Web Analytics Made Easy - Statcounter

قطعا تبلیغات برای تمام کسب و کارها ارزش زیادی دارد و هیچ کسب و کاری از آن بی‌نیاز نیست؛ زیرا تبلیغات صحیح، منبع اصلی درآمد برای کسب و کارها به شمار می‌رود و به همین دلیل، اهمیت زیادی دارد. این تبلیغات می‌تواند در زمینه‌های مختلف باشد که هر کدام نتایجی برای کسب و کارها در بر خواهد داشت. یکی از شیوه‌های تبلیغاتی موثر برای عمده‌ای از کسب و کارها، چاپ دیجیتال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید در زندگی روزمره خود مشاهده کرده‌‌اید که فروشگاه‌ها، نایلون‌ها و تراکت‌های تبلیغاتی خود را در کنار جنس خود به مشتریان می‌دهند. مطمئنا این کار برای صاحبان مغازه و کسب و کارهای مختلف هزینه‌هایی دارد؛ اما چرا صاحبان کسب و کار این کار را انجام می‌دهند و چه مزایایی برای آن‌ها به دنبال خواهد داشت؟ اگر به دنبال جواب این سوال هستید، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

چاپ دیجیتال چیست و چرا کسب و کارها به آن نیاز دارند؟

به تمام خدمات چاپ که بر روی کارت ویزیت، تراکت، نایلون و موارد مشابه انجام شود و جنبه تبلیغاتی داشته باشد، چاپ دیجیتال می‌گویند. تمام این موارد برای بازاریابی کسب و کارها چاپ می‌شوند و مشتری‌هایی جذب کسب و کار خواهند شد. این نوع از تبلیغات در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد تا حتی اطرافیان این افراد را متوجه وجود چنین کسب و کاری کند.

چاپ دیجیتال فوری را می توان در طیف گسترده ای از کارها به کار برد. چاپ دیجیتال، کیفیت و سرعت بالایی دارد و از آن برای چاپ بروشور، کارت ویزیت، چاپ کاتالوگ، پوستر، کارت دعوت و نمونه گیری برای چاپ کتاب استفاده می شود. می توان روی کاغذ عکس نیز چاپ دیجیتال انجام داد و از کیفیت بالای آن لذت برد. یکی دیگر از مزایا این است که می توان کارهای چاپ شده را روی فوم، تخته شاسی، رول آب یا هر سطح دیگری استفاده کرد. با استفاده از خدمات چاپ دیجیتال، می توان انواع کارت پستال و کارتهای تبریک را به دلخواه شخصی چاپ کرد. چاپ بیلبورد، استندهای تبلیغاتی، چاپ بنر، چاپ استیکر، چاپ روی پارچه، سابلیمیشن و حکاکی روی فلزات و چوب از دیگر کاربردهای این نوع از چاپ است.

مشتریان کسب و کارها معمولا موقت هستند و تنها یک‌بار از برندهای مورد نظرشان خرید می‌کنند؛ بنابراین تبدیل این مشتریان موقت به مشتریان دائمی وفادار از مسائلی است که صاحبان کسب و کار بسار برای آن اهمیت قائل هستند. به همین دلیل چاپ دیجیتالی تبلیغات بر روی نایلون و کارت ویزیت می‌تواند تاثیر به سزایی در تثبیت و افزایش درآمد کسب و کار داشته باشد. اطرافیان مشتریان شما می‌توانند از برترین مخاطبان شما شمرده شوند که با جذب آن‌ها سود خوبی عائدتان خواهد شد. شاید برایتان سوال باشد که چاپ دیجیتال به چه صورتی انجام می‌شود و چند نوع است؟ در ادامه به این موضوع اشاره خواهیم کرد.

