Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-27@14:02:54 GMT

کسب مدال برنز توسط سرخوش

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۹۴۳۸

کسب مدال برنز توسط سرخوش

به گزارش ایسکانیوز و به نقل فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، مرحله نیمه نهایی رقابت های اسنوکر جام جهانی امروز سه شنبه ۳۰ شهریور به میزبانی کشور قطر با قضاوت منصور مقدم داور بین المللی کشورمان برگزار شد و طی آن امیر سرخوش با قبول شکست ۶ بر ۳ در مقابل پنکاج ادوانی از کشور هند به مقام سوم این دوره از رقابت ها دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخوش پیش از این در مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا به مقام نایب قهرمانی رسید و به مدال نقره دست یافت.

در رقابت های اسنوکر شش توپ جام جهانی، به مقام اول دوازده هزار دلار، مقام دوم شش هزار دلار و مقام سوم مشترک هر کدام سه هزار دلار آمریکا جایزه نقدی اهداء خواهد شد.

در این مسابقات ۵۵ بازیکن از کشورهای افغانستان، اتریش، بحرین، بلژیک، مصر، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، ایسلند، هند، ایران، عراق، ایرلند، اردن، کویت، لبنان، مغولستان، مراکش، عمان، پاکستان، فلسطین، قطر، عربستان، سعودی، سوریه، ترکیه، اکراین، امارات و یمن شرکت کردند.

هومن جعفری کد خبر: 1112054 برچسب‌ها جام جهانی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۹۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی پاراتیراندازی؛ شاهی طلایی شد، برنز بر گردن جوانمردی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P۲، کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.   در مرحله نهایی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد. فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.   پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند. همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد.   این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار (۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • جام جهانی پاراتیراندازی؛ شاهی طلایی شد، برنز بر گردن جوانمردی
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • انتخابی جام جهانی چین/ ایران مقتدرانه قهرمان شد/ درخشش ووشوکاران ایران با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ
  • رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ / سهیل موسوی به مدال طلا دست یافت
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز