Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@22:42:18 GMT

پیروزی های پرگل سیتی و لیورپول در جام اتحادیه

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۷۹۶۰۶

منچسترسیتی و لیورپول به برتری مقابل حریفان‌شان به دور چهارم رقابت های جام اتحادیه انگلیس صعود کردند.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی که میزبان وایکامب بود، موفق شد با نتیجه 6-1 این حریف کوچک را شکست بدهد و لیورپول هم به لطف درخشش تاکومی مینامینو، در خانه نوریچ به برتری 3-0 رسید.

در دیدار امشب سیتی ابتدا مقابل وایکامب با گل دقیقه 22 براندون هانلان عقب افتاد اما تنها 7 دقیقه بعد، کوین دی بروین موفق شد گل تساوی را برای سیتی به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریاض محرز و فیل فودن در دقایق 43 و 45 دوبار دیگر دروازه وایکامب را باز کردند تا سیتی با برتری 3-1 به رختکن برود.

تا دقیقه 71 طول کشید تا فران تورس روی پاس فیل فودن گل چهارم را برای سیتی به ثمر برساند و در 10 دقیقه پایانی، ریاض محرز و کول پالمر دو بار دیگر دروازه وایکامب را باز کردند تا سیتی با برتری 6-1 راهی مرحله بعد شود.

در مقابل لیورپولی ها برای پیش افتادن از نوریچ تنها 4 دقیقه منتظر ماندند و مینامینو روی پاس دیووک اوریگی موفق شد قرمزها را پیش بندازد.

در آخرین دقایق نیمه اول نوریچ می توانست از روی نقطه پنالتی به گل تساوی برسد اما واکنش خوب کوایمین کلهر، مانع از گلزنی کریستوس تزولیس شد.

در ابتدای نیمه دوم، این بار نوبت اوریگی بود تا در نقش گلزن ظاهر شود و پاس کونستانتینوس سیمیکاس را تبدیل به گل کرد.

سرانجام در دقیقه 80، مینامینو گل دوم خود و گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا لیورپول با برتری 3-0، راهی دور چهارم جام اتحادیه شود.

لیورپول منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۹۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین در نخستین دیدار از هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال ایران امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین و با قضاوت رضا عادل پذیرای پیکان بود که این بازی با برتری ۲ به یک شاگردان سعید دقیقی به پایان رسید.    در نیمه نخست، پوریا سرآبادانی در دقیقه ۱۰ برای میزبان گلزنی کرد تا بازی در ۴۵ دقیقه نخست با برتری شمس آذر به پایان برسد. در نیمه دوم و در شرایطی که نگاه‌ها به داور بازی و سوت پایان این دیدار بود در دقیقه ۸۹ حامد پاکدل کار را به تساوی کشاند تا پیکان به بازی بازگردد.   هنوز خوشحالی نیمکت‌نشینان خودروسازان تمام نشده بود که حسین گودرزی با ضربه‌ای تماشایی، دروازه پیکان را باز کرد تا شمس‌آذر به یک پیروزی ارزشمند برسد.   با این نتیجه شمس آذر قزوین با ۳۴ امتیاز در رتبه هفتم ایستاد و پیکان با ۲۵ امتیازی که داشت در جایگاه دوازدهم باقی ماند.   ترکیب ابتدایی شمس‌آذر:   علیرضا جعفرپور - محسن طرحانی - هومن ربیع‌زاده - محمدرضا رضایی - حسین گودرزی - علی آزادمنش - پوریا سرآبادانی - صادق البوصبیح - امیرمحمد نسایی - محمد پاپی - فراز امامعلی   سرمربی: سعید دقیقی   ترکیب ابتدایی پیکان:   محمد ناصری، محمد ستاری - محمد آژیر - امیرحسین صدقی - علی‌اکبر رنجبر - غلامرضا ثابت ایمانی - محمدجواد آزاده - محمدحسین فلاح -سامان نریمان جهان - فرشید اسماعیلی - علی قربانی   سرمربی:رضا عنایتی ­

دیگر خبرها

  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟
  • ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول