Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، حسین حق‌وردی دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در برنامه به وقت ایران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: برای نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی، اولویت اول، حفظ سلامتی جامعه فرهنگی و دانش‌آموزان و خانواده‌های آنهاست. همچنان که در آموزش عالی، حفظ سلامت اساتید و دانشجویان مورد تأکید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جلسات متعددی هم در سال گذشته و هم امسال، در ارتباط با بهترین شیوه بازگشایی مدارس تشکیل شد. 

حق‌وردی افزود: واکسیناسیون فرهنگیان تمام شده است ولی واکسیناسیون جامعه دانش‌آموزی هدف، تازه شروع شده است، لذا بنا براین قرار گذاشته شد که بازگشایی حضوری نداشته باشیم تا از سلامت فرهنگیان، دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها مطمئن شویم؛ یعنی واکسیناسیون انجام و تکمیل شود و به تدریج با برنامه‌های خوبی که وزارت آموزش و پرورش تدارک دیدند، در طول سال به سمت بازگشایی حضوری مدارس برویم. 

وی اضافه کرد: معتقدیم که آموزش مجازی برای ما یک اضطرار است و واقعا یک انتخاب نیست همچنین فرایند تعلیم و تربیت در بحث مجازی به درستی مانند فرایند حضوری اتفاق نمی‌افتد و به همین دلیل ناچاریم به سمت حضوری شدن آموزش برویم اما باید با تضمین سلامت فرهنگیان، دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها صورت گیرد. 

این خبر در حال به‌روز رسانی است. 

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۹۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، جمالی سرپرست آموزش و پرورش استان در این جشنواره گفت: ۱۲۰ مراقب سلامت در مدارس استان برای بهداشت و نظارت بر مسائل بهداشتی دانش آموزان فعالیت می‌کنند.
مدیرکل دفتر سلامت سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش هم در این آئین گفت: یکی از برنامه‌های دفتر سلامت تشکل‌های دانش آموزی سفیران سلامت است که ۲۵ درصد دانش آموزان کشور در هر مدرسه سفیر سلامت هستند.
گودرزی افزود: این سفیران با توجه به کمبود نیرو در حوزه سلامت آموزش‌های تخصصی را برمبنای سرفصل‌ها از رابطین بهداشت دریافت و آموزش‌های سلامت محور را به ۱۰ نفر از همکلاسی‌های خود انتقال می‌دهند.
وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های وزارت برای بهداشت و توسعه زیرساخت‌ها جذب نیروی متخصص است که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در اریبهشت ماه ۴ هزار مربی بهداشت جذب و در مهرماه آینده کمبود نیرو برطرف می‌شود

دیگر خبرها

  • وزیر آموزش و پرورش: جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • آمار ۷۵۰۰ ترک تحصیل کرده در کرمان را قبول نداریم
  • آمار ۷۵۰۰ ترک تحصیل کرده در استان را قبول نداریم
  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد
  • لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی
  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند