Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@15:25:59 GMT

ضدحال اسکوچیچ به گل محمدی و هواداران پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۸۶۰۲

ضدحال اسکوچیچ به گل محمدی و هواداران پرسپولیس

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با توجه به بازی های تیم ملی در مقدماتی جام جهانی ، دراگان اسکوچیچ با برگزاری سوپرجام مخالفت کرد در حالی که گل‌محمدی دوست داشت این بازی برگزار شود. از طرفی پرسپولیس باید ۲۴ مهرماه به مصاف الهلال برود و فقط ۴ روز بعد از تیم ملی به میدان می رود. به همین دلیل یحیی کمی نگران مصدومیت این سه بازیکن است که احتمال حضور آنها در تیم ملی بسیار زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلاد سرلک، مهدی ترابی و وحید امیری این سه بازیکن هستند که البته در میان آنها شانس فیکس بازی کردن وحید امیری در تیم ملی خیلی بیشتر است. گل محمدی دوست دارد سه بازیکن خود را سالم از تیم ملی تحویل بگیرد و بتواند در مقابل الهلال از وجود آنها استفاده کند.

سرلک در بازی قبلی تیم ملی مصدوم شد و به اردوی پرسپولیس برگشت اما احتمال دارد دوباره برای بازی با امارات و کره جنوبی دعوت شود. البته عده ای می گویند شاید تعداد پرسپولیسی های تیم ملی برای بازی با امارات و کره جنوبی افزایش پیدا کند و مثلا سیامک نعمتی هم دعوت شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی دراگان اسکوچیچ پرسپولیس گل محمدی پرسپولیس تیم ملی دراگان اسکوچیچ گل محمدی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۸۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی

با توجه به مطالب غیر واقع منتشر شده درباره بلیت فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر خلیج فارس، اطلاعیه‌ای از سوی باشگاه پرسپولیس منتشر شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند؛ باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی با انجام تکالیف خود، مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده است. به این ترتیب، به زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت اختصاصی فروش بلیت به نشانی footballeticket.ir برای هواداران فعال می‌شود.

همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد. دست اندرکاران سامانه فروش بلیت نیز منتظر اخذ مجوزهای لازم از نهادهای ذیصلاح برای شروع بلیت‌فروشی هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بلیت فروشی دربی به روش قطره چکانی! (+عکس) بلیت فروشی در ورزشگاه آزادی ممنوع شد

دیگر خبرها

  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!