برخی از انواع چاپ دیجیتال تبلیغاتی

چاپ دیجیتال می‌تواند بر روی بسیاری از اجناس صورت بگیرد. البته مطمئنا کسب و کار مجبور به استفاده از تمام این محصولات نیست و می‌تواند با بهره‌گیری از دو یا سه عدد از آن‌ها، افزایش بازده خوبی داشته باشد. اما تاثیر مجموعه‌ای از چاپ دیجیتالی تبلیغاتی بسیار بیشتر است و نتایج عالی به همراه خواهد داشت. برخی از انوع چاپ دیجیتال عبارتند از:

کارت ویزیت

قطعا تمام کسب و کارها به کارت ویزیت نیاز دارند تا بتوانند ارتباط خود را با مشتریان احتمالی حفظ کنند. دادن کارت ویزیت به هر کدام از مخاطبان می‌تواند موجب روانه شدن ده‌ها مشتری به سمت کسب و کار شود و سودی بسیار چشمگیر به همراه داشته باشند. کارت ویزیت‌ها انواع مختلفی دارند که توصیه می‌کنیم با شناخت کامل ویژگی‌های هر کدام، بهترین نوع را برای کسب و کار خود تهیه کنید. همچنین چاپ کارت ویزیت در اکثر چاپخانه‌های کشور انجام می‌شود.

انتخاب  جنس کارت ویزیت ، رنگ ، فونت ، طرح و سایز هم بر قیمت کارت ویزیت شما تاثیر گذار است و هم به طور غیر مستقیم تاثیر قوی و مطلوب به مخاطب شما میدهد . -  کارت ویزیت کتان آلمان(بافت دار) - کارت ویزیت لمینت مات - کارت ویزیت سلفون مات - کارت ویزیت کهلر(بافت دار) - کارت ویزیت گلاسه - کارت ویزیت سلفون مات مخملی - کارت ویزیت سلفون براق - کارت ویزیت طلا کارت دورگرد - کارت ویزیت لمینت برجسته طلاکوب دورگرد - کارت ویزیت لمینت برجسته دورگرد - کارت ویزیت لمینت طرح موج(دو طرف دورگرد) - کارت ویزیت لمینت دورگرد - کارت ویزیت لیبل ویزیتی - کارت ویزیت کتان - کارت ویزیت یو وی  گلاسه - کارت ویزیت سلفون مات موضعی دورگرد - کارت ویزیت سلفون مات طلاکوب دورگرد - کارت ویزیت سلفون مخملی طلاکوب دورگرد - کارت ویزیت سلفون مخملی موضعی دورگرد - -کارت ویزیت سلفون مخملی(دورگرد سایز6 در 9وسایز 8.5*4.8 بدون دورگرد): تراکت

پخش تراکت، همچنان شیوه‌ای کاربردی و جذاب برای جذب مشتری به فروشگاه و کسب و کارها شمرده می‌شود. در واقع کسب و کارها می‌توانند وجود هرگونه رویداد و جشنواره ویژه خود را با پخش تراکت در مکان‌های پر تراکم و شلوغ اعلام کنند. به این صورت که فرد این تراکت‌ها را با تعریف و تمجید فراوان بین مردم پخش می‌کند و آن‌ها را از وجود این کسب و کار آگاه می‌سازد. چاپ تراکت تبلیغاتی بر خلاف تصورات عده‌ای، بسیار کارامد است و می‌تواند بسیار سودده باشد.

رایج ترین مدل تراکت، چاپ تراکت تبلیغاتی سیاه و سفید  می باشد، که نحوه آماده سازی آن معمولا با روش چاپ تراکت ریسو  است و برای جلب توجه بیشتر بر روی کاغذهای رنگی و الوان بصورت تک رنگ مشکی چاپ می شود.

تراکت ها عموما در مناطقی کاربرد دارند که به دلیل وجود انبوه کسب و کارها ، شرکتها، مغازه ها دارای رهگذران زیادی می باشد و از همین رو تراکتها را می توان به مناسبتهای مختلف چاپ و توزیع کرد :

- اطلاع رسانی های فوری : بطور مثال اگر در فروشگاهی قصد اعمال تخفیف 50% را دارید می توانید از توزیع تراکت بهره ببرید

- راه اندازی کسب و کار جدید : اگر قصد دارید در منطقه ای کسب و کار جدید راه اندازی نماییدیکی از روشهای اطلاع رسانی مفید چاپ و توزیع تراکت است

- معرفی محصولات جدید : اگر کسب و کار شما به گونه ای است که محصولات جدید به محصولاتتان اضافه می گردد چاپ تراکت راه مناسب برای اطلاع رسانی در خصوص محصول جدید شما خواهد بود.

کاتالوگ

کسب و کارهایی که محصولات متنوع و زیادی دارند و نمی‌توانند جزئیات تمامی آنها را برای تک‌تک مشتریان شرح دهند، باید از کاتالوگ محصولات استفاده کنند. کاتالوگ در واقع شرح کامل محصولات موجود در کسب و کار است که تمام ویژگی‌ها و قیمت محصول، در آن ذکر می‌شود. چاپ کاتالوگ احساس بسیار خوبی به مشتری می‌دهد و قطعا نتیجه دلخواه کسب و کار را در پی خواهد داشت. چاپ کاتالوگ را می‌توان بر روی کاغذهای مختلفی انجام داد که هر کدام تعرفه و ویژگی‌های متفاوتی دارند.

 

در چاپ کاتالوگ فوری و چاپ کاتالوگ ارزان به روش چاپ کاتالوگ دیجیتال به دلیل برخوردار بودن از تعداد صفحات بیشتر علاوه بر معرفی و ترویج اهداف سازمانی به شرح ریز مشخصات و ظرایف موضوع و کالا می پردازند. چاپ کاتالوگ حرفه ای و چاپ کاتالوگ تیراژ پایین با ساختار گرافیکی مناسب بدیهی است نقش بسزایی در جلب توجه مخاطب دارد. توصیه می شود قبل از طراحی حتما از تجربه کارشناسان خبره مجتمع چاپ ایران استفاده نمایید و در صورت نیاز به تیراژ بالا با رعایت اصول طراحی کاتالوگ و محتوای کاتالوگ مناسب به چاپ کاتالوگ افست بپردازید.

پاکت

استفاده از پاکت به جای نایلون، یک حرکت هوشمندانه و مفید در عملکرد کسب و کار به شمار می‌رود. به خصوص اگر تبلیغاتی و چاپ‌شده باشد. کسب و کارها می‌توانند انواع پاکت را چاپ کنند و توسط آن به تعداد مشتریان خود بیفزایند. خدمات چاپ پاکت نیز امروزه در برخی چاپخانه‌های معتبر کشور موجود است. پاکت نامه اداری میتواند حاوی نامه و قراردادها و فاکتور و اقلام تبلیغاتی می باشد که وجود آن در هر کسب و کاری بسیار مفید و به نوعی باعث افزایش اعتبار و اعتماد برند ما می شود.

چگونه می‌توان از خدمات چاپ دیجیتال بهره‌مند شد؟

امروزه چاپخانه‌های زیادی در سطح کشور فعالیت می‌کنند؛ اما تنها برخی از آن‌ها خدمات چاپ دیجیتال را به مشتریان ارائه می‌دهند. بهتر است به خوبی در اینترنت بررسی کنید تا بتوانید بهترین چاپخانه کشور را برای این خدمات برگزینیند. زیرا امروزه برخی کسب و کارهایی وجود دارند که می‌توان به صورت آنلاین و بدون کوچک‌ترین مشکلی، سفارش خود را ثبت کرد.

منبع : چاپ کهن (https://irankohan.ir)

پربیننده ترین پژو پارس ۳۵۵ میلیون تومان شد + جدول ثبت نام ایران خودرو ( تارا + قیمت ) ثبت نام سایپا / ساینا و کوییک ثبت نام خودرو / چری تیگو ۵ IE مدیران خودرو معاون قوه قضاییه: عدم تنظیم سند خودرو در دفاتر اسناد رسمی موجب تضییع حقوق‌ مردم می شود

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: چاپ تبلیغاتی چاپ کاتالوگ چاپ دیجیتال کسب و کار کسب و کارها چاپ تراکت خدمات چاپ بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۸۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه پیشنهاد جنجالی برای هدایای تبلیغاتی

شاید برای شما سوال باشد که کسب و کارهای بزرگ چگونه تبلیغات خود را مدیریت می‌کنند و همواره به دنبال جذب مشتریان جدید هستند؟ - اخبار بازار -

در پاسخ به این سوال باید گفت که تمام برندهای بزرگ از کمپین‌های تبلیغاتی کامل و جامع بهره می‌برند. به‌علاوه سعی این کسب و کارها این است که از تمام ابزارها و  هدایای تبلیغاتی  برای معرفی محصول جدید خود یا برندسازی، بهرمند شوند. در صورتی که شما هدیه مناسب، کاربردی با توجه به مخاطبان خود، انتخاب کنید؛ می‌توانید همواره در ذهن مشتریان خود قرار بگیرید. به‌علاوه برخی از گیفت‌های تبلیغاتی قابلیت آن را دارند که در کنار تبلیغات محیطی، برند شما را به نمایش درآورند. گفتنی است که در تبلیغات محیطی شاید کمتر کسی به هدایای تبلیغاتی اشاره کند. اما باید گفت که خرید برخی از هدایای تبلیغاتی نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی محیطی، به صرفه‌تر بوده و در عین حال بازدهی بالاتری دارد. با ما همراه باشید تا سه هدیه تبلیغاتی کاربردی در مجموعه صبح آگهی را به شما معرفی کنیم.

تیک تاک ساعت تبلیغاتی

آیا به دنبال تبلیغات طولانی مدت و پر بازده برای برند خود هستید؟ پیشنهاد ما به شما چاپ  ساعت تبلیغاتی  است. بهتر است بدانید یکی از ارزان قیمت ترین و پرطرفدارترین محصولاتی که می‌توانید برای تبلیغات و بازاریابی انتخاب کنید، ساعت تبلیغاتی است. یکی از موثرترین ساعت‌ها، ساعت دیواری تبلیغاتی است. چرا که این هدیه یکی از ماندگارترین راهکارهای موثر تبلیغات برای مشتریان است. این ساعت شما را در ثانیه به ثانیه تبلیغ می‌کند، زیرا همه‌ی افراد در محیط‌های مختلف می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. این محصولات شامل آرم شرکت هستند و گاهی آدرس شرکت نیز روی آن ها درج می شود. از شعارهای تبلیغاتی خاص برای چاپ استفاده می کنند تا خود را بهتر در ذهن مخاطب ثبت کنند.

پیشنهاد مشاورین صبح آگهی برای ارتقای نام برند شما، خرید ساعت تبلیغاتی است. در اکثر سازمان‌ها برای ایجاد نظم و زیبایی بیشتر، از انواع ساعت تبلیغاتی در طرح و رنگ اختصاصی خود استفاده می‌کنند. لازم به ذکر است که طراحی و چاپ ساعت‌های تبلیغاتی طبق سلیقه مشتری و رنگ سازمانی به صورت اختصاصی انجام می‌شود. هرچه از ساعت های با کیفیت‌تری استفاده کنید، تبلیغات طولانی‌تری خواهید داشت.

خودکار تبلیغاتی تابلوی تبلیغاتی کوچک!

 

خودکار تبلیغاتی تا زمان اتمام جوهر، به عنوان یک تابلو و بیلبورد تبلیغاتی کوچک در دست مخاطب عمل کرده و تبلیغات شما را انجام خواهند داد. چاپ  خودکار تبلیغاتی  یکی از روش‌های تبلیغاتی کاربردی و معروف به شمار می‌آید که بازدهی بالایی داشته و بازگشت سرمایه را به همراه دارد. این هدیه تبلیغاتی بسیار کاربردی بوده و افراد برای نوشتن در طول روز، مکرر از آن استفاده می‌کنند. چاپ روی خودکار تبلیغاتی اهمیت ویژه‌ای دارد. خودکار تبلیغاتی صبح آگهی با به کارگیری به روزترین متد چاپی و استفاده از بهترین متریال و با به صرفه‌ترین قیمت تولید می‌شود. شما می‌توانید از انواع خودکار تبلیغاتی پلاستیکی و خودکار تبلیغاتی فلزی برای تبلیغات ارزان خود استفاده کنید. اگر به دنبال هدیه‌ای لاکچری هستید می‌توانید خودکارهای نفیس را خریداری کنید. خودکارهای تبلیغاتی دارای انواع متنوعی هستند که هر برند با توجه به بودجه و هدف تبلیغاتی، می‌توانند از میان آن‌ها انتخاب کند.

ساک دستی یا بیلبورد سیار؟

ساک‌دستی از هدایای پرکاربرد اما ارزان قیمت تبلیغاتی محسوب می‌شود که درواقع یک بیلبورد متحرک در دست مخاطبان شماست. این هدیه تبلیغاتی می‌تواند به راحتی نام برند و رنگ سازمانی شما را در دید افراد زیادی قرار دهد. شما سایر هدایای تبلیغاتی برند خود را داخل ساک دستی گذاشته و به مخاطبان و مشتریان اهدا کنید. این کار کمک بزرگی به بازاریابی شما می‌کند چراکه افراد راحت‌تر وسایل خود را حمل می‌کنند و نام برند شما را به خاطر می‌سپارند. این کیسه‌های تبلیغاتی از سایز و جنس‌های متفاوتی تهیه و تولید می‌شوند که با توجه به نیاز و نوع کاربرد آن می‌توانید از بین انواع آن انتخاب کنید. این هدیه تبلیغاتی علاوه بر کاربردیبودن، طول عمر و ماندگاری بالایی دارد؛ به همین دلیل مدت زمان بیشتری نزد مخاطب شما باقی مانده و نام برند شما را تبلیغ می‌کند. اگر به دنبال تبلیغ ماندگار هستید ساک دستی تبلیغاتی را فراموش نکنید. صبح آگهی ارائه دهنده انواع چاپ ساک دستی تبلیغاتی می‌باشد.

مزایای خرید هدایای تبلیغاتی

استفاده از هدیه تبلیغاتی دارای مزایای بسیار زیادی برای برند و کسب و کار شماست. اولین مزیت این است که به عنوان یک ابزار بازاریابی موثر در جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قبلی شما عمل می‌کند. این هدایا دارای قیمت مناسب و کیفیت بالایی بوده و بسیار کاربردی هستند. این هدایا نشان دهنده‌ی حس احترام شما به مشتریان هستند. همچنین، ارائه‌ی هدیه تبلیغاتی می‌تواند باعث ایجاد ارتباط با مشتریان شده که این امر باعث افزایش وفاداری و تعامل بیشتر و در نتیجه افزایش فروش می‌شود. این هدایا امکان بازگشت سرمایه را به مجموعه‌ی شما فراهم می‌کنند.

سفارش هدایای تبلیغاتی کاربردی صبح آگهی

انتخاب این هدایای تبلیغاتی بسته به برند شما، بازار هدف ، بودجه و حتی محیط کاری می‌تواند متغیر باشد. موارد ذکر شده از رایج ترین و محبوب ترین هدیه‌های تبلیغاتی با قیمت مناسب محسوب می‌شوند و ماندگاری و کاربرد آن‌ها در طول زمان شما را در ذهن مخاطب ثبت می‌کند. اگر به دنبال هدیه تبلیغاتی هستید که در هر زمان و شرایطی کاربردی باشد، می توانید برای سفارش خود با مشاورین و کارشناسان فروش در صبح آگهی در تماس باشید. شما می‌توانید تصاویر، شعار تبلیغاتی و لوگوی خود را بر روی این هدایا به صورت منحصر به فرد چاپ کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه‌ی سفارش انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه به سایت صبح آگهی مراجعه کرده و از انواع مدل‌های موجود دیدن کنید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

دیگر خبرها

  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان
  • کلاهبرداری دریافت وام در کانال تلگرامی
  • ◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند
  • سه پیشنهاد جنجالی برای هدایای تبلیغاتی
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • استفاده از ظرفیت نخبگان موجب توسعه می‌شود
  • ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان/ ایمنی در همه کارها اولویت دارد
  • ویزیت‌های نجومی روانشناسان؛ ۴۵ دقیقه ۲ میلیون تومان!
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود