Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@23:47:42 GMT

خبرنگاران ایثارگر خبرگزاری فارس استان فارس تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۹۰۱۳

خبرنگاران ایثارگر خبرگزاری فارس استان فارس تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در مراسمی که با حضور سردار بوعلی، فرمانده سپاه فجر استان فارس و جمعی از مسئولین برگزار شد از آقایان عبدالغفور مصطفایی و علی فتحی فرد دو خبرنگار خبرگزاری فارس استان فارس به نمایندگی از ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که فعال در حوزه فرهنگ و  رسانه هستند تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی فتحی فرد خبرنگار خبرگزاری فارس، خبرنگار آزاد صدا و سیما، مسئول کانون بسیج رسانه مرودشت است که در سال ۶۷ در منطقه شلمچه به درجه جانبازی نائل شده است.

همچنین عبدالغفور مصطفایی که شرکت در عملیات کربلای ۵ و والفجر ۸ را در کارنامه خود دارد و در مناطق عملیاتی غرب و جنوب مجروح و افتخار جانبازی را از آن خود کرده است علاوه بر سه دهه همکاری با رسانه ملی هم اکنون به عنوان خبرنگار با رسانه‌های متفاوت از جمله خبرگزاری فارس همکاری دارد.

انتهای پیام/ن

 

منبع: فارس

کلیدواژه: رزمندگان دفاع مقدس عملیات کربلای 5 والفجر 8 جانباز بسیج رسانه فارس خبرگزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۹۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تجلیل از معلمان بالای ۸۰ سال در زنجان

اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان در راستای گرامیداشت هفته معلم طی برنامه‌ای از معلمان بالای ۸۰ سال زنجان در دبیرستان ماندگار شریعتی تقدیر و تجلیل کرد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080515 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمان نمونه کشور و استان
  • حواشی تجلیل از قهرمانان ورزشی با حضور رئیسی
  • ببینید | مسعود فراستی برای مست عشق شمشیر را از رو کشید؛ انتقاد تند و تیز از فیلم حسن فتحی
  • پویش هوای دختری در فارس برگزار می‌شود
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • آیین تجلیل از معلمان بالای ۸۰ سال در زنجان
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • بررسی «مست عشق» حسن فتحی در رادیو
  • آیین تجلیل از معلمان بخش کوهستانی کجور
  • سخنی در باب محتوای «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی/ تحریف تاریخ به شیک ترین شکل ممکن