و تولید مربا و عرق بهار نارنج، طبخ غذا‌های محلی و شیرینی سنتی تولید شده از بهار نارنج، ارایه صنایع‌دستی رامسر، از جمله برنامه‌هایی است که در یازدهمین چشنواره شکوفه‌های بهاری برنامه‌ریزی شده است.

او افزود:در این مراسم از افراد موفق و فعال در سه حوزه میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تقدیر خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • یازدهمین جشنواره شکوفه‌های بهاری در رامسر برگزار می‌شود
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)
  • حراج سکه بانک مرکزی؛ بهترین پیشنهاد برای خرید سکه دولتی
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • یازدهمین حراج سکه فردا برگزار می‌شود+ شرایط
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • بهره‌برداری از ایستگاه تحقیقات ماهیان زینتی محلات در سال آینده
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد