Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - دکتر بهزاد شیری مدیرعامل پست‌بانک ایران، اهداف و دستاوردهای مورد انتظار ١٠ برنامه عملیاتی پست ‌بانک ایران در سال ١٤٠٠، در زمینه فناوری اطلاعات برای تحقق بانکداری دیجیتال را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر شیری گفت: ایجاد پلتفرم یکپارچه با کاربردهای App  (Store-API Store)برای بانک و همکاری شرکای تجاری ، اولین پروژه تعریف‌شده در این حوزه است که انعقاد یک قرارداد با یک شرکت در سال ۱۴۰۰ با ۱۰۰۰ کاربر و عملیاتی کردن بخش‌های بعدی در سال‌های آتی و عملیاتی کردن حداقل سه کسب‌ و کار از پلتفرم به ‌نحوی‌که بر اساس آن شرکای تجاری برای ارائه خدمات به مشتریان با بانک همکاری داشته باشند ، از اهداف و دستاوردهای مورد انتظار در این بخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر شیری اظهار داشت: طراحی و استقرار اپ، به‌عنوان پروژه دوم در این زمینه مطرح است که انتظار می‌رود با انجام ، راه‌اندازی و معرفی این اپ به بازار، ایجاد زیرساخت ، پایگاه داده و فریم اصلی اپلیکیشن قابل‌استفاده در سیستم‌های اندروید و IOS، طراحی و پیاده‌سازی خدمات موجود در اپلیکیشن ایجادشده و اضافه کردن سرویس‌های جدید ارزش ‌افزوده به اپلیکیشن تلفن همراه فراهم شود.

وی افزود: راه‌اندازی کیف پول الکترونیک مبتنی بر بلاک چین، به ‌عنوان هدف پروژه سوم در این بخش مدنظر است و در پروژه چهارم مبنی بر پیاده‌سازی مرکز عملیات امنیت (SOC)؛ ارتقای سطح امنیت کل شبکه، جمع‌آوری کلیه رخدادها به ‌صورت متمرکز و تحلیل آسیب‌پذیری‌ها و ارائه راهکار جهت رفع آن‌ها مورد انتظار است.

مدیرعامل پست ‌بانک ایران در ادامه گفت: آنچه که در پروژه پیاده‌سازی رایانش ابری به‌عنوان پروژه پنجم هدف‌گذاری شده؛ ایجاد زیرساخت، پلتفرم و نرم‌افزار خدمت است تا در فاز اول با ایجاد وحدت رویه در عملیات و کاهش ریسک اعتباری بانک ،  فرم‌های درخواست تسهیلات تا بهمن‌ماه ۱۴۰۰ از طریق BPMS ارائه شده و پروژه ششم تحت عنوان راه‌اندازی و بهره‌برداری از سامانهBPMS محقق می شود. در پروژه هفتم نیز راه ‌اندازی زیرساخت امضای دیجیتال در فرآیند احراز هویت، سفته و برات ایجاد می‌شود.

دکتر شیری در تشریح اهداف و دستاوردهای مورد انتظار پروژه هشتم بانک، در زمینه تکمیل و پیاده‌سازی سامانه هوش تجاری (BI) گفت: تکمیل و توسعه بهره‌برداری از داده‌های عملیاتی و تحلیلی با سطوح دسترسی تعریف‌شده، استقرار ابزارهای تحلیلی و گزارش مدیریتی مورد نیاز و دسترسی به داشبورد مدیریتی هوشمند در این بخش مد نظر قرار دارد.

وی اضافه کرد: استقرار سامانه کشف تقلب و مانیتورینگ و پیشگیری از وقوع تخلف در حوزه‌های سپرده، تسهیلات، کارت و حسابداری از اهداف پروژه نهم و تکمیل و توسعه سامانه جامع بانکی و انعقاد قرارداد پشتیبانی در پروژه دهم بانک در بخش فناوری اطلاعات محقق می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بانک ایران پیاده سازی دکتر شیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۹۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است

ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت: توفیق در تحقق شعار سال مستلزم ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است.

 اسماعیل زارعی کوشا امروز شنبه (۸ اردیبهشت‌ماه) در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به اینکه در هر جلسه شورای برنامه ریزی استان ۲ دستگاه اجرایی گزارش برنامه و اجرای کار خود را باید ارائه دهند، اظهار کرد: اجرای مصوبات شورای برنامه‌ریزی استان کردستان و لزوم مشارکت در جلسات آن برای همه‌ی دستگاه‌های اجرایی ضروری است.

وی، در ادامه جهش تولید را تکلیفی دانست که رهبری بر عهده همه گذاشتند، افزود: توفیق در تحقق شعار سال مستلزم ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است.

استاندار کردستان مطالبه تحقق شعار سال از سوی همه را یک وظیفه مهم ذکر کرد و ادامه داد:تحقق شعار سال بی شک جز با مشارکت مردم اتفاقی نمی افتد لذا باید به این مساله هم توجه اساسی شود.

وی تاکید کرد که جهش تولید فقط یک فرایند کمی نیست، بلکه این مهم شامل کیفیت هم می شود به عنوان مثال در بخش کشاورزی افزایش کیفیت در کشت و تولید محصولات کشاورزی باید در دستور کار قرار گیرد.

 استاندار کردستان، با اشاره به اینکه برنامه های رشد تولید باید براساس شاخص عددی مشخص باشد، خاطرنشان کرد: در امر تولید فرمانداران و بخشداران با توجه به ظرفیت موجود در منطقه و با مشارکت دادن مردم در راستای افزایش تولید و ثروت اقدام کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید
  • الگوی عملیاتی تحقق شعار سال باید منجر به رشد تولید و خلق ثروت شود
  • همه اقدامات باید حرکت به سمت رشد و ارتقای عملکردها باشد
  • لزوم ارایه برنامه‌های عملیاتی برای افزایش تولید و ثروت در کردستان
  • پیش‌نیازهای تحقق شعار سال در مناطق آزاد
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • ‌ساختارهای حقوقی و ‌حقیقی در تحقق شعار سال ‌مورد توجه قرار گیرد
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین مزرعه بادی فراساحلی بریتانیا
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور حس می‌شود