Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-07@04:01:28 GMT

زلزله شمال ترکیه را لرزاند

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۹۳۸۶

زلزله شمال ترکیه را لرزاند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، زلزله‌ای به بزرگی ۴/۳ ریشتر در استان توکاتِ ترکیه بخش‌های وسیعی از نواحی شمالی این کشور را لرزاند.

سازمان مقابله با بحران و بلایای طبیعی ترکیه (آفاد) اعلام کرد این زلزله شامگاه سه شنبه ساعت ۱۹:۰۹ به وقت محلی در عمق ۱۴ کیلومتری زمین به کانون شهرستان نیکسار از توابع استان توکات رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز گزارشی درباره خسارت و یا تلفات احتمالی این زلزله منتشر نشده است.

بنابر گزارش رسانه‌های ترکیه شدت و وسعت این زلزله به حدی بوده که در شهرهای سامسون، اردو و آماسیا نیز حس شده و مردم وحشت‌زده از زلزله، سراسیمه به خیابان‌ها آمده اند.

ترکیه یکی از کشورهای زلزله‌خیز جهان به شمار می‌رود بطوریکه زلزله ۷/۸ ریشتری سال ۱۹۹۹ میلادی در منطقه گولجوک (نزدیک استانبول) بیش از ۱۷ هزار کشته بر جا گذاشت.

کد خبر 628251 برچسب‌ها زلزله ترکیه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: زلزله ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۹۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در شمال اراضی اشغالی

رسانه‌های عبری از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در تعدادی از شهرک‌های شمال اراضی اشغالی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های عبری گزارش دادند آژیرهای هشدار در «راموت نفتالی، یفتاح و مفووت حرمون» در الجلیل الاعلی به صدا درآمد.

از زمان شروع عملیات طوفان‌الاقصی توسط مقاومت فلسطین علیه اراضی اشغالی و جنگ غزه، مرزهای لبنان و اراضی اشغالی نیز شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله و ارتش رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترکیه تجارتش با چین، هند و آفریقا را جایگزین رژیم صهیونیستی می‌کند
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • ترکیه: حماس پس از تشکیل کشور مستقل فلسطین، سلاح را کنار خواهد گذاشت
  • ترکیه: حماس پس از تشکیل کشور مستقل فلسطین، سلاح را کنار خواهد گذاشت/ اگر کشور مستقل فلسطین برپا نشود، ممکن است جنگ ها و فجایع دیگری در غزه تکرار شود
  • پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟
  • به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در شمال اراضی اشغالی
  • کشته شدن ۳۲ عنصر پ ک ک در شمال عراق توسط ترکیه
  • زلزله خوزستان را لرزاند
  • عبدالفتاح البرهان برای تشییع جنازه پسرش به آنکارا رفت
  • رژیم صهیونیستی در حال بررسی اعمال تحریم علیه ترکیه