Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@13:08:30 GMT

توزیع ۲۰۰ سری جهیزیه به مناسبت هفته دفاع مقدس در مازندران

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۸۴۶۱

توزیع ۲۰۰ سری جهیزیه به مناسبت هفته دفاع مقدس در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سیاوش مسلمی شامگاه سه شنبه در حاشیه آئین سراسری نهضت کمک مومنانه در قدمگاه شهدای مدافع حرم استان اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس با کمک خیران و نهادها و ارگان‌های هم افزا در استان ۱۰ هزار بسته معیشتی با اعتبار پنج میلیارد تومان بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: همچنین ۲۰۰ سری جهیزیه نوعروس با اعتبار سه میلیارد تومان تهیه شد که بین نیازمندان توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: علاوه براین به مناسبت بازگشایی مدارس، پنج هزار نوشت افزار با ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار تهیه و توزیع می‌شود.

سردار مسلمی مجموع اعتبارات صرف شده برای اجرای طرح‌ها را ۱۰.۵ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۱۰ میلیارد تومان کمک‌های مردمی جمع آوری شد که سه میلیارد تومان ویژه بیماران کرونایی بوده است.

فرمانده سپاه کربلا یادآور شد: طرح کمک مومنانه به مناسبت‌های مختلف ادامه می‌یابد و در هفته بسیج نیز این طرح اجرا می‌شود.

کد خبر 5310453

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه کربلای مازندران جهیزیه عروس هفته دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس واکسن کرونا اربعین 1400 آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی کرمانشاه واکسیناسیون کرونا گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی ایلام اردبیل میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۸۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، منصور یوسفی، در نشست هماهنگی کنگره ملی شهدای غریب آزاده که در ارومیه برگزار شد، گفت: زوایای پنهان هشت سال دفاع مقدس و لحظه به لحظه آن باید برای نسل جدید اعم از نوجوانان و جوانان کشورمان به صورت واضح و روشن بیان شود و روایتگری دفاع مقدس جدی‌تر دنبال شود.

وی ادامه داد: نسل جدید ایران اسلامی لازم است بدانند در پشت پرده جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس چه اتفاق‌هایی افتاده است و ایادی استکبار جهانی چه ظلم‌های بزرگی را در حق ملت بزرگ ایران اسلامی کرده‌اند.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس باعث شد روحیه و تفکر جهادی بیش از گذشته به فرهنگ بی‌بدیل ایران اسلامی وارد شود و مکتب جهادی سرشار از درس و نکته شکل پیدا کند.

وی گفت: هدف اصلی از برگزاری این کنگره  شناسایی و معرفی شهدایی است که در اسارت با مظلومیت به شهادت رسیده‌اند؛ شهدا در معنویت، عرفان و معرفت به اوج رسیده بودند بنابراین لازم است آنها را خوب بشناسیم و به دیگران نیز معرفی کنیم.

دیگر خبرها

  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • هفته گرافیک افتتاح شد/ دفاع تمام قد کلهرنیا از سیاست جدید انجمن
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است